"Olga" (sezona 2). Recenzije publike o nastavku serije na TNT-u

"Olga" - jedan od najuspješnijih domaćih sitcoma, koji je postao pravi nacionalni hit. Očigledno, druga sezona nije gora od prvog. Tijekom svog nastanka, filmska posada započela je raditi u rujnu 2016., a premijera prve serije održala se točno godinu dana kasnije - u prvom jesenskom mjesecu 2017. godine.

Serija „Olga” (Sezona 2) mišljenja je pozicioniran kao križ između stranog „Grace Under Fire” i ruskog „Change”. Od prvog nacrta do osnovnom idejom parcele - „snažne žene same riješiti problem svojih brojnih i pomalo disfunkcionalnoj obitelji”, drugi - grubu sliku glavnog lika, na zapadu - samostalna, na ruskom - gorlanistoy.

olga 2 sezonske recenzije

Glavni brod TNT-a

Kako svjedoče recenzije, Olga 2 sezona ostaje iskusna, likovi se nisu promijenili, ostali su isti. Život glavnih likova ne poboljšava se. Olga ne leti na godišnjem odmoru, već cijelo ljeto provodi u Bijelom kamenu. U jutarnjim satima i dalje žuri na posao u kozmetičkom salonu glavnog grada, na kraju radnog dana vodi do supermarketa za namirnice kako bi hranila veliku i neučenu obitelj. Njena najstarija kći Anna (Ksenia Surkova) trudna je, a Andrein suprug (Sergej Romanovich) pada u polje policijskog nadzora zbog prijevare. Slučaj za razmatranje prenosi se istražitelju koji je, nakon pada pod šarm heroje, već shvatio kako riješiti problem.

Trinaest sine Timoteju (Mohammad Abu Rizik) najprije pokuša alkohol, ali njegov otac je Jurgen (Vasily Kortukov) stati na kraj opasan navike, ali će se naći drugačiji odnos. Odnosi s mladim dečkom Grishom (Maxim Kostromykin) komplicirano želji mladog čovjeka da legitimira odnose s Olgom i da ima djecu. Ulje ulijeva u vatru baka Alevtina Grigorievna (Rosa Khairullina).

Dodaju se problemi u životu glavnog lika, ali sigurno će se nositi sa svime. Iako su recenzije druge sezone "Olga" konačni projekt karakteriziran kao kontroverzni, a ni na koji način ohrabrujući.

olga last series 2 sezonske recenzije

Ključna slika

Naravno, u prepričavanju razvoj događaja zvuči jasno nije smiješno, već prilično tužno. No, kao što je navedeno u recenzijama „Olga” (Sezona 2), još za „cirkus” zadovoljava neponovljivi Ian Troyanova. Stvarno talentirana, iznimno talentirana glumica, sa šarmantnim originalnošću i šarmom, koji je u modernom ruskom filmskoj industriji, nekoliko otkucaja. Izvođač svjesni svoje slike tanke grubo, prgav, ponekad oštre, ali vrlo duhovit i istinski duhovnih suvremenika i nadležne strukture epizoda (20 minuta neprestanog smijeha i dodiruje četiri minute u finalu) omogućuje Troyanova podnijeti svoj lik u najpovoljnijem svjetlu.

serije olga 2 sezone recenzije glumaca

Unutarnja naplata na pozitivnom

Ansambl serije nije doživio drastične promjene. Svaki izvođač na svom mjestu pridonosi ukupnoj neusporedivoj atmosferi projekta. Glumci serije "Olga" (sezona 2), recenzije o pokazanim vještinama bile su entuzijastične. Vasily Kortukov, probudio se poznat po komediji "Bitter!", U "Olgu" potpuno otkrila njegov komični talent.

Mladi glumci sve više zasjenjuju "stari čuvar". Na primjer, junakinja Rosa Khairullina u drugoj sezoni mnogo je više vremena zaslona. Baka se pojavljuje u gotovo svakoj epizodi, pokazujući razne talente - zatim pjevajući zapadne hitove za harmoniku u parku, a zatim spasiti unuk od huligana. Cijeli spektar emocija Alevtina Grigorievna izražava se u jednoj riječi - "bambaleyo". Prije sudjelovanja u projektu, glumica posvetila više vremena kazalištu, bila je poznata u uskim krugovima, iako je njezina filmografija sadržava više od 20 slika.

serije olga 2 sezonske ocjene cast 1

Treća sezona - biti!

Svaki lik u drugoj sezoni je jedinstven i atraktivan, ukupna atmosfera zasićena s pozitivan i optimističan je glavni adut projekta. Međutim, fanovi su zabrinuti za posljednju seriju 2. sezone "Olga". U pregledu, publika je istaknuo da je u 20. epizodi kućanstva predviđaju povratak Olga Grisha, ali karakter ostaje u ovoj depresiji, ona odbija da se bori za žensku sreću. No, ta se situacija smatra filmskim kritičarima kao odličnim poticajem za nastavak snimanja serije.