Film "Thor 3: Ragnarok": recenzije

27. listopada 2017 gromovala je svjetsku premijeru blockbustera iz tvrtke Marvel "Thor 3: Ragnarok". Datum puštanja u Rusiju bio je nešto drugačiji - 2. studenog iste godine. Ako se pitate koja je priča ova slika, koji likovi u njemu izgledaju i kako su ga cijenili kritičari i obični kinožeri, a zatim ostanite s nama! Ovdje ćete pronaći informacije koje vas zanima.

tor 3 recenzije

Zemljište filma

Recenzije filma "Thor 3: Ragnarok" - ovo je vrlo zanimljiva tema, koju ćemo definitivno dati drugom dijelu. Sada je potrebno reći o samoj povijesti ove slike. Detaljno razmotrite likove filma i glumce koji su ih igrali.

Tko je Thor?

U središtu je Odinson Thor - „Avengers” Bog Thunder je prijestolonasljednik i asgardskogo član superheroj tim Tijekom događaja iz filma „The Avengers: Doba Ultron” superzlodeyka (sada superheroine) Scarlet Witch ušao misli Thunder, time uzrokujući njegovu tajanstvenu viziju. U njemu Thor je vidio strašnu sliku: Asgard, njegov dom i mjesto u kojem je odrastao, nalazi se na rubu uništenja. Mnogi od onih koje je poznavao tragično su umrli, a sam planet je progutao tajanstvene sile tame. Nakon poraza Altrona i njegove robotske vojske, Thor je bio prisiljen napustiti "osvajače" i Zemlju da traže odgovore.

film tor 3 ragnarok 2017 mišljenja

Što se sada događa s junakom?

Svi gore navedeni događaji dogodili su se prije 2 godine. U filmu "Thor 3: Ragnarok", o kojemu možete pročitati u nastavku, Thor se već približio otkrivanju svoje glavne tajne. Kao što se ispostavilo, njegove su vizije doista proročke i cijela Asgard je na rubu izumiranja. Opasan i lukav zlikovac Hel, koji je tisućljećima bio zatvoren od Odina, razbio se i utopio svoj svijet krvlju. Namjerava zauzeti moć u Asgardu i uništit će svakoga tko je na putu.

Protagonist slike spriječit će Ragnaroka, ali on to ne može učiniti zbog drugih problema koji su se nagomilali na njega kao na snježnu loptu. Dok Hela asgardskuyu uzima vlast u svoje ruke, to je na Sakaar - planet na kojem nasilne gladijatorske igre održan između predstavnika različitih izvanzemaljskih rasa. U ovom čudnom svijetu Thor susreće s Hulkom, još jednim članom Avengersovog tima. Nestao je prije 2 godine zbog nepoznatih razloga. Sada je Hulk poznat kao najzastupljeniji Sakaar ratnik, koji nikad nije izgubio, a ne jedan dvoboj.

recenzije filma tor 3 ragnarok

Protagonist razumije da jedino on ne može zaustaviti Helu i spriječiti Ragnaroka. Odlučuje okupiti vlastiti tim koji bi mogao poraziti opasnog zlikovca i zaštititi obične stanovnike Asgarda. Odyson predlaže da to učini trojici najbližih momenta: bivšu asgardovsku Valkvriju, njegovu bratu Loki i zelenu hulku Halku. Ali ovdje je problem: svi nisu baš željni pomoći grmljavini u svom dobrom radu ...

Glumci i uloga filma "Thor 3: Ragnarok"

Recenzije o ovom filmu pune su pohvalnih govora prema glumcima i likovima, koje su utjelovili. Zato vam dajemo popis ljudi koji su sudjelovali u snimanju ovog filma.

tor 3 film ragnarok

Glavne uloge

Chris Hemsworth - Thor Odinson. Središnji lik slike, bog-grmljavina i nasljednik prijestolja Odina. Glavno oružje Tore je čarobni čekić, s kojim može stvoriti munje i letjeti. Tijekom prvog susreta koji se dogodio između Thora i Hela, smrtonosni zlikovac uništio je čekić, čime je u biti oduzeo Odysona svoje sposobnosti.

Tom Hiddleston - Loki. Konsolidirani brat Thora i bog prijevare. Prije nekoliko godina Loki okupio svoju vojsku izvanzemaljskih uljeza s ciljem porobiti Zemlju, ali su njegovi planovi nisu obistiniti zbog „Avengers” tima. Trupci stranaca bili su poraženi, a Loki je poslan u Asgardov zatvor. Ali to je bilo prije nekoliko godina. Od tada se mnogo se promijenilo, a bog laži i prijevare više nije okrutan i krupan negativac kakav je nekoć bio.

tor 3 film ragnarok 2017

Mark Ruffalo - Bruce Banner / The Hulk. U prošlosti, Bruce Banner bio je uspješan znanstvenik koji radi na ponovnom stvaranju seruma "Super Soldier". Nažalost, kad je sam ubrizgavao serum, djelovao je nuspojava i pretvorio ga u zeleno kožu Hulk! Sada svaki put Banner ljuti i izgubi kontrolu, on postaje super jak div. Poput Thora, bio je i član Avenera. Nakon što je borba sa Ultron Hulk je otišao sa Zemlje, gdje je sve strah i preziru, i bio je na Sakaar - planetu gdje su mještani odnosi se na to s ljubavlju i poštovanjem.

Tessa Thompson - Valkyrie. Valkyrie je bivši član elitne vojne postrojbe iz Asgarda. Prije mnogo godina s njom je došlo do tragičnog događaja, zbog čega je trajno zaustavila svoje borbene aktivnosti. Zbog trauma prošlosti, bijeg joj iznutra, počela je zlostavljati alkoholna pića. Sada koristi svoje borbene sposobnosti kako bi uhvatila gladijatore za svog novog šefa, vlasnika Sakaare.

antagonisti

Cate Blanchett - Hela. Hela je božica smrti, koja je kći Odina i sestra Thora. Prije mnogo stoljeća, ona i njezin otac sudjelovali su u krvavim ratovima, porobljavajući jedan svijet za drugim. U nekom trenutku njezina žeđ za okrutnošću dostigla je vrhunac, a Odin ju je morao zarobiti u drugoj dimenziji. Kao rezultat toga, Helle je ipak uspjela dobiti besplatno. Sada želi samo jednu stvar - nositi kaos i uništenje ne samo u svom rodnom Asgardu već iu svim postojećim svjetovima.

datum izlaska torus 3 ragnarok

Carl Urban - Scurge. Helenina krvnika. Tijekom vladavine Odina, pokušao se dokazati u različitim sferama, ali nije uspio. Čim ga je Hela pozvao da joj se pridruži, složio se bez oklijevanja.

Jeff Goldblum - Veliki gospodar. Vlasnik planete Sakaar, organizirajući svoje krvave bitke između gladijatora. Osobni plaćenici Veliki gospodari cijelo vrijeme donose mu razne lutalice, slučajno uhvaćene na njegovom planetu. Uhvaća ih, a zatim ih prisiljava da se bore za zabavu javnosti i samima sebi. Jedina prilika za stjecanje slobode je pobijediti Hulku.

Manji znakovi

Anthony Hopkins - Jedan. Vrhovni gospodar Asgarda, otac Thora i recepcionera Loki. U finalu posljednjeg filma o Thundereru, Jedan misteriozno je nestao, a njegovo prijestolje je preuzeo Loki, koji je do tada smatran mrtav. Prije mnogo tisuća godina, Odin je bio okrutan osvajač koji je s Helom bio uključen u porobljavanje svih naroda. Tijekom vremena, promijenio se, ukinuo krvave ratove i postao istinski mudar vladar.

Idris Elba - Heimdall. Asgardijski bog, koji ima priliku vidjeti gotovo sve što se događa u njegovim i svjetovima svijeta.

Benedikt Cumberbatch - Stephen Čudno. Stephen je stručnjak u području magije. Debi ovog likova odigrao se u solo slikama "Doctor Strange", objavljenom 2016. godine. U filmu "Thor 3: Ragnarok" 2017., ovaj junak pojavio se u maloj epizodičnoj ulozi.

Taika Vaitichi - Corg. Stranac, potpuno sastavljen od kamena. Jedan od stanovnika Sakaara, koji sudjeluje u bitkama Velikog učitelja. Njegov najbolji prijatelj je kukac poput stvorenja Mieka. Valja napomenuti da je glas tog lika bio angažiran u Taika Vaitichi - direktoru ove slike.

"Thor 3: Ragnarok" u osnovi dobiva dobre kritike. Mnogi profesionalni kritičari i publikacije za zabavu cijenili su sliku koju je poduzela Taika Vaitichi.

datum izdavanja torus 3 ragnarok u Rusiji

Čak i prije objavljivanja datuma "Thor 3: Ragnarok" došli su neki kritičari koji su pogledali sliku prije nego što su svi ostali ostavili dobre kritike. Mnogi su hvalili film zbog svoje šarene atmosfere, glazbene pratnje i kvalitetnog humora. Također, recenzije o "Torah 3: Ragnarok" bile su pune komplimenata prema heroinima Tessa Thompsona i Cate Blanchetta. Ali, unatoč svim prednostima, isti kritičari primijetili su da je ova slika inherentno vrlo jednostavna.

Mišljenje stručnjaka

Razmotrite neke recenzije o filmu "Thor 3: Ragnarok" detaljnije.

Erik Eisenberg iz Cinema Blenda govorio je pozitivno o ažuriranoj verziji Hulka i fascinantnom djelu koja postoji praktički neovisno o ostalim filmovima filma "Marvel". Također je rekao da je, prema njegovu mišljenju, najbolji film o Tori od svih objavljenih.

Jim Weiwoda iz IGN-a zvao je film dobar, ali nije divan. Prije svega, kritičar je pohvalio cast ovog filma.

Brock Willbor of Polygon blago je kritizirao film zbog prevelike izloženosti i nekih progiba u povijesti, ali njegov ukupni dojam bio je pozitivan. Osim toga, dodao je kako publika neće požaliti vrijeme provedeno.

Nicholas Barber iz BBC-a ostavio je negativniji pregled od gore navedenih kritičara. On vjeruje da u trećem solo albumu o Tori nije bilo dubine i da film nije u potpunosti objelodanio svoje glavne ideje.

Sudeći prema pregledima filma "Thor 3: Ragnarok" 2017., slika je bila dobra. I gledati ga ili ne gledati je individualan izbor.