Kazalište lutaka, Moskva: recenzije

Rusija je poznata po svojim dugogodišnjim kazališnim tradicijama i talentima. Svaki veliki ruski grad ima svoje izvanredne kazališta, omiljene glumce i predstave. No, teško je poreći da je glavni kazališni život zemlje koncentriran u glavnom gradu. Poznati moskovski kazališta svake sezone privlače tisuće gledatelja iz cijele zemlje na njihove nastupe. Ulaznice za premijere prodaju se dugo prije nastupa. No, glavni gradovi hramova umjetničke skrbi ne samo za odrasle kazališne posjetitelje, već i za male gledatelje. Djeca u kazališnoj sezoni uvijek imaju nešto za vidjeti.

Moskovska kazališta za djecu

Više od stotinu Moskovskim kazalištima redovito staviti nastupi za djecu na vlastitim scenama. Gotovo svi ugledni kazališni odrasli odrasli imaju u svom repertoaru dječje produkcije.

kazališni poteshki recenzije

Ali njihov je rad uglavnom namijenjen djeci srednjeg i starijem. Bebe se bave posebnim dječja kazališta. U Moskvi raditi više od 20 dječjih kazališta, koje svake godine ugoditi djeci s zanimljivim i neobičnim predstavama. Djeca mogu vidjeti izvanredne nastupe životinja u „Kazalište Jurij Kuklachev Cats” ili „djeda Durova Corner”, čarobni posjet „kazališta sjena” ili gledati kako lutkari upravljaju velikim lutke u „kazalište lutaka”. Općenito, kazališta lutaka za najmlađe zauzimaju najveće mjesto među dječjim kazališnim školama. To je zbog, vjerojatno, na činjenicu da djeca vole igrati sa lutkama i prihvatiti takve izjave s veseljem.

Značajke izvedbi za najmlađe

Naravno, dječji nastupi su vrlo različiti od "odrasle" umjetnosti. Osobito performanse za najmlađe gledatelje. Obično su kratki (40-45 minuta), jer djeca su puna energije, teško im je dugo ostati na jednom mjestu i gledati što se događa na pozornici.

Kazalište Potokshki

Nastupi su obično jednostavni, razumljivi, ispunjeni emocijama, smijehom, glazbom, plesom i nužno sretnim završetkom. Kostimi junaka uvijek su svijetli i šareni, a sami likovi imaju jasno izražene likove: odmah je jasno gdje je negativac i gdje je pozitivan lik. Djeca s užitkom percipiraju veselu glazbu, svijetle boje, smiješne skute, potpuno se uranjaju u ono što se događa na pozornici. Glavna stvar je da su dječje igre bajke s obveznom pobjedom dobra nad zlom i sretnim završetkom. Kazališta lutaka najživlji su primjer takvih prikaza.

Interaktivna "zabava": razgovor s publikom

Dječje lutkarsko kazalište "Poteshki" je kreativna zajednica talentiranih redatelja, umjetnika i glumaca koji uvijek aktivno komuniciraju s malim gledateljem u svojim nastupima. Ne samo da komuniciraju, nego uključuju i u akciju. Interaktivnost je značajka kazališta "Poteshki". Pored umjetnika, umjetnika, redatelja i koreografa, u kazalištu djeluje redoviti dječji psiholog. Ovo je neobično i važno, budući da kazališni glumci žele ne samo zabavljati svoje male gledatelje, nego i pomoći im razviti emocionalnu inteligenciju, sposobnost da vide i percipiraju ljepotu. U izvedbama, komunikacija s gledateljem uključena je u svaku fazu izvedbe.

Kazalište lutaka

Prije nastupa, glumci igraju s djecom, pokušavaju se bolje upoznati, tako da kasnije djeca percipiraju heroje kao dobre prijatelje. Tijekom izvođenja djeca aktivno komuniciraju s glavnim likovima, potiču ih da ispravljaju radnje, upozoravaju na opasnosti, pomažu u prevladavanju teških situacija. Djeca, za razliku od odraslih, doslovce percipiraju okolni svijet. A kazališni nastup za njih je pravi život, samo čaroban. Zadovoljstvo je promatrati kako se djeca iskreno i izravno smiju, iznenađeni su, zastrašeni i sretni na izvedbi.

Glumci kazališta: ljudi i lutke

Trčanje po kazališta lutaka „stihove” redatelja Ekaterina Fedotova i umjetnički ravnatelj Dmitrij Kondratyev. Catherine vjeruje da je činiti dobro za djecu "odgovorno i plemenito djelo". Osim rada u kazalištu, Ekaterina Fedotova, glumica po profesiji, je angažiran u odabiru glumaca u filmu, stručno organizira i vodi slavlja. Zamjenik ravnatelja i umjetnički ravnatelj kazališta lutaka „stihove” Dmitrij Kondratyev sigurni da djeca svakako trebaju razgovarati pod jednakim uvjetima, a iznimno iskren, samo ako dijete počne vjerovati odrasle.

poteshki lutkarskog kazališta u Moskvi

Kazalište zapošljava mlade i nadarene glumce, umjetnike, glazbenike i koreografe. Gotovo svi od njih vode aktivni kreativni život izvan zidina Kazališta Poteshki u Moskvi. Na primjer, glumica Liana Katamadze sudjeluje u projektima u "Gogol centru", a solo glazbenica Alena Dolbik u grupama "Ki? Tua! "I Bigudi. Ne manje zanimljivo od glumaca - ljudi su glumci - lutke. Oni su svijetle, živahne, sa svojim likovima i pričama. Umjetnici kazališta "Poteshki" na "Kursk" s ljubavlju i trepidation odnose se na njihove kreacije. Govore o dugom i teškom načinu stvaranja lutke za igru ​​od dizajna do rezultata. Zato, kada lutke dolaze u život u rukama ljudi, događa se čudo.

Misija "Poteshek" - priprema djece za "odrasle" umjetnosti

Kazalište "Poteshki" ne bavi se samo kulturnim razvojem mlađe generacije, nego priprema i djecu za percepciju dramske umjetnosti na velikoj pozornici. Nastupi kazališta postavljeni su tako da u prvom nastupu za najmlađe sudjeluju samo lutke koje djeca prirodno i lako shvaćaju. Tada je svaki glumac uveden jedan glumac umjesto lutke, dok lutke potpuno ne zamjenjuju ljudi. Tako kazalište ulazi postupno u život djece, počevši od jednostavne bajke i igranja. Klasično kazalište postaje sastavni dio svakodnevnog života djece, moralnog i emocionalnog vodiča. Kazalište lutaka Poteshki (Moskva) smatra pripremu djece za percepciju dramske umjetnosti kao svoju misiju.

repertoar

Najsvjetliji nastupi interaktivnog kazališta "Poteshki" dizajnirani su za najmlađe gledatelje. Ali svaka izvedba razlikuje se po vlastitom stilu. Primjerice, prezentacija temeljena na bajci "Teremok" isporučuje se u popularnom stilu tiska pomoću folklornog folklora. "Geese-labudovi" podučavaju djecu stariju poslušnost i međusobnu pomoć, uključivši ih u čarobnom slikovitom procesu. Zajedno sa glumcima, djeca pjevaju, plešu, rješavaju zagonetke.

kazalište poteshki Moskva

Veličanstvena izvedba "Tri mala svinja" zabavni je glazbeni praznik za djecu. Gledatelji aktivno pomažu svinjama sakriti od vuka, doživjeti i radovati se s njima. U igri su uključene posebno svijetle lutke i krajolik. Šarmantni junak igre "Mače" ne može nikoga ostaviti ravnodušnim. Ova vrsta bajke dizajnirana je ne samo za male gledatelje, već i za njihove roditelje. U lutkarska predstava „stihove” u Moskvi također možete vidjeti i druge predstave: vesela „Gingerbread Man”, mjuzikl „Vuk i sedam Little Kids” avantura „Nikitich i zmaj”.

Djeca su posebni gledatelji

Djeca vole ići u kazalište. Oni vole svečanu atmosferu i čuda koja se tamo događaju. Oni vide kazalište kao dio stvarnosti. Kazalište za dijete čarobni je nastavak običnog života. Kao dijete, emocije, dojmovi i osjećaji vrlo su svijetli, zasićeni. I ove emocije na mnogo načina oblikuju budućnost odrasle osobe.

Kazalište vrtića u Kursku

U kazalištu „stihove” djeca u razigranom obliku naučiti razlikovati dobro od lošeg i prijatelji pomažu prijateljima da vjerujem da dobro uvijek pobjeđuje zlo. Djeca u interakciji s nastupima likova poput pravih junaka, tako da, za razliku od odraslih, oni su tako lako da se postane korisnika. Mnogi glumci i redatelji smatraju da bi stavili dječje predstave teže, jer djeca - uzdajući se, sretna, ali iziskuje publiku. Glumci nemaju pravo zavarati.

Prva izvedba u životu djeteta

Na prvoj igri može doći dijete, doslovce nedavno rođeno. Na primjer, u kazalištu "Poteshki" nastupi su dizajnirani za malu djecu u dobi od jedne godine. Dječja izvedba nužno mora ispunjavati određene uvjete. Na primjer, ovo je igra "Tri mala svinja". Djeca su po prirodi vrlo energična, nemirna, još nisu naučili usredotočiti se dugo.

lutkarsko kazalište poteshki Moskva

Stoga je izvedba igre oblikovana tako da su djeca aktivno sudjelovala u bajci, preselili, plesali i nisu izgubili interes. Postoje i posebne metode za prebacivanje pozornosti djece, koristeći svijetle boje u kostimima i ukrasima. Lutke za igru ​​su izrađene od mekih materijala, tako da su igre s njima ugodno i sigurno za djecu. Veseli glazbeni i sapunski mjehurići na početku nastupa dodaju vesele dojmove s odmora.

praznici

Interaktivni chatski kazalište "Poteshki" često sudjeluje u dobrotvornim akcijama, igra igrama, sredstva od kojih se šalju ciljanoj ljubavi. Naravno, dječje kazalište ne može ostati daleko od praznika. Prije svega, to su božićna drvca i svečane predstave. Na primjer, "Kolobok u potrazi za Novu godinu" i "Pismo Djedu Mraza". Međutim, svečana atmosfera vlada u kazalištu uvijek. Djeca prije i poslije izvedbe čekaju veselo aquagrim, pokazivanje mjehurića sapuna i foto sjednicu za uspomenu s lutkama i glumcima. Treba napomenuti da su ove zabave besplatno u kazalištu.

Cijene adresa i ulaznica

Dječje interaktivno kazalište "Poteshki" radi na dva mjesta. Ovaj DC „Gaydarovets” na ulici Prizemlje vratilo, d. 27, „Kazalište vila” na knjižnice ulici, d. 23. Raspored nastupa je dostupan na web stranici kazališta, ili pitati na telefon na recepciji. Cijena ulaznica je vrlo demokratska - 500 rubalja.

Recenzije kazališta "Poteshki" su uvijek pozitivne i često samo oduševljene. Roditelji kažu da djeca izađu iza nastupa s entuzijazmom, sretni i sjećaju se dugo vremena i podijele svoje dojmove o tome što su vidjeli. Roditelji primjećuju ugodnu atmosferu, izvrsnu igru ​​glumaca i vrlo dobre performanse. Još jedna važna točka: glumci su sposobni komunicirati s djecom, zadržati svoju pažnju i zanimanje za ono što se događa. Vrijeme nastupa je vrlo istinito, djeca se ne umiru i sudjeluju u igri do samog kraja. U svemu, može se osjetiti poznavanje psihologije djece, sposobnost i želja za iznimno zanimljivom izvedbom za djecu. Glavna stvar je da osjećate iskrenu ljubav za svoju publiku.