Film `1 + 1`: recenzije, zaplet, posada, glumci i uloge

Francuska vrpca 2011 "1 + 1" čvrsto je zauzela svoje mjesto na popisu najboljih filmova ove godine. Filmski fanovi iz cijelog svijeta dodali su na popis njihovih omiljenih filmova ovaj rad, koji se temelji na istinskoj priči koja, pak, često privlači veću pozornost. Vrpca ima brojne nominacije i nagrade prestižnih festivala.

Film "1 + 1": recenzije

Sliku su cijenjene ne samo kritičari filma, nego i publika. Prema njihovim ocjenama, film "1 + 1" je srdačan i pošten posao koji pokazuje kako iskreni stav može promijeniti ljudske smjernice i životne principe. Mnogi ljudi kažu da je nakon gledanja filma "1 + 1" došlo do duhovnog podizanja i rastuće želje za značajnim promjenama u svom načinu života. Naravno, okolnosti se ponekad razvijaju na takav način da se ljudi koji se susreću na putu života, poput događaja koji su se dogodili, postali početkom ostvarenja vrijednosti svog postojanja.

Većina ljubitelja kina prihvaćaju da se rad s pravom može nazvati remek-djelom. Dopusti, iu dovoljno laganom obliku, ali to pokazuje tragedija i isprepletanje ljudskih sudbina. Međutim, kao što je navedeno u brojnim recenzijama o filmu "1 + 1", to je ovaj oblik prikazivanja povijesti postao najpovoljniji. Snaga duha i žeđ za životom ne dopuštaju razbijanje heroja. One daju jedni drugima jasan osjećaj potrebe da se drže najboljeg onoga što imaju. Philip je pogođen njegovom upornosti. Ne očajava, unatoč činjenici da sada ne može postati punopravni član društva. A Driss donosi avanturu u svoj život, što Philip i sam nedostaje. Gledatelji također bilježe talentiranu kinematografiju slika stvarnih ljudi. Traka izgleda u jednom dahu i ostavlja neizbrisiv dojam. Ocjene za film su uglavnom visoke, što ne iznenađuje, jer "1 + 1" (Intouchables, 2011) s pravom se može smatrati kultnim radom.

Naravno, nisu svi filmovi "Untouchables" zaljubljeni. Međutim, prevladavaju pozitivne recenzije o filmu "1 + 1".

1 1 recenzija filmova

priča

Zaplet filma "1 + 1" nešto je neobičan i zanimljiv. Osiguran aristokrat Philip paralizirao. Tražio je pomoćnika koji će se pobrinuti za njega. Kandidat za mjesto Drissa treba odbiti da ga prihvati na mjesto, kako bi on, kao i prije, mogao očekivati ​​da će dobiti naknadu za nezaposlene. Međutim, Philip inače odlučuje o svojoj sudbini. Čini se da su glavni likovi utjelovljenje međusobnih suprotnosti. Philip je dobro obrazovan i ima vrhunski ukus. S druge strane, Driss je sitni kriminalac s ograničenim brojem interesa i interesa. Vlasnik plave krvi želi radikalne promjene, pa Driss postaje za njega dah svježeg zraka. U luksuznom rezidenciji Philipa, njegov pomoćnik čini buntovni duh. Kako se priča razvija, postaje jasno da, usprkos načinu života i sklonosti, Driss je zapravo ljubazna i osjetljiva osoba.

Postupno, junaci počinju vezivati ​​prijateljske veze i međusobno se nalaze izvrsni prijatelji i ljudi koji su sposobni za uzajamnu pomoć. Kada, zbog obiteljskih okolnosti, Driss privremeno napušta Philip, drugi je teško tolerirati odsutnost prijatelja. Na kolosalnim razlikama izgrađuju se odnosi junaka. Svaki od njih nadopunjuje drugu. Filipu se ne sviđa novi pomagači koji se razlikuju od neodoljivog odgoja. Vrativši se, Driss aktivno razvija osobni život svog prijatelja, što opet dokazuje svoj stav prema njemu.

Obilježje filma "1 + 1" pozitivno su zabilježili i gledatelji i kritičari. Traka je popraćena lijepim francuskim humorom, ironije. U ovom slučaju, svatko ima nešto za razmišljanje nakon gledanja slike. Bilo kako bilo, to utječe na svjetonazor.

film 1 1 glumaca

Odnos sa stvarnom pričom

Godine 1994. upoznavanje s Abdelom i Philipom, čije su slike stvorile temelje za scenarij filma. Mladi čovjek, koji je u to vrijeme vodio do osjetilnog antisocijalnog životnog stila, posjetio je velika imanja Filipa, da bi dobili još jednu uskraćivanje zapošljavanja. Ipak, život je bio drugačiji i dugi niz godina povezivao je načine dvojice muškaraca. Philip nije želio biti pijan. Odmah mu se svidjela bijesna energija mladića. Muškarcu su trebale promjene.

Abdel, rodom iz Afrike, rodili su rođaci koji nisu imali vlastitu djecu. Od samog djetinjstva ostao je sam. Nitko ga nije kontroliralo i nije davao dječaku nužnu pažnju. Tip je krao iz škole. Kad je upoznao Philipa, bio je zadivljen čvrstim duhom tog čovjeka, zalijepljenog na invalidska kolica. Postupno, Abdel je počeo biti zainteresiran za hobije svog poslodavca. Drugi je put pogledao svijet. Međutim, s vremena na vrijeme on je i dalje vodio probleme Filipu. Jednom je, na primjer, razbio skup automobil.

Proveli su puno vremena zajedno, svaki od ljudi uspio izvući iz međusobne komunikacije sve potrebne i važne. Filip je napisao o ovoj knjizi, koja je poslužila kao temelj filma filma. Obojica su stvorili obitelji, sretno žive i nastavljaju aktivno komunicirati, uživajući u rasuđivanju različitih tema. Nakon izdavanja vrpce Abdel, inspiriran radom redatelja, objavio je knjigu o vezi s Philipom.

1 1 parcele filma

Omar Si

Nakon što je ovaj sada poznati i obećavajući glumac počeo sa sekundarnim ulogama, ali s vremenom mu je povjeren sve ozbiljniji rad. Neusporediv osmijeh, karizma i unutarnja energija pomogli su da postignu obožavatelje svog talenta širom svijeta. Bez sumnje, najznačajniji je reinkarnacija u Drissa u filmu "1 + 1".

Omar Si rođen je 1978. u predgrađu Pariza u običnoj velikoj obitelji. Od mladosti je htio da se na televiziji. Potaknuo je želju da postane poznat i da se dokazuje. Roditelji iz ranog doba potaknuli su ljubav prema Omarovom radu.

Od 2001. godine, glumac iz filma „1 + 1” Omar Sy se pokušava u filmu, ali je njegova uloga ostala bi samo manje, ako je u 2006. godini došlo koja je kasnije postala simbol za upoznavanje s glumcem Olivier Nakache. U 2011, on je pozvao Omara igrati za pojasom, koji je odmah donio izvođača ogromnu popularnost i zasluženi uspjeh, utvrđeni nagradu „Cesar” za najboljeg glumca. Ubojstvo u kazalištu francuskog filma otvorilo je nove mogućnosti za Omar Si - osvajanje Hollywooda. Istodobno, glumac nastavlja raditi zajedno s francuskim redateljima.

Omar Si je oženjen. Ima četvero djece.

1 plus 1

Francois Cluse

Godine 1955. rođen je François Cluse.

U dobi od 17 godina, budući glumac odustane od studija da se posveti potpuno kreativnosti, koji određuje njegov budući životni put. Nije smatrao potrebnim studirati, jer uopće nije bio zainteresiran za specijalno obrazovanje. Htio se pokazati kreativno.

Tri godine François je pohađao kazališne tečajeve, gdje je stekao vrijedne vještine koje su konačno oblikovale njegov stil igre. Njegove su aktivnosti provodile uglavnom u kazalištu. Zapanjujuća karizma nije mogla ostaviti glumca nezapaženo. Mladić je pozvan na skup.

Od 25. godine François se počeo aktivno povući. To je u ovom ključnom trenutku i skinuti svoju karijeru. Glumac ima veliki broj nominiranih za nagradu "Cesar" koju je dobio 2007. godine. Prvi put je nominiran u dalekoj 1984. On ima iskustva u Hollywoodu, što ga čini zvijezdom svjetske klase. U filmu "1 + 1" Francois Cluse pokazao je izvrsnu glumačku igru, koju su cijenili gledatelji i profesionalni filmski kritičari.

Oženjen je i ima četvero djece.

film je nedodirljiv 1 1

Glumci (sekundarni znakovi)

Film "1 + 1" ("Untouchables") može se pohvaliti briljantnim castom, profesionalno i autentično utjelovljenim na ekranu njihovih uloga. Omar C i Francois Clusse, razmatrani iznad, pokazali su virtuoznost u prijenosu likova. Uvjerljivo igrao i sekundarne znakove. Glumci filma "1 + 1" pokazali su izvrsnu igru, uspjeli su potpuno otkriti svoj talent. Dakle, francuska žena Audrey Flero, nevjerojatna ljepota, izvrsno se bori s preobrazbom u nezamjenjivu pomoćnicu Philipa. Impresionira svojim šarmom i organskim. Uloga drugog pomoćnika otišla je Clotilde Mollet, koja se, pojavljujući u samo nekoliko epizoda, prisjetila uvjerljiva i pouzdana igra. Alba Gaia Bellugi predstavlja sliku kćeri jednog aristokrata. Uspjela je organski pokazati tinejdžer s teškim likom.

O. Nakash

Bio je Olivier Nakash koji je uspio svjesno ukloniti sliku, što mu je donijelo slavu diljem svijeta, kao i izvođače glavnih uloga. Ovo je mladi talentirani redatelj, čiji rad ne može ostaviti ravnodušnim.

Rođen je 1973. godine. To je židovsko podrijetlo.

Već početkom 1990-ih Olivier Nakash počeo je snimati kratke filmove, što je bio početak njegovog kreativnog puta. U početku, direktor preferira komedije projekt, ali s vremenom je fokus njegovog rada je stekao više i više ozbiljan smjer, što u konačnici rezultiralo u projektu „1 + 1”, koji je donio svjetsku slavu Oliviera. Pored redateljskih djela, poznat je i kao scenarist i glumac. Trostruka pobjednica nagrade "Cesar".

Olivier Pouache

Film "1 + 1": filmska posada

Sam Olivier Nakash djelovao je kao jedan od scenarista filma. Drugi je zloglasni Erik Toledano, koji nije prvi suradnik s Nakashom. Očito, njihov zajednički rad donosi očekivane plodove.

Virtuozni i talentirani talijanski Ludovico Einaudi stvorili su nezaboravnu originalnu glazbu na vrpci. To je inspirativna zbirka glazbe koja dotakne sve žice duše.

Vrijedno je istaknuti koordinirani i kompetentni rad cijelog projektnog tima, što se očitovalo u konačnom rezultatu.

Značajke žanra filma

Projekt je komična drama. Ovo je pobjednička opcija za ovu vrstu posla, jer omogućuje širenje publike. Nisu svi poznavatelji kina spremni posvetiti svoje vrijeme teškim i tlačiteljskim filmovima. "1 plus 1" snimljen je na jednostavan i neoboriv način, iako uključuje vrlo ozbiljne probleme. Uglavnom, traka je posvećena problemima koji mogu razbiti bilo koga, ali ne i herojima filma. Ako razmišljate o tome, onda je gledatelj utjelovljenje dvije nesretne, na prvi pogled, sudbine. Philip je pretrpio katastrofu. A sada je zauvijek ovisan o drugim ljudima. Driss ima kaznenu evidenciju i teško je prilagoditi se u modernom svijetu. Ne pridržava se zakona i nema pojma što želi od života i kako to postići. Traka bi mogla biti prikazana u tamnim i mutnim tonovima, ali kreatori filma na drugi su način odlučili njegovu sudbinu. I tako su napravili pravu odluku. Film je zasićen nenametljivim humorom, zdravo samozirenjem i smiješnim situacijama. Značajke slike sastoje se u činjenici da je činjenica da je glavni lik onemogućen povremeno zaboravljena. Nema smisla inferiornosti. Naravno, povoljan kraj, koji odgovara stvarnosti, dodaje atraktivnosti ovog djela. Očito, žanr "1 + 1" - komedija drama - potpuno opravdava sebe. Najvjerojatnije, film ne bi uživao takvu pozornost i široko priznanje, ako su kreatori slike poželjeli drugačiji žanr kinematografije.

1 jastoga

Zanimljive činjenice vezane uz snimanje slike "1 + 1"

• Ova traka predstavljena je gledateljima 2011. godine. Već je u prvim danima emisije bio široko priznat zbog skladne kombinacije elemenata drame i komedije. Rad kreatora dobio je najpovoljnije recenzije. Samo u Francuskoj gotovo 20 milijuna ljubitelja filma gledalo je film. Njegov je proračun iznosio oko 10 milijuna eura, a ured za bilježenje više od 40 puta veći od iznosa uloženog u proizvodna sredstva.
  • Kao što je već rečeno, životna priča stvarne osobe uzima se kao osnova. Prije početka snimanja, kreatori su se krenuli u Maroko posjetiti Philipa. Motivirao je veliku snagu redatelja da aktivno rade na projektu. Filip je davao mnogo praktičnih savjeta, koji se koristi u mnogim prizorima slike.
  • Sudbina aristokrata koji je postao onesposobljen, a njegov vjerni ekscentrični prijatelj privukao je pozornost početkom 2000-ih. Godine 2001. objavljena je publikacija "Drugi dah", koja je također postala dobru osnovu za stvaranje scenarija filma.
  • Televizijski dokumentarac emitiran je na televiziji 2004. godine. Njegova je akcija bila posvećena načinu na koji je mladi tip počeo raditi za osobe s invaliditetom. Kazeta je postala svojevrsna inspiracija za kreatore projekta.
  • Izvođač jedne od glavnih uloga Omar Si za uvjerljiv utjelovljenje slike njegova junaka izgubio je 5 kilograma kako bi izgledao vitko. Uostalom, njegov lik je služio kaznu zatvora.
  • Prototip glavnog lika, Filip je izrazio mišljenje da je film „1 + 1” ( „Untouchables”) bi trebao imati komičnu primjesa. Slušali su njegov savjet i nisu ga izgubili. Philip nije želio da njegova kinematografija uzrokuje štetu. Glavni cilj je pokazati razvoj rijetka i, na prvi pogled, nemoguće prijateljstvo.
  • U Indiji i Argentini izvedeni su remake filma. Osim toga, planirana poput snimanja u Hollywoodu, što je, naravno, pokazuje ogromnu popularnost slike.