Film "To" (1990). Recenzije o mini-seriji

U usporedbi s filmovima, video i TV projekti nemaju najbolji ugled. Postoji zabluda da ako se puni brojilo ne smatra dostojnim velikog zaslona, ​​onda ne zaslužuje pažnju. Doista, većina serijala je osrednja, ali postoje iznimke iznimke poput užasa "It" s IMDb ocjena: 6.90. Komentari o zamisli redatelja Tommyja Leeja Wallacea imaju najviše pozitivnih, a slika glavnog antagonista više puta se zvala najstrašnija u povijesti filmske industrije.

to 1990 film recenzije

Telehistory "18+"

Horror "It" je filmska adaptacija djela Stephena Kinga. Formalno, ovo je mini-serija, koja se sastoji od dvije serije, vremenskog roka od 192 minute. Zbog ove osobine, mnogi filmaši imaju tendenciju da ga smatraju ne serijom, već televizijskim filmom. Traka zajedničke produkcije SAD-a i Kanade pušta ABC kanal. U srcu skripte je priča koja se dogodila u malom gradiću u Maineu. Stanovnici Derryja terorizira zlokobni vukodlak idolopoklonika koji igra najdublje strahove svojih žrtava. Krvavo čudovište u filmu sjajno se odigralo Tim Curry. Kralj u svojim kritikama naziva film "It" (1990), jednu od rijetkih prilagodbi koje voli.

Autori, unatoč prosječnoj dobi izvođača glavnih uloga, koji jedva prekoračuju 15 godina, nisu ograničavali svoje kreativne fantazije. Serija je puna krvi, strašne trenutke i puno epizoda s monstruozno okrutnim Pennyvizom, koji sanja o ukusnoj djeci. Divlja izvorna književna priča Tommy Lee Wallacea u "Ono" dovela je do ocjene R ("18+").

strašno je

Pennivayz

Postoji teorija da je prototip osobnosti klauna na kralja stvarno je nekad rampaged manijak John Wayne Gacy, koji koristi sliku Pennivayza kako bi privukli djecu. No, kao i mišljenja o filmu „It” (1990), u teleekranizatsii antagonist - Ne ludi cirkus, pa čak i psihopatskog ubojice, nadnaravnog bića, koja u razmaku od 30 godina objavljen u Derryju mučiti i lišiti života djece. No, činjenica da je koristio dječje strahove, dozvoljeno mladi junaci na kraju boriti čudovišta čim su saznali njegovu tajnu. pisac i sam priznao da je, kada je izumio ovaj lik, zapitajte se, što se najviše boji djece, a ja sam se sjetila da je kao dijete samo jedna vrsta bojao klaunova. Javnost u recenzijama filma „On” (1990) je u više navrata izrazio zabrinutost da će pokazati može diskreditirati sve klaunovi i oblik u krhke umove djece predrasude stav prema njima.

U projektu 1990. godine, koji je kasnije postao kultna slika čudovišta u cirkuski odijevanju, zaslijepljeni su najsjajnijim detaljima klaunskog izgleda, namjerno ih pretjerujući. No, najupečatljiviji i zastrašujući lik Pennyvizea u utjelovljenju Tim Curryja bio je njegov glas. Kasnije kritičari u odgovorima na film "It" (1990.) nazvali su posjetnicom projekta.

Je li to Wallace?

Zanimljive činjenice

Rodom iz Kanade staklenki Blankar, savršeno utjelovljuje sliku na zaslonu nasilnika Henry Bowers u djetinjstvu, u stvarnom životu, bio je neobično dobroćudan i sladak klinac koji je mrzio rasizma. Zbog toga, mladi pjevač je bio vrlo uzrujan u kadru kad je ozlijeđen Marlon Taylor, koji je igrao na tinejdžerski Mike Hanlon, pozivajući crnčuga crnac. Blankar se neumorno ispriča svom partneru na zaslonu svaki put.

"Siva kosa" Tim Reed - odrasla osoba Mike Hanlon - make-up je učinjeno s uobičajenim dječjim prahom, velikodušno nanesen na kosu četkicom za zube.

to su glumci

Peripetije sudbine

Prema rekordnom miniserije „To”, glumci igraju likove u mladosti, morali boriti portretirati svoje likove s dječjim strahovima. Richie Tozier se najviše bojao vukodlacima. Autor Seth Green, utjelovljena na zaslonu ovaj lik je kasnije igrao momak nadimkom Vuk Čovjek u epizodi „Underwater Odyssey”, a više od 40 epizoda „Buffy - ubojica vampira”, također se pojavila u ulozi vukodlaka. Također u glumac filmografije postoji niz "Angel", u kojem je njegov junak bio vukodlak Daniel Oz Osbourne.

Još jednom je namijenjeno susretu na setu Green (mladi Richie Tosier) i Jonathan Brandis (mladi Zaika Bill). Zajedno, umjetnici su snimljeni u projektu "Podvodna odiseja".

Nažalost, nisu svi sudionici projekta iz 1990. bili u stanju ocijeniti nedavni remake - užas "It" (2017). D. Ritter (odrasla Ben Hensky) i D. Brandis stradali su tragično 2003. godine. Brandis je počinio samoubojstvo, nije mogao izaći iz teške depresije, a Ritter nije mogao spasiti nakon neočekivanog raskida aorte.