Frederic Begbeder `Ideal`: sažetak, recenzije

Jedan od najpopularnijih suvremenih autora je Frederic Begbeder. "Idealno" roman je objavljen 2007. godine. Ova knjiga nije toliko popularan kao, na primjer, „99 franaka” i „Ljubav živi za tri godine”, ali to nije manje sarkazam i ciničan vrsta humora - obilježja svojstvena u djelima kontroverzne spisateljice. U ovom ćemo članku govoriti o romanu "Ideal" Begbedera. Ova je knjiga od interesa za ruske čitatelje prvenstveno zato što je inspiriran boravkom francuskog pisca prozu u Moskvi i Nizhny Novgorodu.

trkač je savršen

Oni koji ne znaju tko je autor od „ideala” od romana - Frédéric Beigbeder - to je vrijedno reći nekoliko riječi o modi pisac, redatelj i bivši zaposlenik jedne velike reklamne agencije.

O autoru

Begbeder je počeo pisati knjigu "Ideal" kad je stigao do četrdesetogodišnje marke. Pisac je rođen 1965. godine, u malom gradiću pokraj Pariza. Majka mu se bavila književnim prijevodima. Otac je tvorac prve francuske privatne električne mreže.

Begbeder je diplomirao na Institutu za političke studije, a zatim primio važnu ulogu u oglašavanju i marketingu. Zahvaljujući ovoj sferi postao je poznat. U devedesetima, visoki plaćeni copywriter napisao je nekoliko kratkih priča koje nisu izazivale velik interes među čitateljima. Zatim, nakon što je odlučio okončati svoju karijeru u oglašavanju, Begbeder je napisao knjigu. U romanu "99 franaka" nije se požalio ni svojim kolegama u agenciji Young i Rubicam. Copywriter je, naravno, bio ispaljen, ali roman, koji je satira na oglašavanju, donio je autoru velike naknade. Heroj knjige - Octave - kasnije se pojavio na stranicama djela "Ideal".

idealno frederic run bender

Begbeder i Rusija

U svojim knjigama nema sentimentalnih usklikova ni njegovom rodnom Parizu ni hladnoj Moskvi. Neki čitatelji ne vide Begbederovu kreativnost upravo zbog ciničnih fraza prisutnih u izobilju na stranicama svojih romana. Ipak, pisac poštuje rusku kulturu s dužnim poštovanjem, što se ne može previdjeti čitanjem romana Ideala.

Begbeder u Moskvi nije bio pravedan. Ne tako davno, 2016. godine ponovno je posjetio glavni grad Rusije. Tijekom svog posljednjeg boravka u Moskvi, najprodavaniji autor ranih 2000-ih odgovorio je na pitanja novinara. Konkretno, objasnio kako i gdje je stekao ugled kao snob i komunista (ili nešto nije sinonim u Europi i SAD-u je teško riječ „kriminalac”), govorio je o tome kako napraviti film baziran na knjizi „ideala” (Beigbeder pozvan na ulogu ruskog oligarh Aleksej Guskov), rekao je da je veliki obožavatelj Ivan Turgenev.

idealne recenzije runbadera

„Ideali”

U romanu autor bez ukrasa predstavio je glamurozan, gotovo oligarhijski svijet Rusije u 21. stoljeću. Octav Parango dolazi u Moskvu kako bi pronašao novo lice za oglašavanje "visokokvalitetne" kozmetike. Heroj knjige traži novu Kate Moss ili još jednu Claudia Schiffer. Istodobno, ulazi u stvarnost ruske stvarnosti koja se ponekad razlikuje od njegovih prethodnih zamisli o životu Turgenevovih i Čehovovih sunarodnjaka.

idealne recenzije runbadera

Narativnost se, kao iu ostalim knjigama Begbederova, provodi od prve osobe. Octave govori o tome s kojim se suočava na dužnosti u Moskvi i Nizhni Novgorodu. A što on vidi u ruskim gradovima?

Ispada da se poznavatelji Chehhovove proze ovdje više ne nalaze u Parizu. Svaka žena (od 13 godina) sanja samo novac i svijetli život. Oko razvratnosti i neprijateljstva (koji, usput rečeno, čine sastavni dio prirodnog staništa Octave). Zaključno, dok je u stanju frustracije, junak knjige postaje terorist.

"Idealno" Begbedera: recenzije

Roman je ispunjen autorovim aforizmima, dubokim i duhovitim. Ali ne svi sviđaju Breadbederove knjige. Čitatelji ruskog jezika često izazivaju prilično negativnu reakciju. Komentari na roman "Idealan" negativni i pozitivni, možda, u ravnopravnim su omjerima. Netko voli stil i način Begbederove pripovijedanja, njegove goleme i sarkastične prosudbe. Ali za nekoga, francuski pisacovi izjave o Rusiji nisu ništa drugo nego klevetanje i klevetanje.

Begbederov junak tvrdi da je za Ruzinu četvrt stoljeća jedina zabava bila tjelesna užitka. Istodobno, donosi izmjenu: uz votku i dodirivanje. Rusiju, on naziva zemlju svjesne amnezije i nekažnjenih zločina. Mnogo više izvornih presuda može se naći u Ideal. Da biste stvorili vlastito mišljenje o njihovoj istinitosti, vrijedno je čitati Begbedderov roman.