Serija "Propovjednik": recenzije, priča, glumci

Ljubitelji višeslojnih filmova mogu se lako izgubiti u velikom broju seta serije koje im se nude. Svake godine stotine novih priča, uključujući dramu, ljubav, misticizam i strahote, spremni su dugo privući gledatelja. Što je fenomen serije "Propovjednik"? Recenzija kažu da je bio jedan od najizglednijih premijera, i nije razočarao svojom pričom i bacio ga. Pokušajmo shvatiti je li to tako dobro i kakva je njezina jedinstvenost.

Banalnost u kombinaciji s crnim humorom

Američki časopisi u velikoj većini pokazuju mali grad, čiji stanovnici pažljivo pohranjuju svoje kosture u ormar. Izgubljeni gledatelj može prestati gledati takvu priču nakon što gleda prvu seriju. Zašto "Propovjednik" ne pati od iste sudbine, jer je njegova priča prilično banalna i baci dosadu na početne kadrove? Je li to vjerska stvar? Jedinstveni znakovi? Prvo, pogledajmo glavnu liniju serije da bismo razumjeli zašto su recenzije za TV seriju "Propovjednik" uglavnom pozitivne.

serijskih propovjednika

Ukratko o zemljištu

Svećenik Jesse Custer, nakon dugog odsustva, vraća se u rodni grad kako bi prihvatio malu župu. Poznaje sve stanovnike i misli da mu neće biti teško nositi Božju riječ u misi. Polovica stanovništva oprezno gleda na propovjednika - mnogi znaju o njegovoj mračnoj prošlosti. Na prvi pogled na Custeru, čini se da je on plemenit i pošten čovjek. Ali on ne pušta prošlost u lice svoje djevojke Tulip, koji inzistira na povratku u stare poslove. Jesse pije viski, može se zakleti. Jednom je lokalni huligan odlučio podučiti lekciju u baru. Rezultat je bio masovni pokolj u kojem je svećenik tukao veliku tvrtku.

U ovom trenutku upoznaje čudnog posjetitelja. Irac je slučajno bio u ovom baru - morao je skočiti iz zrakoplova, jer je namjeravao ubiti izravno na brodu. On je vampir i već je umoran od lutanja širom svijeta u potrazi za njegovim smislom života. Jesse odlazi u župu, gdje je bit koji nastaje nakon veze između anđela i demona. Propovjednik je proveo tri dana delirious. Cijelo to vrijeme vampir je živio u potkrovlju i pokušao popraviti klima uređaj. Caster odlazi u stado i kaže da ih ostavlja zauvijek. No, u najvažnijem trenutku, on osjeća napetost snage i mijenja svoju odluku.

serijskih propovjednika kritike

Neko vrijeme nastavlja živjeti kao obična osoba. Komunicira s vampirom koji mu otkriva njegovu suštinu i redovito se opija. Imao je veliku moć prijedloga, s kojim upućuje sve župljane na pravi put. U sljedećoj propovijedi, župljani su varalica na sliku Boga, koju pastor donosi čistu vodu. Međutim, postaje jasno da je Gospodin napustio nebo i sada će započeti kaos. Jesse, Tyulip i vampir idu u potragu za Bogom. Ispred njih je težak put i puno avantura.

Serija "Propovjednik": recenzije kritičara

Pisci su došli, ili bolje prihvaćeni od istoimenoga stripova, dobra ideja. Možete sigurno reći - utjelovljenje na zaslonu je ispunjeno za stotinu bodova. U početku, kritičari su bili skeptični u vezi s obiljem opscenih izraza u seriji, ali nakon nekoliko epizoda postalo je jasno da to daje određenu boju za svu akciju. Krv, borbe, samoubojstva, nasilje - svaka epizoda je puna ovog "dobra". No podnošenje ovih zlodjela prisiljava filmske kritičare na takve trenutke. Sama povijest svećenika, koji namjerava pronaći Boga i za tu namjenu, odlazi u pomoć vampira i bivše djevojke, vjeruje da zanimljive priče još nisu završile. Recenzije i recenzije o TV seriji "The Propovjednik" su puni fraza: "Zaista, fascinantno, kvalitativno, lijepo." Ljubitelji priča o Wild Westu poput krajolika. Oni koji su čekali akciju, vole prizore masovnog klanja u crkvi. Ljubav? Gdje bez nje! I pronašla je mjesto u takvom dvosmislenom filmu!

glumci serije propovjednika

Glumci serije "Propovjednik"

U ocjeni očekivanja ovaj multiserije učinio je dobru konkurenciju za treću sezonu "Twin Peaks". I nije iznenađujuće - sinopsis je otkrio sve karte dugo prije puštanja pilot serije. U jednoj od glavnih uloga će biti snimljen Joseph Gilgan. Britanski glumac, kojeg svatko pamti kao Rudy iz šljake, postao je idol mladosti zahvaljujući svom originalnom humoru. U "Propovjedniku" dobio je ulogu ekstravagantnog vampira, a cijeli smiješni dio serije pao je na njegova ramena.

serijskih propovjednika i recenzije

Dominique Cooper strahovito naviknut na sliku svećenika koji ima svoje ovisnosti. On, također, nije bez smisla za humor i ponekad nadjačava štapiću u svojim težnjama da učine dobro. Ruski je publici sjetio se njegovih uloga u filmovima "Drakula", gdje je igrao Mehmed i "Warcraft" (King Lleyn Wrynn).

glumci serije propovjednika

Glavna kulisa serije je Ruth Negga. Kao što priliči novim trendovima, djevojka glavnog lika ima tamnu boju kože. Već je Dominicov partner u "Warcraftu", i to joj je iskustvo pomoglo da se navikne na ulogu Tyulipa. Ali ona je također radila s Gilganom - u epizodi filmografije pojavljuju se šest epizoda u "smeđi".

glumci serije propovjednika

Imenovani kandidat za Oscara bio je najiskusniji u ovoj tvrtki, a cjelokupno, prošlo iskustvo pomoglo je glumcima stvoriti dobru i snažnu sliku putujućeg trojstva.