Serija `Midnight Sun`: recenzije, glumci, zemljišta

Serija "Midnight Sun" impresionira s briljantnom glumačkom igrom, iskrivljenom pločom i zapanjujuće lijepim krajolicima. Snimanje emisije bila je tim iz Švedske i Francuske pa je razvoj povijesti vrlo različit od uobičajenih holivudskih ili turskih slika. Nakon brutalnog ubojstva Francuza istražitelj ubojstva putuje iz Pariza u Kiruna, malog švedskog grada gdje, zajedno sa lokalnom policijom, započinje istraga tog zločina. Ubrzo dobiva zapanjujuću skalu. Odlični komentari o seriji "Midnight Sun" potvrđuju: vrijedi pogledati.

Lokacije snimanja

Film se odvija u malom rudarskom gradu Kiruni, koji se nalazi u Švedskoj. Ovo naselje se nalazi u blizini Arktičkog kruga, pa ljeti sunce ne pada preko horizonta čak i noću. Kao što kažu lokalne legende, u ovom trenutku svatko postaje pomalo ludo, tako da neće biti lako razotkriti zločin. Recenzije serija "Midnight Sun" govore o nevjerojatno lijepim i veličanstvenim planinskim krajolicima koji služe kao pozadina za ovu krvavu priču.

Snimanje serije

Ova slika nije namijenjena slabima u duhu. feedback publike na seriji „Midnight Sun” je pun živih pridjeva: iznimno nasilan, krvav, iskren. Početak prve serije postavlja ton za cijelu emisiju. Samo nekoliko minuta bilo je ubojstvo, otmica djece i zapalio rudnika koji je rezultirao u strašne posljedice. Kiruna je mladi istraživač po imenu Kahin Zadi, rafinirano pariški ljepota, a tvrtka u istrazi zločina je skromna lokalna policija Anders Harskes. Uskoro mladi ljudi shvaćaju da su uzroci tragedije koje se događaju leže mnogo dublje od očekivanog. Posebno kruto počinje serija 5 serije "Midnight Sun" - recenzije publike su pune indicija i tuge.

Fotografija iz serije

Kroz glavnu je priču ispružena povijesna crta koja govori o Samima - predstavnicima drevnih autohtonih ljudi koji žive u Kiruni. Emisija jasno pokazuje svoju kulturu i način života, ukratko, ali sažeto prikazuje povijest njihovog razvoja i borbe za njihovu zemlju. Promatrač je fasciniran ne samo istraživanjem zamršenih zločina, nego i obrazovnom komponentom. Povoljne su i recenzije serija "Midnight Sun" iz ruskih gledatelja: neobičan svijet Saamija potpuno je odveden.

glumci

Provedene su glavne uloge u seriji Leila Behti i Gustaf Hammarsten.

Ponoćno sunce, Švedska

Leila je popularna francuska glumica alžirskog podrijetla. Rođena je 6. ožujka 1984., studirala je u književnoj školi i od djetinjstva pohađala nastavu u glumu. Njezina karijera započela je 2006. godine, kada je igrala u filmovima "Shaitan" s Monicom Bellucci i Vincent Kassel, i vrlo senzacionalno "Pariz, volim te". Tada je djevojka pucana u mnoge popularne filmove, koji, nažalost, nisu poznati ruskoj publici. Prema pregledima o seriji "Midnight Sun", ona je učinila film emocionalnim i uzbudljivim.

Švedski glumac Gustaf Hammarsten rođen je 2. rujna 1967. u Stockholmu. Igara uglavnom na kazališnim pozornicama: u Royal Dramatic Theatre, gradskim kazalištima u Stockholmu, Gothenburgu, pa čak iu Norrlandovoj operi. Također, na njegovom računu postoji nekoliko uloga u kinu i rad na televiziji.

Pregled serije

Ova je serija namijenjena ljubiteljima nasilnih trilera. Svakih nekoliko minuta postoji još jedan zločin, a sami protagonisti postaju žrtve, i čini se da ova niza tragedija neće završiti. Komentari serija "Midnight Sun" u Švedskoj bili su proturječni. Zadivljujuća, uvijena, nepredvidljiva priča ne dopušta gledateljima da se udaju od zaslona, ​​ali pretjerano okrutne i realne scene mogu odbijati. Međutim, moguće je saznati kako je priča završila i tko je stajao iza svih strašnih događaja, samo gledajući sliku do kraja, pa je vrijedno strpljenja.

Fotografija iz serije

Ova se serija oštro razlikuje od ostalih sličnih slika: količina okrutnosti je izvan ljestvice, a izgled likova vrlo je neobičan. Prekrasni krajolici i visoki plavi skandinavski glumci pomalo su uglađeni oštri uglovi, a društvena komponenta čini da mislite. Naposljetku, naći će se svi tragovi, kriminalci će dobiti ono što zaslužuju, a drevni saamijski narod nastavit će živjeti na svojoj zemlji.