"Najbolja ponuda": pozitivne i negativne recenzije

Jedan od remek-djela kinematografije u 2013., film „The najbolja ponuda” - međunarodni stvaranje. Talijanski redatelj Giuseppe Tornatore glavne uloge u filmu, pozvao australsku Geoffrey Rush, nizozemski glumica i model Sylvie kuke i Britanac Jim Sturgess. Pucnjava dogodila, ne samo u gradovima Italije, ali iu Beču i Pragu. Engleski izvori određuju žanr trake kao romantične detektiv, ruski filmski kritičari obično nazivaju dramsku sliku. Što je, zapravo, film "najbolja ponuda"? Recenzije publike o njemu variraju od procjene "punih nudijatina" do oduševljenih riječi "divno, zapanjujuće, uzbudljivo i sjajno".najbolje ponude recenzije

Film nam govori priču o ljubavi i prijevari koja se dogodila u svijetu elitnih aukcija umjetnina i antikviteta. Zemljište se vrti oko Virgil Oldmana - starijeg i cijenjenog, ali malo ekscentričnog redatelja jedne od aukcijskih kuća. Procjenjuje imovinu koja je preostala nakon smrti roditelja mlađeg klijenta pod nazivom Claire. Djevojka pati agorafobija, strah od otvorenih prostora i gužve, i to nikada ne napušta sobu u svojoj vili. Inteligentni mladi mehaničar Robert Oldman pomaže ne samo spojiti čudne mehaničke kotača i zupčanika pronađene u kući Klare, ali i uspostaviti odnos s njom. Lone aukcionar živi dvostruki život: uz pomoć svog prijatelja, redovito kurble prevare, kupuju na aukciji omiljene slike lijepih žena. Heroj Geoffrey Rush stvarno vezan za mladog klijenta, ali mu je suđeno da ide kroz stvarnom životu krahhellip-najbolja ponuda 2013 recenzija

"Najbolja ponuda": negativne recenzije

Zapravo, nema toliko. Što ne vole autore kritičkih kritika? Nedostatak dinamizma, malo stezanja. Naravno, sada je teško utvrditi riječ „akcije”. Događaji događa puno, neke od njih tajanstvene i uzbudljive, ali općenito je tempo života je poput sredovječnog muškarca osiguran ritam pjevanje patuljka u filmu (jedan od zanimljivih slika na platnu). Što još nije molimo publiku, „najbolju ponudu”? Recenzije nezadovoljnih gledatelji kažu predvidljivost parceli nedosljednosti i nedostatak logike u provedbi prijevare i iracionalnog ponašanja protagonista. Možda, to je sve. Ako uzmemo u obzir da je broj negativnih odgovora oko 10-20 puta manje od broja oduševljen, može se pretpostaviti da je slika bila uspješna. Pogotovo da su neki kritičari publike istaknuo odličnu igru ​​glumaca i dobre glazbe Ennio Morricone (koji Tornatorea pozvani gotovo svaki njegov film).

"Najbolja ponuda": pozitivne recenzije

Među Laudacijska komentarima na slici ima i onih koji su usmjereni više na psihološki učinak na vrpci. Neki gledatelji kažu da je film pun tragedija, to misliš, plakati i patiti s Virgil Oldman. Drugi vjeruju da je, naprotiv, s glavnim likom može biti sretan: napokon oslobodio iz svijeta varanje u svijet istinske osjećaje, on je pronašao hrabrosti da napusti stvoriti ugodan prostor za stvarnim ljudima i događajima, što sam dobio „najbolji posao”. film najbolje recenzije ponude

Ove filmske fanove prije svega vidite na slici nije priča o svakodnevnoj povijesti, a ne detektiv ili triler i umjetničko djelo s velikim slovom, događajem u kinematografskom svijetu. Zabilježili su virtuoznu parcelu, tkani iz zasebnih scena, dijaloga, teksta i subtexta. Vrpca se razlikuje u dubini, puna zagonetki i zagonetki, koja se ponekad otvaraju tek nakon ponovljenih pogleda. Ogromna većina gledatelja zapaža rad nevjerojatnog glumca Geoffreyja Rusha. Ali, možda je uspjeh snimke odredio cijeli ansambl glumaca. Za malo poznatog izvan Nizozemske, Sylvia Hooks zasigurno će započeti novi život. Slika briljantnog i šarmantnog inženjera, stvorena Jim Sturgess. Da bi se slagala s njima i glumcima drugog plana. U njihovoj igri nema jedne lažne note. Zato je najvažnija značajka filma "fascinantna". Osjećaj autentičnosti održava se i lijep krajolik. Na slici su korišteni nekoliko desetaka pravih umjetničkih djela najvišeg standarda.

Slika je neophodna da biste vidjeli - barem kako biste svoje mišljenje razmotrili. "Najbolja ponuda" (2013.), recenzije kritičara i običnih gledatelja u ovom slučaju se podudaraju - ovo nije prolazni film, ovaj događaj, fenomen u umjetničkom svijetu. Moguće vam je ili ne, ali vjerojatno vas neće ostaviti ravnodušnim.