Glazbeni `Seagull`, kazalište Mjeseca: recenzije publike, značajki i gluma

AP Čehov je velik ruski pisac i dramatičar, čiji je rad ljubio i prepoznat u cijelom svijetu. uprizorenje Čehovske predstave

ući u zlatni fond mnogih poznatih kazališta. Bez pretjerivanja, jedna od najpoznatijih predstava je Galeb. Druga nova čitanja klasika predstavljena je od strane moskovskog Luna kazališta.

Romantično kazalište Mjeseca

Kazalište Mjeseca stvorilo je poznati ruski glumac i redatelj Sergej Prokhanov 1993. godine. Neobičan i romantičan naziv u početku pripadao je maloj grupi entuzijasta koji su zamislili sasvim novo kazalište u malom podrumu u području patrijarhalnih ribnjaka. Vrlo brzo ovaj podrum postaje kultno kazališno mjesto u Moskvi. Prošlo je dvadeset i pet godina od tada.

kazalište glazbenih pregleda mjesečevih galebova

Za četvrt stoljeća, kazalište Mjeseca pretvorilo se u jednu od najpoželjnijih i autoritativnih kazališta kapitala. Danas zauzima lijepu zgradu na Malaji Ordynki, u kojoj vlada poseban "lunarni" atmosferi. Kazalište Luna postalo je domom velikog broja talentiranih glumaca čija su imena poznata diljem zemlje. Na primjer, od početka je služio neusporediv Anatolij Romashin, čija je kazališta utemeljena nagrada publike simpatije. Za vrijeme aktivnosti u kazalištu nastupili su mnogi nastupi - događaji koji ujedinjuju ljubav prema lijepim, vječnim vrijednostima i traže nove ekspresivne oblike. Tako je premijera glazbenog "Seagull" u 2017 bila događaj u kazališnom svijetu.

Vječni Čehov

Igra A.P. Čehovski Galeb je djelo velike svjetske drame. Za više od sto dvadeset godina igra nije izgubila svoju važnost i nastavlja živjeti na pozornici. AP Chekhov je napisao svoj "Galeb" u kasnom devetnaestom stoljeću. Godine 1896. na pozornici Kazalište Alexandrinsky nastupila je premijera nastupa. To zvuči čudno, ali prva emisija završila je u potpunom neuspjehu, jer publika i glumci nisu odmah shvatili dubinu i opseg ovog djela. Chekhov je pokazao sasvim novu, neobičnu dramu i neobičan scenski pristup. Malo djelovanje, slab krajolik i puno razgovora: autor sam opisao svoj "Galeb". Ali to je bila umjetnička dubina i sklad drame koja joj je osigurala vječni život.

glazbene golu recenzije publike

"Galeb" održao se više od stotinu puta na pozornicama najpoznatijih svjetskih kazališta. A ovo su samo najpoznatije produkcije. Nije ostala daleko od ruskih klasika i kazališta Sergej Prokhanov. Godine 2017, premijera izvedbe "Galeb" u kazalištu Mjeseca.

Neočekivani pogled na klasike

Izvedba klasičnog "Galeba" na pozornici Luna kazališta pokazala se neobičnom. Kao što su plakati najavili prije premijere, publika je čekala prvo glazbeno djelo na svijetu na temelju Chekhovih klasika.

galeb u kazalištu Mjeseca

Iako su u kritikama o "Galebu" Luna kazališta, kritičari su pozvali na izvođenje cjelovite dramske izvedbe, samo glazbene. Treba napomenuti da se besplatno liječenje klasika zahtijeva posebna briga. Ponekad je novo čitanje jasno samo autoru, ali ne i gledatelju i kritičarima. Glazbeni "Seagull" je sretan izuzetak. Čak i ljudi koji nisu među obožavateljima kazališta, zabilježili su neporecivu uspjeh eksperimenta. Kao što je jedan kazališni komentator rekao u svom pregledu glazbenog "Galeba" Luna kazališta, "Seagull" je dobar.

Ruski "Galeb" koji je postavio korejski redatelj

Izvršio je ovaj redatelj uspješne izvedbe iz Južne Koreje, Te Sik Kan. On je "bolesno" Čehov dugo vremena, čak i od svog studija u GITIS-u. Južnokorejski redatelj opetovano je stavio Chehhova na različite faze u različitim gradovima. U Moskva ovo njegov prvi posao. Oni Sik Kan smatraju da moderni gledatelj nije uvijek spreman slušati dugačke filozofske monologe Chehhovih likova. Stoga su likovi u njegovoj produkciji pjevali.

Gull Theater Moon recenzije

U "Galeb" sve je neobično: krajolik, nošnje, postavljanje scenske akcije. Budući da je glavni ukras koristio središnju zavojnu strukturu, s kojom scena pretvori u vrt, zatim u dnevnu sobu, zatim u sjenicu. Izgled glumaca na pozornici, jedan po jedan, u zraku svjetlosti, također je simboličan. Unutarnja osamljenost Chekhovih likova prikazana je doslovno. Kostimi heroja su također daleko od klasičnih kanonika. U izvedbi Te Xin Kan sve vanjske atribute su proizvoljne, Chekhov tekst je skraćen, umjesto razgovora, likovi pjevaju puno. Istodobno, to je pravi "Galeb", kojeg će iskusni gledatelj osjetiti od prvih minuta. Budući da je redatelj bio u mogućnosti spremiti glavnu ideju predstave - usamljenost među voljenima, suzenje dušu sumnji i strahova, uzalud čovjeka baca u potragu za sebe i sreće.

Uloga glazbe u igri

Središnje mjesto u glazbi, naravno, je glazba. Skladatelji su bili prekrasni pijanist i dirigent Georgi Yun i Tatiana Solnishkina, poznati u svijetu glazbe. Solnishkina je sudjelovala u produkcijama kao što su "Metro", "Nord-Ost". Autor libreta je ugledni umjetnik Rusije Boris Rybkin, aranžmani Jevgenija Poznyakova i Sergeja Kapitskog.

Gull moon kazališne recenzije publike

Općenito, veliki tim talentiranih stručnjaka radio je na glazbenom dijelu igre. Izgledalo je različito u stilu, neobičnom, ali jednodijelnom projektu. U glazbi postoje romance, blues, jazz, klasične arije. Različiti glazbeni stilovi odražavaju likove pojedinih likova. Rezultat je bio vrlo precizan hit. Općenito, ovo je jedinstvena glazbena ekstravagancija, kada jedan žanr opravdano ulazi u drugi.

Performanse gledatelja čine glumci. "Galeb" ima veličanstveni sastav. Imena glumaca glazbenog "Galeba" u kazalištu Mjeseca poznati su ljubiteljima ovog žanra za druge uspješne produkcije. Ovo je svijetli Ivan Ozhogin, lijepa Anfisa Kamimullina i nadarena Oksana Kostetskaya i prekrasna Veronica Lysakova. Svi glumci imaju snažne lijepe glasove i nedvojbeno dramatičan talent. Kritičari u pregledu mjuziklu „Galeb” u kazalištu Mjeseca istaknuo da su glumci nosile ne samo s glazbenom dijelu nastupa, ali i vješto igrao likove Čehova znakova.

Arkadina-Stotskaya i Treplev-Presnyakov

Velika zvijezda Galebova bila je Anastasia Stotskaya, koja je poznata široj javnosti kao svijetla pop pjevačica. Preko ramena Stotskaya također je veliko iskustvo sudjelovanja u velikim glazbenim produkcijama. Anastasia ne samo da ima šik izgled i snažan glas, već i talent jednog glumca.

glazbeno guletno kazalište monaških glumaca

Stotskaya kao Irina Nikolayevna Arkadina bio u stanju pokazati prirodu ovog moćnog, ali hladne žene koja se lako postiže sve što želi na način nanošenja boli i patnje od najmilijih. Arija koje izvodi Anastasia Stotskaya čine snažan dojam i ne mogu nikoga ostaviti ravnodušnim. Recenzije publike o glazbenom "Galeb" u kazalištu Mjeseca pune su entuzijastičnih riječi i pohvale glumici. Pravo otkriće gledatelja i kritičara bilo je Nikita Presnyakov kao Konstantin Treplev. Za Nikitu, ovo je bio prvi doživljaj ovog formata. Prema komentarima publike o glazbenom "Seagull", on se uspješno suprotstavio zadatku. Mnogi slave nevjerojatnu karizmu mladog glazbenika, njegovi samostalni dijelovi brišu publiku do drhtavica zbog njihove iskrenosti i senzualnosti.

Kritičari i gledatelji o igri

Kritičari su dobro primili izvedbu. U svojim pregledima glazbenog "Galeba" Luna kazališta, počast izvrsnom redateljskom radu, plaća se visoka stručna razina glazbenog materijala. Kazališni komentatori nazvali su proizvodnju bogatstva Luna kazališta i događaj u novoj kazališnoj sezoni.

glazbeno guletno kazalište o mjesečevim pregledima publike

Publika je bila iznenađena što se može pjevati Chekhov. Ovo, prema komentarima publike na "Galeb" u kazalištu Mjeseca, dala je novu boju. Veliki dojam napravio je simbolizam produkcije, koju publika dobro razumije. Kažu da bi nastup bio zanimljiv i bez glazbe, što naglašava njegove dramatične kreposti. Gledatelji slave iskrenost i entuzijazam glumaca u igri, razigrani i tragični prizori igre, kreativni sjaj tijekom akcije.

zaostali ukus u ustima

Početna reakcija na izraz "glazbeni" galeb "je dvosmislen. Teško je zamisliti kako, kroz lagani glazbeni žanr, može se prenijeti unutarnja tragedija Chehhovih heroja bez prelaska na farsa. Ali ljubav za ravnatelja Čeha i suptilnog osjećaja njegove drame pomogao stvoriti pravi klasične izvedbe bez udaljavanja od duha velikog pisca na korak. Sudeći po recenzije gledatelj mjuziklu „Galeb” u kazalištu Mjeseca, ljudi izlaze nakon koncerta duhovne, puni dojmova i nadanja. To je također zato što je Xing Kang, unatoč beznadnosti i tjeskobi Chehhovovih likova, dopustio da se vrlo jasno otvorio život. Na kraju igre, likovi pjevaju ariju "Samo ljubav", što ljudima daje nadu da i dalje može biti i da se ostvaruju snovi.