Film `Crna voda`: glumci, uloge, kritike

Ljeto prošle godine dokazalo je da je ruska kinematografija sposobna stajati filmove u žanru užasa. Dakle, film "Crna voda", čiji su glumci odabrani skrupulozno, bio je okus mnogih poznavatelja žanrovskog horora. Redatelj Roman Karimov,

odgovoran pristup stvaranju ovog domaćeg remek-djela. Usput, može se smatrati kao najbolji rimski novak filmaša u posljednjih nekoliko godina, zbog njegova rada ne samo da je dobio odobrenje od gledatelja, ali i dobar procjena filmskih kritičara. Ali danas ćemo govoriti o glumcima "Crne vode". Ovaj film mogao bi uzbuđivati ​​maštu ne samo ljubitelja mladog talentiranog redatelja, nego i sofisticiranog gledatelja.

redateljskog filma

Glumac: djevojka

Irina Starshenbaum - mlada i puna obećanja, glumica koja se ne boji da se na različitim poslovima s lakoćom reinkarnirao i pokušati na svaki put neravnopravnih uloge. U dobi od 25 godina, djevojka je već snimala na mnogim TV emisijama, ali među njima je bilo vrlo malo ozbiljnih i vrijednih projekata. Njezin debi u kinu dugometražnih igara održan je prošle godine. Slika Fyodor Bondarchuk "Atrakcija" dovela je glumicu na novu razinu. U filmu "Crna voda" glumci odabrani za rad srdačno su prihvatili Irinu u svom timu.

Djevojka je diplomirala na Federalno državno sveučilište Ivanovo po imenu Ivana Fedorova, a pohađala je i niz treninga vezanih za ovu profesiju i tečajeve djelovanja Alexandra Dzyuba. Kritičari su napomenuli da glumica stalno raste u svojim vještinama, što se odražava na svakoj novoj slici. Malo se zna o osobnom životu mlade djevojke, ali o činjenici s kojom se Irina susreće Alexander Petrov, mladi ljudi se nisu mogli sakriti od navijača. Dečki su se upoznali tijekom snimanja filma "Atrakcija", gdje su se odmah zaljubili jedni na druge.

Glumica crne vode

"Crna voda" muški glumci

Evgeny Alekhin - svestrana osoba. On nije samo glumac, već i prozni pisac, kao i izdavač. Čak iu glazbi, Eugene se našao. Valja napomenuti da je Alyokhin odjednom primio nekoliko profesija. Dakle, obrazovanjem je filolog, ali istodobno je i dalje radio kao scenarist i redatelj kazališta. Dugo je vremena morao raditi kao utovarivač, jer među mnogim mladim talentima početnicima, vrlo je teško iskusnim redateljima da razmotre uistinu talentirane ljude. U filmu "Crna voda", glumci o kojima raspravljamo danas, Alekhine je došao, već je bio vrlo poznati i uspješan čovjek. Eugene uvijek pokušava sudjelovati u tim projektima koje voli. Ne odnosi se na broj glumaca koji se zauzimaju za bilo koju ulogu.

Eugene Alyokhin u kinu

Kada kazalište pomaže uspostaviti

Dumitru Bogdan, čovjek sa zanimljivim imenom, poznat gledateljima zbog njegove uloge u poznatom i vrlo popularne mladih serije „Fizruk”. U svojim tridesetim godinama, talentirani mladić već se očitovao u 17 projekata. Kazališni institut Shchukin bio je prvi glumac Dmitrija Bogdana. Sada radi u poznatom kazalištu, koje se naziva "Blizu Stanislava Stanislava". Usput, u slučaju Dmitryja, to je bila kazališna aktivnost koja mu je pomogla da postane dobar filmski glumac. Većina kritičara se slažu u mišljenju da su glumci iz filma „Crna voda” su izuzetno pokupila i ulozi Maxim na slici dopušteno pronaći nove obožavatelje talent Dmitrij.

Glumci i uloge u filmu

Dob nije zapreka

Sergei Bely je živi primjer kako se u odrasloj dobi može postati poznati glumac. Na mnogo načina, naravno, pomogao mu je talent koji je utro put za ozbiljan projekt. Sergej je iz djetinjstva osjetio kako želi ići na pozornicu, ali sudbina ga nije dugo vodila na ozbiljnu kazališnu arenu i samo je mogao sanjati o filmovima. Uloga lopova u zakonu u "Ashu" učinila je Sergej popularnim glumcem. Vrijedno je reći da je takav nezaboravan i šareni rad bio dobar početak za kretanje prema željenom cilju Sergeja Belyja. U filmu "Crna voda" (2017), glumac je dobio sljedeću ulogu. I potpuno je opravdao očekivanja redatelja.

Zanimljiva činjenica

okvir iz filma crne vode

Glumci u gornjoj slici pozitivno su primili umjetnici, no redateljski rad dobio je suzdržanu kritiku. Film „Crna voda”, glumci i uloge koju je izabrao dovoljno pažljivo, ali zadovoljan sofisticiran publika, koja preferira popularne užas i užas. Općenito, djelo rimskog Karimova može se nazvati uspješnim, unatoč činjenici da ga kritičari nisu mogli poštovati.