Film `Defender` (2012): glumci, uloge, recenzije

Zemljići američkih militanata često su slični - policija istražuje slučaj koji uključuje kriminalne aktivnosti. Često mora žrtvovati bliske ljude. Birač filma "Defender" (2012) sugerira gledanje u identičnu priču, ali s više uvijene priče. Iz ovog članka saznat ćete tko je snimljen u filmu i kako je publika snimila ovaj akcijski film.

Kratka priča

Luke Wright napustio je službu u policiji kako bi se borio bez pravila. Prodaja policajaca i vlastitih šefova prisilili su ga da razmotri sve prioritete u životu. Sad zna točno za što se bori. Ali čak iu ovom sportu postoje zakoni i pravila. Još jedna bitka, Luke je morao izgubiti i dobiti dobar novac za to. Ali u posljednjem trenutku odluči igrati pošteno i pobijediti protivnika. To nije kao ruska mafija koja je zbog toga izgubila milijun dolara. Emil Dochesi šalje svoga sina da se bavi Wrightom. Bandits ubiti svoju trudnu ženu.

branitelj filma 2012 glumaca

Luke očajnički odlazi u podzemnu željeznicu, gdje želi počiniti samoubojstvo, te se žuriti ispod kotača vlakova. U ovom trenutku primjećuje malu kinesku djevojku iza koje neki ljudi tjeraju. Odlučio je spasiti, čak i ne sumnjajući da ponovno prolazi put ruskim banditima. Ova djevojka ima nevjerojatnu sposobnost pamćenja svega što barem jednom u životu vidim ili čujem. Kineska mafija naučila je o toj sposobnosti i dala djevojci nekakav kod. Druga je bila obavijestiti partnera na sastanku. No, Rusi su uspjeli presresti bebu. Nije im rekla kôd i uspjela pobjeći. Sada je Luke preuzeo odgovornost za svoj život i dužan je spasiti dijete iz kandži mafija. Situacija je komplicirana činjenicom da se Wrightu lovi njegov bivši kolega, kome je prešao cestu.

Defender Film 2012 glumci i uloge

Ruski gledatelji toplo su uzeli ubojicu. Veliku ulogu u tome odigrala je činjenica da ruska mafija ovdje ne izgleda smiješno i smiješno grupirati se iz jake 90-ih godina. Na pozadini kineskih kriminalaca čak je i osvojila. Barem nisu iskoristili dječji rad. Uopće, priča nije bila nova, ali redatelji su izbačeni iz glumca filma "Defender" (2012.) sve, tako da zemljište ne izgleda zamagljeno, kao stari rekord. Borbe, napade, sukobi - sve to dobro na slici nedostaje. Drago mi je što je sve učinjeno na najvišoj razini. Nema apsurdnih specijalnih efekata koji mogu ubiti cijeli film.

Što se tiče glumaca, recenzije su uglavnom pozitivne, s obzirom na činjenicu da jednu od glavnih uloga u filmu igra djevojčica. I, kao što je poznato, jednostavno je nemoguće igrati djecu i životinje. Catherine Chan sjajno se nosila s ulogom. Djetinjasta spontanost i naivnost pomogli su Jasonu Staitemu da izgleda kao pravi zaštitnik. Glumci filma 2012. godine još nisu znali da se uklanjaju iz buduće svjetske zvijezde - tada je samo rođena slava "nositelja". Nema pritužbi na Statenovu igru ​​- savršenu izvedbu talentiranog umjetnika.filmski zaštitnik glumaca i uloga

Uloga i glumci filma "Defender" (2012)

Mnogi gledatelji primijetili su da se glumci pojavljuju u filmu iz svojih omiljenih boraca, koji su na kraju kraja prošlog stoljeća često bljeskali na ekranu. Redatelj Boaz Yakin i producent Kevin Spacey uključili su ih u sastav, jer je film izgrađen oko dva mafijaška klana. A tko, međutim, doživljava u ovom žanru, glumci mogu igrati otvrdne kriminalce?

Jason Stewem - Luke Wright

Ovaj bi film mogao postati odlomak u karijeri glumca, ako ne i za njegovu prilično tragičnu liniju. Heroj Steytem gubi svoju ženu, koja nosi pod srcem svog djeteta. Teret krivnje leži na ramenima nesalomljivog udovca. Nije spreman boriti se protiv mafije. Čak ni za osvetu, nije imao nikakvu snagu niti emocije. No, izgled nevolje djevojčice, čini ga razmotriti svoje planove za samoubojstvo. U filmografiji glumca mnoge uloge u akcijskim filmovima, ali dramatična priča glavnog lika postala je jedina.

Robert John Burke - kapetan Wolfe

Po nalogu gradonačelnika grada, ovaj prodajni suradnik Luke mora pronaći svog bivšeg partnera i ubiti ga što je prije moguće. Ruski se gledatelji sjećaju ovog prekrasnog glumca serije "The Sopranos", "Law and Order", "The Witch`s Blade". Za njega, ovo nije prva uloga ministra prava i izdajnika.

zaštitnik filma 2012 recenzije

Katherine Chan - svibanj

Mala kineska glumica dobila je veliku ulogu i ulaznicu u svijet velikog kina. Praktično bez replike i kompliciranih akcija tijekom čitavog filma uspjela je osvojiti srca gledatelja svojim bespomoćnošću i strahom.

James Hong - Han Jiao

Mafiosi, koji je uspio razmotriti potencijal jedinstvene djevojke i koristiti je za svoje vlastite svrhe. Postala je računovodstvena knjiga svog zločinačkog poduhvata. Hong je traženi glumac u Hollywoodu, a Rusi su vidjeli u filmovima poput "Chinatown", "Black Widow", "Bad Company".