`Sin City`: recenzije, kritike. `Grijeh grada `: prvi i drugi dio

"Grad grijeha" Robert Rodriguez postao je novi orijentir film 2005

godina, predstavljena kombinacijom žive glume na crno-bijeloj pozadini i umetcima obojenih elemenata. Kazneno djelo, sastavljeno od četiri romana, toplo je primljeno od strane javnosti. Nakon više od osam godina, Rodriguez je objavio nastavak koji je podignut u određenoj mjeri - "Žena zbog čega je vrijedno ubiti". Uspješna i neopravdana očekivanja mogu se suditi po brojnim mišljenjima gledatelja.

O filmu

"Grad grijeha" nije bio samo jednostavan igrani film, utjelovljen na ekranu u stilu kriminalnog triler. Nova, ranije nepoznata pripovijest u obliku grafičkih romana, stvorena u crnom i bijelom kontekstu, izazvala je oluju pozitivnih emocija. Naravno, čak ni takav hollywoodski film nije to prije znao. Na temelju romana Američki pisac Frank Miller, koji radi u žanru fantastičnih boraca, filmska prilagodba pojavila se u stilu noira s inherentnom atmosferom pesimizma, cinizma i hladnoće, istodobno odvraćajući i privlačivši.

Slijedeći ova pravila, zemljište se sastoji od četiri romana i temelji se na životu suvremenog grada, prepunom stalnih zločina. Nije prikazan kao jedan od mogućih u bliskoj budućnosti ljudske budućnosti, već sada stvarni svijet koji sada postoji, što naglašava poseban pikantnost percepcije.

Ulice su pune nasilja i nemoći, a korumpirana policija se hrabro kreće po tamnim uličicama. Priča se daje nekoliko glavnih likova koji svoj teret zauzimaju u općenitoj priči - netko traži krivnju za smrću voljenog prijatelja, netko je prisiljen sakriti primljene informacije i spasiti život. Putovi svih ljudi, poput nepoznatih staza, neće se preseliti sami, uključujući sudbine mnogih drugih likova.

Čim je slika izašla, kako su se recenzije spustile. "Sin City" pokazao je da uporaba potpuno novih tehničkih inovacija može uspješno razrijediti pojam cijelog filma.

Povijest stvaranja

Redatelj Robert Rodriguez zainteresiran za projekt, ali je želio staviti nešto sasvim drugo, što bi odjednom moglo iznenaditi i šokirati publiku. Stvaranje „Sin City” je kao eksperiment, zahtijevaju demonstraciju na velikom ekranu vizualne stilske slike po alatima nije animirani, a igra film. Značajna osobina bila je uključivanje u crno-bijelu pozadinu obojenih elemenata povezanih s likovima - to bi mogla biti boja haljine, ruž ili oči, kao i razne likove likova koji imaju značenje zemljišta, što ne može, osim ući u brojne recenzije. Tako je "grad grijeha" postao trend novog trenda, povezujući zasebnu šarenu skalu s općim stilom tmurne pripovijesti.

Recenzije filma grada grijeha

Frank Miller, koji je pokazao takvu inovaciju i na stranicama svog romana, bio je pozvan da sudjeluje u stvaranju slike. Robert Rodriguez podijelio je redateljsku stolicu, a pozvao je i najboljeg prijatelja, redatelja Quentina Tarantina.

Sve vijesti, trajalo je nešto više od dva sata vremena zaslon, podijeljenih u četiri dijela: „Hard Goodbye” - glavni lik je dugo Potraga za ubojicom svog devushki- „Big ukusan masakra” - temelji se na sučeljavanju ubojica i djevojaka koje rade na ulici prostitutkami- recenzije grada grijeha„Ovo žuto smeće” - priča o junaka policajac pokušava spasiti mladu djevojku od potjere joj manijak, i „kupac je uvijek u pravu” - priča, prikazana u grafičkom stilu, podijeljena otvaranja i zatvaranja scena postavljena, odnosno, kao prolog i epilogna traka.

Bazen Grad, osnovan u posljednjim stoljećima, postaje mjesto gdje možete ostati preko noći. Izmišljeno područje nudi sve što tražitelji zlata i obični kriminalci trebaju - prodati robu, sklopiti posao, sudjelovati u pucnjavi, proći vrijeme s djevojkama na poziv, čekajući na tamnim ulicama. Nije najbolja slava za gradić. Političari i policija povezani su nevidljivim temama korupcije, što lokalnoj mafiji omogućuje hrabro popunjavanje određenih područja života Basin Cityja. Stari grad, koji je napuhan bordelima, pripada prostitutkama - to je njihov pravi posjed, i neće dopustiti nikome k sebi.

recenzije grada grijeha

Uspjeh i svjetsko priznanje

"Grad grijeha" toplo su primili kritičari i gledatelji, kako kažu recenzije. "Sin City" dobio je 78 posto glasova, prema nezavisnoj kinoportalu Rotten Tomatoes. Jedan od razloga koji su služili kao uspješan izlaz bio je prezentacija u boji. Prvi put film je prikazan u Cannesu na Međunarodnom filmskom festivalu, a zatim je prešao u nekoliko zemalja, prikupivši ukupno više od 158 milijuna dolara. Slika dobila nekoliko prestižnih nagrada, uključujući nagrade MTV kanala i Saturna.

recenzije grada grijeha

"Sin City 1". Recenzije

Nakon završio snimanje slike u ljeto 2004. godine, Robert Rodriguez impresioniran činjenicom da su novi izdanci, osim navedenog standarda film, veseli ocjenama publike. Film je dobio različite recenzije. "Sin City" prvenstveno je povezan s usporedbom žanra igre i animacijskih filmova. U oba slučaja gledatelj je prikazan dio našeg svijeta. Razlika je u detaljnoj izvedbi i korištenim sredstvima. Za razliku od mnogih drugih slika s karakterističnim kaznenim predmetima, „Sin City” ne bi jasno granice stvarnosti. To istovremeno smanjuje animacije, koji je stvorio drugi svijet, živjeti po svom vlastitom pravu, ali u ovom slučaju uključuje i integritet i slobodu od svakodnevnog života okvira (sa karakterističnim šarmantan okrutnosti, manje vidljive u svakodnevnom životu), i igranje značajke povezane osobito uz uporabu suvremene tehnologije. Nedostatak potpuno izvučeni znakova, uživo gluma, naravno, dodaje mišljenja o filmu „Sin City” nekoliko kapi interesa publike, ne dopuštajući da se zaboravi da su svi osjećaji i emocije prenose pravi glumci, kakav god bio osjetljiv na dodir u boji pozadine.

Dugo očekivani nastavak

Nakon oslobađanja prvog dijela, očekujući uspjeh, Robert Rodriguez opisao je buduće planove za neizbježno stvaranje nastavka. U drugom dijelu, koja se uzima kao osnova za roman „Žena, za koju postoji ubijanje” planira koristiti gotovo sve znakove koji su uključeni u originalu. Osim toga, Frank Miller je izvijestio da u opisu će dodati priče koje su se dogodile davno prije nego što je priča o prvom dijelu je isti, a nakon objavljivanja. Millerov drugi grafički roman posvećen je fatalnoj ženi Ave, s kojim se ponovno suočava fotograf Dwight.

Drugi dio objavljen je u ljeto 2014., uključujući i na širokim zaslonima, što još više dopušta da se spusti u spektakularnu atmosferu grada zahvaljujući 3D formatu.

Zemljište "Grijeha sinova 2"

• Ne povlačeći se od određenog ritma, Robert Rodriguez koristi četiri romana, stavljajući opću priču: Sin City 2 mišljenja
  • "Još jedna subota navečer" je prolog. Bully Marv sudjeluje u automobilskoj potjeri, u kojoj ubija nekoliko uličnih huligana.
  • "Dugo strašna noć" - igračica karata Johnny suočava senator Roarke, jednog od utjecajnih ljudi Basin Cityja.
  • "Last Dance of Nancy" - djevojka također pokušava podmiriti rezultate s Roarkom nakon smrti istražitelja Hartigan.
  • "Žena zbog čega je vrijedno ubiti" - koja je dala ime cijelog filma. Gospodar Ava Gospodara privlači Dwighta da počini zločin. Posjeduje joj, ne može pomoći razmišljati o Avi ...

"Sin City 2". Recenzije, recenzije

Nakon objavljivanja prvog dijela publike valjane čami u očekivanju nastavka za više od osam godina. Očekivana reakcija kritičara i kreatora nastavku, jer sada odgovorni za drugi dio je puno više. "Žena zbog čega je vrijedno ubijanja" ne smije biti gora od prethodnika. Čim nastavak je pokrenut u SAD-u 19. kolovoza 2014. kazališta, publika požurio podijeliti prve dojmove nakon gledanja filma „Sin City 2”: mišljenja, prema informacijama stranicama Rotten Tomatoes, uključuju značajnu prevlast negativne ocjene filma.

Sin City 2 3D recenzijeOd ukupnog broja glasova samo 45% gledatelja pozitivno je ocijenilo nastavak. Unatoč činjenici da film potpuno apsorbira i još uvijek sadrži sve vizualne "čips", to se pravilno promijenilo. I postao je mnogo gori od prethodnika.

Drugi popularni filmski portal Metacritic sadrži sličnu percepciju filma. Recenzije govore o njemu kao neuspješan nastavak prvog dijela koji je tako spektakularno snimio 2005. godine. Više od 50% ispitanika izrazilo je neutralan stav, ne uspijevajući definitivno reći za ili protiv slike.

Ne spremanje i izdao „Sin City 2” 3D - ocjene publike pokazuju da je slika od interesa u prvih pola sata od vremena zaslon, naveivaya ugodna sjećanja o sadržaju prvog dijela. Samo je ovdje sačuvana neobuzdana priča, vidljiv je "crni" motiv zemljišta, karakterističan autorov stil autora. Međutim, vrlo brzo različita nastavka pretvara u dosadno, pa čak i glupo djelovanje. Središnje crte nisu izvorne, tehnika dobavljanja materijala obdarena je brojnim markicama. Izvrsni glumački ansambl ne može spriječiti padanje u bezdan ravnodušnosti, što se očituje gledanjem slike "Sin City 2 3D". Gost gledatelji kažu žaljenja da briljantan Jessica Alba, za razliku od svog prethodnika, ovdje ljepota je slab i pokazuje malo nepošteno.

pregled kilinskih gradova grijeha

"Sin City" kao brand

Poznata trgovačka parfema temeljena na filmu proizvela je istoimenu vodu za WC "Kilian City of Sins". Povratne informacije od pravednijeg spola ukazuju na to da je miris bio nevjerojatno intrigantan i senzualan, uključujući i mješavinu bilješki od bergamota, kardamom, turske ruže i satenskog cedra.

Inspiriran uspjehom prvog dijela "Grada sinova", parfemska tvrtka objavila je miris 2012. U Rusiji se može naći i ovaj miris. Nažalost, ovo je malo utjecao na svjetsku uspjeh "Sin City 2".