Film `Anatomija ljubavi`: recenzije motiviraju pogledati!

Svjetska premijera melodrame "Anatomija ljubavi" američke redateljice Shana Fest održana je 12. veljače 2014. godine. Film "Anatomija ljubavi", recenzije koje su na mnogim forumima uglavnom pozitivne, ima zanimljivu priču koja privlači gledatelja.

Povrat ulaganja

U Rusiji se film službeno pojavio na širokim ekranima 6. ožujka. Ulaganja u proizvodnju od 20 milijuna dolara isplaćivala su se i dala oko 15 milijuna profitnih filmskih tvrtki pa možete sigurno reći da je film zanimljiv i da se svidio javnosti. Zaplet filma "Anatomija ljubavi" učinit će poznatim ljubiteljima melodrame, a istovremeno ta slika neće ostaviti nikoga ravnodušnima. Čak i skeptični filmovi gledaju film do kraja i često ga pregledavaju, jer zaista treba duša.anatomija ljubavnih recenzija

Ideja o zapletu filma

Tako lijepa djevojka iz bogate obitelji (Jade), dobro obrazovan, ima dijete sve najbolje, mora ispuniti očekivanja roditelja, upisati prestižnu fakultet i karijeru, pristojnu sliku svojih predaka. Međutim, kao što je često slučaj, to je potpuno neočekivano, posebno za sebe, zaljubljuje u mladog muškarca (David), koji je rođen i odrastao u siromašnoj obitelji. Čovjek snovi nisu o profitabilno ulaganje, ali strast uzajamnosti i biti sigurni od strojeva na koje je navikao od djetinjstva pomaže ocu u maloj obitelji automobila. David je zgodan, visok i vitak momak. Poznato je u automobilima i živi živote mnogih njegovih vršnjaka. Ne razmišlja o kontinuiranom obrazovanju, planirajući se uključiti u automobile, kao što je njegov otac. Novi dan za mladića je pustolovina pri velikoj brzini, koja se stalno zamjenjuju. Svaki trenutak svog života želi ga učiniti jedinstvenim, a ne kao prethodne, nužno nepristojan. U ljubavi s Jade za nekoliko godina, David je još uvijek odlučiti za otvaranje djevojku, a ona mu uzvraća. „Anatomija ljubavi” - film koji ne pregleda iz mladosti okupilo najviše laskavu i puna zahvalnosti tvoraca ove priče.

Tko će se svidjeti filmu?

Anatomija ljubavi 2014Što može okončati ljubav dvojice potpuno različitih međusobno mladih ljudi iz različitih društvenih slojeva društva, navikli živjeti na istom planetu, ali u potpuno različitim svjetovima? Očigledno, "Anatomija ljubavi" pregledava većinu gledatelja odraslih, koji su na zaslonu više puta vidjeli sličnu melodramatičnu situaciju, što je uzrokovalo ne vrlo nasilno. Nepotrebno je reći, priča je poznata mnogima, ali ljubitelji ljubavnih priča, osobito o tome prva ljubav, gledat će film s velikim zadovoljstvom. Ovaj se film može nazvati moderan i moderan, usmjeren na mladog kina. Potrebno je pronaći odgovor publike starijih adolescenata i mladih, kojima je dizajnirana. Što će završiti film "Anatomija ljubavi", recenzije prikupljene uglavnom pozitivno od publike i filmskih kritičara, možete saznati samo na samom kraju gledanja. Napetost koju stvara vješta igra mladih, lijepih i talentiranih glumaca, ne dopušta da se odmakne od zaslona do posljednjeg minute emisije.Anatomija ljubavnih recenzija filmova

Novi kino mladih

Kao što znate, sve što je novo je dugo zaboravljena stara. „Anatomija ljubavi” - novi mladi film koji sadrži intriga, ponavljajući na ekranu iu stvarnom životu s depresivno uniformnosti. Bez obzira na to koliko je knjiga napisano i snimio filmove o tome kako je teško mladim srca, znati čudo prve ljubavi, suočiti nerazumijevanje i protivljenje svojih najmilijih i njihovih roditelja, takvi slučajevi će se ponoviti. Koliko puta je već dokazano povijesti ljudskih odnosa - težih prepreka u ljubavi, svjetlije su baklje plamena, u isto vrijeme bilo je i onih koji su bacili u vatru još više suha drva. Film „Anatomija ljubavi” (odgovori na potvrdu) još jednom dokazuje da je pod našom zraka nije ništa novo. Promjena glumaca, glavnih likova, povijesno doba, ali ostaje socijalna nejednakost, razlike likova, suprotnost od moralnih principa, pogleda života i neobjašnjive privlačnosti. Bez obzira na to kako uma pokušava dobiti gornju ruku, srca ljudi i dalje će tražiti sreću u međusobnoj ljubavi usprkos svim preprekama.

anatomija ljubavnog filmaU svjetskom kazališnom uredu film je bio prilično uspješan, ali u našoj je zemlji pronašlo mnogo svojih pravih obožavatelja. Ljubitelji sentimentalnih ljubavnih priča neće se razočarati gledanjem slike. Mnogi ljubitelji romantičnoj drami ne može zadržati suze, istinski doživljava zajedno s glavnim likovima u filmu nedoumice, strahove, radosti i apsorpciju osjećaj jedinstva. Film "Anatomija ljubavi" (2014) vrlo je različit. Međutim, svatko tko sebe smatra filmskim stručnjakom mora shvatiti voli li ovaj film i ostavlja svoje samostalno mišljenje o tome.