`Palms in the snow`: recenzije filma

Danas ćemo govoriti o filmu "Palms u snijegu". Recenzije, ocjena ove slike, kao i značajke grafikona bit će dalje opisana. Redatelj Fernando Gonzalez Molina. Film "Palms in the Snow" s Mario Casasom, prema projektu Kinopoisk, dosegao je ocjenu od 7,24 bodova od prvih deset. U ulogama, osim navedenog glumca koji je odigrao vodeću ulogu, također su djelovali u filmu Berta Vazquez,

Alain Hernandez, Macarena Garcia, Adriana Ugarte, Mario Casas. Temelj priče bit će raspravljen u sljedećem odjeljku.

priča

dlanove u snijeguNajprije razgovaramo o zemljištu slike "Palms u snijegu". Recenzije o filmu bit će navedene u sljedećem odjeljku. Traka govori o mladiću čije je ime Kilian. Godine 1953. otišao je u snježnom kapom planina Huesca, šalje se na otoku Fernando Po, kako bi se raditi o kakao plantaža, zajedno s članovima njihovih obitelji - brata i oca. Protagonist će provesti na ovom komadu zemlje dugi niz godina. Postat će mudrije i odrasti. Osim toga, suočite se s boli gubitka, neprilike i izdaje. Četrdeset godina poslije, djevojka Clarence će pronaći papirnati trag u papirima njenog pokojnog oca.

Kako bi otkrila obiteljske tajne izgubljene u prošlosti, junakinja mora ići na neobičan put. Gvineja je bila kolonija Španjolske. Sada je neovisna afrička država. Evo, junakinja će osjetiti vezu između generacija i vremena, uči priču o tragičnoj zabranjenoj ljubavi koja odvijao protiv pozadina od važnih povijesnih događaja.

dostojanstvo

dlanove u snijegu recenzije filmaZa početak, razgovarajmo o snazi ​​slike "Palms u snijegu". Recenzije filma među svojim prednostima zove: izolacija, osjećaji, motivacija, romansa, hranjenje nasilje, atmosferu rada u Africi, likovi od glavnih likova, cast, složenosti zemljište i tragedijom. Također, mnogi gledatelji pozitivno cijene film zbog svoje povijesne osnove. Broj gledatelja zasebno bilježi da će traka biti zanimljiva ljudima koji su zabrinuti zbog teme Španjolske i njegove povijesti. Tipični glazbeni dizajn autora recenzija također se odnosi na snage filma.

Mnogi ljudi povezuju gledanje ove vrpce s čitanjem knjige. Publika toplo reagira na rad pisaca. Obratili su pozornost na najmanji detalje za ponovno stvaranje atmosfere.

mane

dlanove u snijeguVećina publike pozitivno izražava sliku "Palms u snijegu". Komentari negativne prirode spominju višak romantike u određenom dijelu slike, ali to je zbog činjenice da se priča temelji na knjizi o ljubavi. Također možete pronaći obrazloženje da bi vrijeme snimanja prikladno smanjiti. Nisu često, ali u nekim recenzijama postoje pritužbe o zbunjenosti parcele i blokova.

pripovijest

U mnogim komentarima autori naglašavaju poseban realizam s kojim je snimljen film "Palms in the Snow". Recenzije ga karakteriziraju takvim epitetima kao "uzbudljivo", "divno" i "duboko". Gledatelji se dive kako priča prenosi raznolikost i složenost života i sudbinu čovjeka. Prema gledateljima atmosfera afričkog otoka bilježi od prvih minuta gledanja filma "Palms u snijegu". Recenzije su često prožeta suosjećanjem za sekundarne znakove prikazane na slici ljudima koji ne znaju ništa drugo nego iscrpljujuće djelo. Većina korisnika u svojim komentarima preporučuje pregledavanje trake.

Ostala mišljenja

film palmu na snijegu s mario dodirKao što je već spomenuto, Mario Cassas glumio je naslovnu ulogu u filmu "Palms in the snow". Svjedočanstva ukazuju da je ova činjenica uvjerila mnoge gledatelje da privuku pozornost na sliku. Mnogi korisnici su oduševljeni hrabrošću glavnog lika, kao i njezinoj izvanrednoj ljepoti. Postoje recenzije u kojima se film uspoređuje s "Titanikom" tijekom trajanja akcije i ljepote krajolika. Broj gledatelja primjećuje da slika savršeno prenosi odnos između bijelih doseljenika i autohtonih stanovnika otoka.

Neke recenzije potvrđuju da bi ta vrpca mogla biti od interesa za mušku polovicu, unatoč melodramatičnoj plohi koja strava mnogima. Zanimljiva odluka kreatora filma, gledatelji prepoznaju izgradnju pripovijesti na temelju sjećanja. Serija ljubitelji glumca, koji je odigrao veliku ulogu u odnosu na traku sa slikom „Tri metra iznad neba”, u kojoj je također bio uključen, ali je čudno da postoje mišljenja da je ovaj projekt prepoznaju više izražajan i vrijedna, a glumac - ostvariti svoje talente i sazreli.

Neki korisnici primijetili su u komentarima da ih je ovaj film doveo do suza zbog tragedije njihovih tragova. Ime je prepoznato kao izvorno i privlači pažnju. Prema korisnicima, senzualni plesovi se dodaju dinamici koja se događa na zaslonu. Međutim, broj gledatelja smatra da film sadrži pretjerano iskrene i brutalne scene.

Gledatelja često toplo sjetiti afričke svadbene svečanosti, održanoj na moru, ističući njegovu nevjerojatnu senzualnost. Mnogi kinezi spominju da je slika prepoznata kao jedan od najskupljih u povijesti španjolskog filma, no takva se ulaganja opravdavaju.