Thriller `Noćni let`. Glumci, tragovi, kritike

Svi ljubitelji ovih holivudskih trilera sjećat će se filma pod nazivom "Noćno putovanje". Glumci u njemu igrali su se popularni, preko parcele djelovalo je jedan od najboljih redatelja, a krajolik su stvorili najvještiji majstori. Unatoč činjenici da se slika pojavila na zaslonima dovoljno dugo, 2005. godine, zanimljivo je to reviziju do sada. Pa, zapamtimo njezine glavne likove i cijelu bit onoga što se događa.

Kratka recesija

"Noćni let" - film 2005 godine, u režiji redatelja Wesa Cravena. Ovo je živopisan primjer tipičnog holivudskog trilera s napetim kulminom i neočekivanim ali sretnim završetkom. Unatoč činjenici da se crtež slike zapravo može predvidjeti, mnoge prizore i dalje ostaju neočekivane, a akcije likova vrlo su atipične. Zasebna tema za razgovor o "noćnom putovanju" glumci su. Odabrani su tako uspješno da su nevjerojatno točno prenijeli sve emocije, cijelu bit pisma. Njihovi likovi pokazali su se pravi, i to, kao što znate, ključ je uspjeha filma. Nudimo upoznavanje s glavnim likovima i njihovim izvođačima, te upoznavanje atmosfere ovog izvrsnog triler.

noćni glumci leta

"Noćni let": zaplet slike. Početak

U središtu pripovijesti je mlada djevojka po imenu Liza. Živi u Miamiju i radi kao voditeljica šikovitog hotela na obali oceana. U povodu smrti bake, ona je u Teksasu, a nakon sprovoda mora se vratiti kući. Noćni let, na kojem je Lisa uzeo kartu, odgađa se. Kako bi provela vrijeme, odlazi u bar gdje se upoznala s lijepim mladićem - Jacksonom. Kao rezultat toga, ispostavilo se da letite istim letom, štoviše, njihova su mjesta u blizini. Čini se da je sve u redu, novo ugodno druženje, uzajamno suosjećanje, mnoge zajedničke interese. Ali uskoro će sve ići potpuno drugačije nego što očekuje glavni lik.

Strah i teror na zrakoplovu

Nakon što je divovski putnički brod napustio teren, Jackson prizna kolegi putniku da je član terorističke skupine. U svojim neposrednim planovima - ubojstvo zamjenika glavnog tajnika nacionalne sigurnosti Charles Keith i njegove obitelji. Činjenica je da se ta utjecajna osoba namjerava naseliti u hotelu gdje Lisa radi, a teroristi trebaju pomoć u obavljanju operacije. U slučaju odbijanja suradnje unaprijed, angažirani ubojica ustrijelit će metak na čelo djevojčinskog oca. Suština pomoći Lise je da bi trebala nazvati hotel i tražiti da premjeste obitelj Kif u sobu s pogledom na luku. U prozorima ovih apartmana bit će poslana raketa iz plovila koja se nalazi u zaljevu pod krinkom ribolova. Nekoliko puta Lisa pokušava razoriti teroristički plan, ali na kraju on prisiljava na takav poziv.

Noćni let film 2005

ishod

Vrhunac trenutka filma "Noćni let" iz 2005. pada na posljednje minute zraka. Nakon klizanja iz Jacksona nakon slijetanja, Lisa naziva svog pomoćnika u hotelu i upozorava na opasnost. Obitelj Kifa uspijeva pobjeći od nesretnog broja nekoliko sekundi prije eksplozije. Nakon što riješi jedan problem, djevojka uzima sljedeću. Ona pokušava doći do svog oca, ali mobitel je ispražnjen. Stoga odlazi u ukradeni SUV izravno u njegovu kuću, gdje nađe i ubija ubojicu. No, zamijenio ga je Jackson, koji poče loviti Lizu nožem. Srećom, situaciju je riješio njezin otac, koji je ubio terorista i spasio sebe i svoju kćer. Američki triler "Noćno putovanje" završava činjenicom da su Liza zahvalili državna tijela i sam Kif sa svojom obitelji radi spašavanja života.

Lisa Raissert

Pa, sada bacimo bliži pogled na glumce i njihove likove u filmu "Noćni put". Glavna protagonistica junakinje mlada je i uspješna Lisa. Živi u Miamiju i radi kao upraviteljica šikovitog hotela na oceanfrontu. Ironično, Lisa ima fobiju - boji se letjeti na smrt na zrakoplovima. Zato se ona slobodno čeka u pritvoru i pije alkohol u baru. Uloga ove krhke, ali hrabre junakinje izvodila je Rachel Makadams. Ova glumica koju poznajemo iz filmova "Ideal Pie" i "Mean Girls". Lice je prepoznatljivo zahvaljujući brojnim ugovorima s kozmetičkim tvrtkama i časopisima.

noćna leta

Jackson Rippner

Protagonist-antagonist je terorist s očitim manijalnim tendencijama pod nazivom Jackson. Njegovo ime Ripper, s engleskog prevodi kao "Ripper", i to, u stvari, potpuno odražava njegovu prirodu. Jackson se vješto igra s osjećajima drugih ljudi. On se uspije pretvarati da je ljubazan, simpatičan i šarmantan tip bez ikakvog nagomilavanja na ubojstvo, da ulazi u povjerenje, a tek nakon toga otvori svoje pravo lice. Ova teška i zanimljiva uloga pripala je jednom od najneobičnijih holivudskih glumaca - Killian Murphy. Sam je redatelj priznao da je ovaj glumac vidio u ovoj ulozi. Craven je bio ponižen romantičnim i blagim osobinama Killiana i njegovim očima kao serijskim ubojicom.

Američki triler noćni let

Kritika i povratne informacije

Pa, sada pogledajmo koje su aspekte gledatelji voljeli, a koje - ne u filmu "Noćni put". Glumci i njihova igra najveći su plus u ovoj produkciji. Igrali su se plausibly i realistically, potpuno naviknuti na likove i suštinu onoga što se događa. Što se tiče krajolika i kostima, postoje i veće ocjene. Jedina veza bila je parcela. Za neke kinomanove koji su vidjeli sve, bio je previše banalan i predvidljiv. Općenito, rad glumaca i redatelja bio je savršeno cijenjen.