Film `Bez kočnica` (2017): glumci, recenzije, zaplet i likovi uzbudljive komedije

Nevjerojatno dinamična i duhovita komedija pojavila se na širokim zaslonima u siječnju ove godine. Usput, Francuzi su vrlo poznati po neobičnom i zaista oštrim humorima. Iznenađujuće, sve se akcije odvijaju na cesti i pri velikoj brzini, što filmu daje poseban povratak. I treba dodati da se snimanje nije odvijalo u studiju (kao što je sada obično uzleto utrku), ali stvarno na brzini i na stazi.

Film

U filmu "Bez kočnica" (2017), čiji su glumci profesionalci komične kinematografije, glavni likovi su jedna neugodna obitelj koja ide na odmor. Svaki lik ove obitelji ima svoj kompleksni i dvosmislen karakter, pa je ovo putovanje bilo zamišljeno da nekako okuplja. No, u početku, dosadno putovanje pretvara u ludost, kad se ispostavi da je potpuno novi SUV kočnice su odbijene.

Glava obitelji, Tom je bio užasnut kad je saznao od kvarova vozila, jer je automobil njegova dva mala djeca, trudne žene i starije osobe otac i čudno. I zastrašujuće je da je brzina džipa 160 km / h i stalno raste.

Glavni glumci u filmu

Općenito, priča je vrlo zanimljiva i ekstremna. Obitelj mora nastaviti pokušavati ne izići iz bubnjeva, jer tijekom putovanja, razne su tajne činjenice razjasnjene, razbijene smiješnim dijalozima.

Glavni likovi ekstremnih putovanja

U filmu "Bez kočnica" (2017), glumci savršeno utjelovljeni u svojim likovima. I poticateljica ove lude priče bila je glava obitelji Tom. Tomov lik odlikuje Jose (ili Jose) Garcia, poznat po svojim filmovima "Asterix na Olimpijskim igrama", "Iluzija prijevare", "Snažne mjere". Jose kaže da je njegov junak, iako nije mladi, ali sasvim moderan čovjek, koji drži korak s vremenom i jednostavno je opsjednut svim novim gadgetima i tehnologijama. Tome je kupio sam "Medusa" - SUV, pokušavajući pokazati svima kakav je bio "moderan" momak.

Jose Garcia također primjećuje da je prva stvar koja ga je privukla da sudjeluje u filmu pucanje na stvarnoj cesti i brzini, a ne u studiju. Usput, isto mišljenje dijeli još jedan glumac koji je igrao ulogu Tomovog oca Andréa Dussoliera. Andre nije mlad, ima 71 godinu, ali barut je u bocama. I njegova filmografija započinje već 1966. godine. Poznat je po svom sudjelovanju u filmovima poput Cortexa, Do not Tell Anybody, Debt Engagement.

Prateći stroj

Sljedeća junakinja je supruga Tom Julije koju izvodi Caroline Vigno. Kao što glumica prizna, nakon što je pročitao skriptu, odmah je pozvala agenta i pristala na ulogu. Caroline je čitao scenarij dok je još uvijek bio smijeh. Usput, za glumicu ovo je prva uloga u kinu. Dobro je poznata u Francuskoj kao sudionik stand-upa. Carolyn primjećuje da je takvo iskustvo za nju bilo novo i istodobno intrigantno, tako da uopće nije žalila na svojoj odluci.

I još nekoliko humorističkih likova

U filmu "Bez kočnica" (2017), glumci su se odigrali u jednom dahu, a svi su jednostavno bili oduševljeni sudjelovanjem u ovom komičnom filmu. Ali neki od njih su još uvijek vrlo mladi, ali vrlo talentirani i obećavajući momci. Prema priči, Tom i Julia imaju dvoje djece - Leeson i Noa, koje su igrali Josefine Kalle i Stilan Lekeille. Kao što je često slučaj, brat i sestra se međusobno ne dobro slažu i nemaju puno veze sa svojim roditeljima pa njihovo zajedničko putovanje nije bilo ni ohrabrujuće.

Usput, za Josephine Kalle ovo je prvi posao u filmu, a Stilan već ima mali portfelj, a ovaj je film osmi po redu.

Rescue Frame

Još jedan zanimljiv i istodobno čudan lik Melody. Ona slučajno ulazi u auto, a djevojka je prilično neobična osoba, koja se, međutim, skladno uklopila u glavnu sliku. Usput, ulogu Melodija izvodila je glumica Charlotte Gabris, koja ima mali filmski rad, ali su vrlo poznati. Naime: "Supernyan", "Supernyan 2 "," Udaj se, momče. "

Na kraju,

Zaključno, želim reći da su svi glumci u filmu "Bez kočnica" (2017) svoje likove učinili vrlo hladnima, a filmovi su se smijali. Pa, oni koji nisu gledali komediju, preporučujemo da pogledate.

Usput, recenzije o filmu "Bez kočnica" (2017) gotovo su sve pozitivne, pa je to još jedan razlog za uključivanje komedije u večernju gledanja obitelji.