Film `Phantom` (2011). Glumci, recenzije, priča

U 2011. godini, rolling out Voditelj projekta Chris Gorak, uz potporu poznati producent Timur Bekmambetov, koja govori o avanturama istaknutih Amerikanaca u Rusiji i pokazuje Moskvu, Crveni trg, noćnim klubovima, podzemna željeznica, nuklearnu podmornicu u rijeci Moskvi i Gosha Kutsenko na konju. U filmu "Phantom" (2011), glumci su dali sve najbolje.

Gosha Kutsenko

Neopravdane nade

Darkest Hour, koji je dobio naziv "Phantom" u domaćoj varijaciji, postavljen je kao prilično ambiciozan projekt prije premijere i očekivao se nestrpljivošću. Činilo se da će još jednom potvrditi izjavu prema kojoj "film u kojemu će se masovno istrebljenje čovječanstva pokazati po definiciji, ne može biti loše". Pored toga, glavno mjesto slike bila je glavni grad Ruske Federacije, koji je dao nadu da će zemljaci imati nešto za pogledati. Ti su čimbenici pojačani sudjelovanjem T. Bekmambetov ("naš u Hollywoodu"), koji ne smije dopustiti da padne u blato Rusije-majke. Kao rezultat toga, film "Phantom" (2011.) nije spasio glumce međunarodne kate, niti gore navedene čimbenike. Slika je postala neugodna iznimka od pravila, koja je vrlo patosna priča, koja sadrži značajan udio iskrenog delirija i mnogo nedosljednosti u pripovijesti. Ocjena filmske vrpce: 4.90, recenzije su uglavnom negativne.

Najtamniji sat

Opis intrige zemljišta

Povijest uopće nije počela loše. Par mladih američkih programera, Sean (Emil Hirsch) i Ben (Max Minghella), koji je napisao obećavajuću prijavu koja im omogućuje da pronađu prijatelje širom svijeta, dolaze u Belokamennaya kako bi razgovarali o mogućnosti financiranja njihovog izuma. Ali njihov poslovni partner (Joel Chinnaman) odbija suradnju. Dečki odlaze u jedan od glavnih klubova kako bi prigušili razočaranje fer udjela alkohola. Tamo susreću sunarodnjake Anne (Rachel Taylor) i Natalie (Olivia Thirlby). U filmu "Phantom" u međuvremenu dolazi noć, au najtamnijem trenutku planet prolazi podmukao napad stranaca. Stranci su fantomske vatrene kugle, proždiru električnu energiju i gutaju ljude. Glavni likovi uspijevaju sakriti u podrumu ustanove. A kad pet dana kasnije riskiraju da dolaze na površinu, vide da je u svijetu došlo do pravog apokalipse.

Nedvojbena prednost proizvođača vrpce je izbjegavanje popularnog tumačenja ruske stvarnosti. U filmu "Phantom" (2011.), glumci ne narušavaju materinji jezik, ne sudjeluju u pjesmama oko vatre pod balalaikom i gozbe s puno votke.

Glumci filma

Učenje izvođača

Igra filma "Phantom" (2011) podvrgnuta je nemilosrdnoj kritici recenzenata. Neki su tvrdili da to uopće nije. Bilo je to iskustvo izvođača ili likovnih likova, ali likovi su pokazali da su emocionalno emocionalni, a njihovo tipično ponašanje za kasete katastrofe izgledalo je neuvjerljivo i dosadno. Likovi likova su neumoljivi. A ova žalosna značajka odnosi se na sve, od jezgre cijelog ansambla glumaca Emila Hirscha do povremenog Arthura Smoljanina. Međutim, ako ne bi bilo prisutnosti u "Phantom" Emila Hirscha, moglo bi se smatrati da ste bili u za gledanje neovisne slike. Zasigurno je glumac pristao sudjelovati u projektu zbog svojeg poznavanja redatelja tijekom produkcije Dogtown Dogova.

Fotografija iz filma

Dvije skupine znakova

Općenito, svi heroji trake mogu se podijeliti u dvije različite skupine. Oni koji igra ulogu Amerikanaca koji su jučer bili turisti koji su došli na odmor, a sada služe u ulozi stvarnih boraca za opstanak, spremni položiti glavu u borbi sa strancima sfernih. I ostali akteri filma „Fantom” (2011.), igrajući sa mnom Rusi nevjerojatno prilagođeni stanovnika sposobnih za tri dana transformirati dom u tvrđavu i osmisliti valjani oružje da uništi vanzemaljce.

Hero Kutsenko s sloganom "Nemamo se kamo povući. Za nas Moskva "bolje je lijevo bez komentara. Uspjeh na pravom konju u oklopu treba utjeloviti patriotizam stanovnika Ruske Federacije, ali uznemiruje hipertrofni patos. Iako su Rusi u filmu pametniji od stranih posjetitelja kapitala. Na primjer, ako uspoređujete Viku (Veroniu Vernadskaya) i isti Natalie, prvi je bio snalažljiv i pametan, a drugi - poseban histeričan. Ruski izumitelj Sergej (Dato Bakhtadze) standard je ovog oduševljenog znanstvenika, premda pomalo lud.