Film `Chimer`: recenzije, glumci, zemljište

Pravi hit prošlog desetljeća bio je film "Chimera", čiji su pregledi nadmoćno pozitivni. Ali to ne znači da u njemu nema negativnih strana. Sve nijanse koje ćemo raspravljati u članku.

No, mali naprijed, ističući da je film prošao sve granice okvira postavljen od strane kina. Ovo je ono što je služilo kao važna prekretnica, koja je postala ključni trenutak za puštanje filma kao jedan od najboljih u žanru bio-punk. Traka je apsorbirala elemente trilera, drame i znanstvene fantastike. Ovdje je pravi eklektični, svaki element koji se uspješno koristi. Film "Chimera", čija je ocjena vrlo pozitivna, otkrila je priznanje čak i među profesionalnim kritičarima. Ali o svemu u redu.

Recenzije filma

Kompleksna analiza

Započnimo naš današnji razgovor s komentarima onih ljudi koji su po prirodi njihovih filmskih kritičara. Preveliki broj njih konvergira prema mišljenju da je vrpca sjajna u smislu skripte i parcele. Čini se da je za tradicionalne biopunk priča: mad znanstvenici, pljuvati po svim pravilima i etičkih normi, stvoriti stvorenje, protivno svim zakonima prirode. Dio tog pojedinca je obdarena ljudskim izgledom i navike, s druge strane - ptica i potonji, koji jasno može vidjeti, životinje.

Scene su promišljene tako da se jednostavna i standardna ploča otkriva drugačije. Ovu činjenicu bilježe mnogi koji znaju smisao u filmu ovog pravca. Film "Chimera", čije recenzije pišu u obliku detaljnih recenzija, u tom pogledu ima dobru poziciju.

Zamišljenost svakog okvira omogućila je filmu spektakularno. Korištenje specijalnih efekata također je zabilježeno kod mnogih vodećih publikacija koje ocjenjuju filmove koji se pojavljuju na zaslonima. No, kritičari nisu zanemarili probleme koji se stavljaju na vrpcu. Film pokazuje kako homo sapiens nadilazi sve etičke i moralne norme, vodeći čovječanstvo u tragedija. Film "Chimera", recenzije, koje danas pregledavamo u okviru članka, obilježava rad posade. Svaki okvir je dizajniran na takav način da uranja u pravu atmosferu bio-punk.

Recenzije filma

Mladi znanstvenik čija je uloga otišao u Adrien Brody pokušava uvesti ljudsku DNA u živi organizam. Njegova je glavna zadaća inventirati cjepivo protiv svih ljudskih bolesti. Pomoćnik Brody za film i rad sa skraćenim radnim vremenom i zaljubljenik u njegovu pomoćnicu (Sarah Polly) ide na trik i kao sintetizirani organizam koristi svoje stanice. Kao rezultat, oni su u stanju stvoriti embrij, koji brzo raste i na kraju dobiva oblik polu-ljudski, polu-životinjski.

Šokiran, ali zasigurno podvrgnut pojavi rođenog bića, znanstvenici donose odluku da ga obrazuju kao vlastito dijete. Samo na samom kraju filma "Chimera", recenzije koje su sami rođeni nakon gledanja, parcela zauzima potpuno neočekivano skretanje. Pojedinac nije nimalo jednostavan kao i nesretni roditelji koji su mislili na nju. Usput, uloga Chimere po imenu Dren sjajno je izvodila Dolphin Shaneak.

Recenzije i recenzije za film

Onaj tko je došao s Chimerom

On je rekao da je direktor prvom dijelu priče o čudnom bića stvorenih par znanstvenika u ljubavi, napravio Vincenzo Natali, rodom iz Kanade, koji je poznat po svojoj sklonosti zamršen parcele. Njegov rad, tanko graniči s očajem, čini gledateljima razmišljanje o sretnim trenucima sadašnjosti. Filmovi "Cube", "Coder", "Void" - filmovi redatelja o ljudskom ponašanju u ekstremnim situacijama, ali "Paris, volim te!" - zajednički projekt Vincenzo s 20 različitih autora. Njihova je zadaća bila u pet minuta pisati povijest romantične ljubavi u pozadini pariškog grada. Natalie se suočila s tim, iako su se mnogi šalili nad njim, nastojeći da ljubavnici ne budu zaključani u podrumu na periferiji Pariza, odakle nema izlaza.

Mišljenje gledatelja

Glumci i uloge

Ako su kritičari cijenili film, što reći o publici. Profesionalci su prvo primijetili scenarij, smjer, napore posade, a publika je bila sretna zbog posebnih efekata i dinamičnog zapleta. Usput, brojni ljubitelji prvog dijela povijesti Natalie čekaju nastavak filma - "Chimera-2", recenzije koje obećavaju pobijediti sve zamislive zapise. I sve zato što se dugo očekivani pucnjavi stalno odgađa, prisiljavajući gledatelja samo da predviđa dostojan daljnji razvoj ideje. Poznato je da će redatelj opet voditi Vincenza Natalija, a Brody i Sarah Polly također će biti uključeni u projekt.

Malo kritika

Čak i najcjenjeniji filmovi imaju pogreške ili nedostatke. Nije iznimka i film koji razmišljamo. Prije svega, ovo je predvidljivost nekih akcija heroja. U pozadini zanimljivo zakrivljene parcele još se može predvidjeti njihovo ponašanje. Međutim, "Chimera" (2009), glumci i uloge u kojima se vrlo uspješno distribuiraju, općenito vrijedi gledati film. Predvidljivost određenih scena nadoknađuje dobra djelujuća igra, promišljeni scenarij i značenje. Lijepo je kad film ima nešto za razmišljanje.