Film `Lovci za blago 2014`: glumci, tragovi, recenzije

Ovaj film govori o djelovanju nekih znanstvenika koji su spasili vrijedna umjetnička djela tijekom Drugog svjetskog rata. Usred rata (osim glavnih vojnih operacija) bilo je još mnogo različitih trenutaka koje se malo ljudi sjeća ili se jednostavno ne želi sjećati. Usput, za snimanje filma "Lovci za blago 2014" glumci su pozvani iz Hollywooda.

Zaplet u filmu "Lovci na blagom" 2014. godine preuzet je iz knjige Robert M. Edsel. Glumci najvišeg razreda sudjelovali su u projektu.

Treasure Hunters 2014

Kada je izbila bitka za slobodu, mnogi junaci nisu zaboravili na baštinu čovječanstva. Dakle, iza kulisa je formirana vojska kako bi se spasile kulturne vrijednosti. Ti su ljudi praktički po cijeni njihovih života oborili umjetnička djela iz ruke neprijatelja, dajući budućoj generaciji priliku da ne zaborave veličinu svojih predaka.

Nakon uobičajene kritičari i kustosi formirana posebna tvrtka, čija je glavna svrha spašavanje i repatrijacija umjetnička djela. Činjenica da je ovo bilo vrijeme završetka rata, nacisti, shvaćajući da je njihov kraj blizu, odluče na kraju maksimalizirati smetnje neprijateljima i uništiti vrijednosti mnogih velikih ljudi i razdoblja. Vodstvo njemačke vojske dala je naredbu da uništi sve dragocjene predmete koji su toliko dragoci njihovim najgore neprijateljima. No, zahvaljujući brzom i koordiniranom obavještajnom radu, Amerikanci su razvili plan spašavanja pod vodstvom Franka Stokesa. Njegov tim se sastojao od običnih ljubitelja umjetnosti koji nikad nisu održani oružje u rukama, ali koji su bili spremni dati svoj život za umjetničkih predmeta. Međutim, poteškoće u situaciji bilo je to što su mnogi htjeli dobiti blago, ljudi su bili spremni počiniti bilo koji zločin za profit.

Lovci blago

Glumci koji nisu spasili projekt

Film „Lovci na blago u 2014.”, rekao je glumac koji je postao poznate osobe kao što su Matt Damon i George Clooney, jednostavno nisu imali pravo na propast. Bio je dobro oglašen, svi su bili u divljenjem, čekajući premijeru filma. Ali, nažalost, čudo se nije dogodilo. Čini se da je priča relevantna, a ne istrošena, glumci svjetske klase, ali to nije spasilo projekt. Osim toga, film je režirao i sam George Clooney, koji je igrao ulogu Frank Stokesa, koji je vodio odjel za spašavanje povijesnih relikvija.

Treasure Hunters 2014 Clooney

Recenzije filma "Lovci za blago" 2014. razlikuju se po apsolutno suprotnim gledištima. Ali jedno je jasno - film je dosadan. Iako postoje oni koji su voljeli djelovanje heroja svojim militantnošću i predanošću, koji su pokazali radi spašavanja vrijednih eksponata povijesti.

Generiranje Sovjetskog Saveza i sljedeći vrlo neprijateljski susret s filma. Amerika ponovo pokušava iznuditi sebe i svoje ljude, ali izložiti sovjetski narod kao neukusne, nepismene ljude koji trebaju samo profit. Recenzije filma „Lovci na blago u 2014.”, glumci koji pokušavaju da se „povući” film s njegovom prisustvu, rekavši da je film je prazna i ne snosi nikakve pozitivne emocije. A većina kina govori da se Amerikanci opet pokazuju kao spasitelj svih najboljih na svijetu, a ruski narod samo pokušava pronaći neku korist za sebe. Ali je li tipičan Amerikanac ikada razmišljao o činjenici da je gotovo 20 milijuna sovjetskih vojnika ubijeno tijekom rata?

Film "Lovci riznica 2014", glumci za koje su pozvani iz Hollywooda, imaju pravo postojati. Samo je tužno zbog činjenice da je premalo postalo filmom zaista s osjećajem i istinom, u tom smislu. Ali, s obzirom na trenutnu situaciju, ne može biti drukčije. Još se nadamo da nitko iz slavenskog naroda neće uskoro zaboraviti istinu, čast ćemo spomen na naše pretke koji su dali svoje živote radi mirnog neba iznad naših glava.