"Jednom u Rusiju": cast, recenzije

Nedavno je najavljeno puštanje nove humorne emisije - "Once upon a time in Russia". Glumac je bio više nego profesionalni, nakon svega su imali nekoliko godina najvišeg liga KVN-a. Da ne spominjem druge slične programe i sitcoms. Kao što publika može primijetiti, humor stroj TNT ne prestaje zadiviti gledatelje. Ovaj put nasljednici Alexandera Maslyakova ponovno će zabavljati ljude koji su odlučili proći vrijeme daleko od svojih plavih ekrana. Tek sada će se to dogoditi ne u okviru veselog i bogatih klubova, već u sasvim novoj emisiji, ali gotovo sve u istoj liniji.

jednom u Rusiji glumački glumac

Nova emisija

Nova predstava „Kad u Rusiji” je sketchkoma, jedina razlika je u tome što ne piše u televizijski studio dvorani, a na običnom, nešto kazališne pozornice, neposredno pred publikom u realnom vremenu. Izgleda kao neka vrsta simbioze u stilu: „Hvala Bogu što ste došli”, a stabljike Klub vesela i snalažljiv.

Svyatoslav Vjačeslav Dusmukhametov Simon Slepakov - veliki profesionalci (proizvođači najmanje popularni sitcom „Stažisti”) u takvim televizijskim projektima, jer su uspješno stigli medijski prostor i dalje držati visok rejting, koji omogućuje razgovarati s povjerenjem o svakom novom prijenosu tih autora kao što je očaravajuće o sljedećem projektu, svakako zauzeti svoje zasluženo mjesto među najpopularnijim televizijskim emisijama. Dakle, već u 2014. emitirao je jednom u Rusiji. Glumačka je dobro izabrao, tako da je već u prvih nekoliko epizoda ovog projekta bio je u stanju pobijediti popularnost ne samo sitcomu „Fizruk», ali i mnoge druge emisije.

Unatoč činjenici da emisija ne pretpostavlja dobna ograničenja, preporučuje se da ga pogleda zrelom gledatelju (16+), jer su neki prizori prilično "odrasli" i iskreni. Redatelj je Roman Novikov, koji je već imao iskustva u takvim produkcijama.

jednom u Rusiji glumci tnt

Stvaranje i ideja

U stvari, postoji jedna tajna koja se ne može znati čak i većina vjernih obožavatelja iz emisije „Kad u Rusiji.” TNT akteri svakako moraju biti svjesni, tako da je njihov projekt, jer ako ne, „Naša Rusija” i zapanjujući uspjeh ovog projekta, to je vjerojatno da će raditi čak ni počela na novom humorističnom showu. Tako da je opet pokušaj da se raznijeti medijski prostor, a tu je takav projekt kao „Jednom u Rusiji.” Cast (o kojima detaljnije razgovarati u nastavku) čine osmijeh najzahtjevniji i profinjen humor u publici, tako da puno pozitivnih emocija će se osigurati.

glumaca jednom u Rusiji

Svaka sljedeća serija hellip-

Ljudi koji još uvijek nisu upoznati s ovim ogromnim emisijama, imaju savršeno razumno pitanje o tome što "Jednog dana u Rusiji" može ponuditi. Cast, koji uključuje i neke profesionalce, u svakoj seriji 40 minuta daje vrlo zanimljive i moderne scene gdje se prikazuju klasične probleme ruskom društvu, a predstavljena je u satiričnoj žanr. Glumci pokazuju svoju visoku razinu profesionalnosti i navikavaju se na nove uloge iznova i iznova. Oni imaju ogromno iskustvo i slavu, oni su u više navrata osvojio mnoge duhovite emisije i već imaju svoju vojsku obožavatelja, tako da će svi pojedinci biti upoznat s tobom.

pokazati jedanput u Rusiji glumci

Što će glumci uživati?

"Jednom u Rusiju" ismijava takve probleme kao podmićivanje, iu svim krugovima države, gluposti službenika. Strašno stanje ruskih cesta i korumpiranih zakonskih ovlasti također se ne utišavaju. Karizma opsjednuti glumcima, „Jednom u Rusiji” postao humorističan improvizacija kazalište, sve scene u kojima kvalitativno razlikuju i nemaju analoga u Rusiji, niti u svijetu. Važno je napomenuti i visoku razinu snimanja, uz tehničku opremu i sve radne nijanse koje se profesionalno izvode.

Emisija "Jednom davno u Rusiji": glumci

Naravno, bilo koji show, čak i najzanimljiviji, neće postati takav bez velike glumačke igre. Zapravo, svi ljudi koji su sudjelovali u pucnjavi već su bili poznati svim ljubiteljima KVN-a. Domaćin ovog showa, poznatih humorista, koji je, između ostalog, poznat i po komedijskom klubu - Vadim Galygin. Također vrijedi spomenuti i ostale glumce koji sudjeluju u pucnjavi: Maxim Kiselev, Zaurbek Baytsev, Igor Lastochkin, David Tsallaev, Teimuraz Tania, Olga Kartunkova i Irina Chesnokova. Čak i ako ne reći imena tih, nakon što ih vidite na zaslonu, ili ako ste dovoljno sretan da bi mogli biti prisutni direktno u samom snimanju, odmah sam misliti na one pojedince koji su već duže vrijeme molim navijače.

Pokazuje se emisija

Za one koji nisu upoznati s ovom TV emisijom, bit će predstavljen kratki opis "Jednom davno u Rusiji". Glumci TNT-a započinju predstavljanje odmah nakon što će voditeljica, Vadim Galygin, otvoriti govor. Nakon toga, publika je predstavljena skicom koja pokazuje glavne probleme Rusije i, kako se ispostavlja, nisu dvije, već mnogo više.

jednom u Rusiji glumci fotografije

U načelu, ako vagate sve recenzije, pozitivne i negativne, onda prvi mnogo više. Unatoč činjenici da je ova predstava nije značilo da bude lider i zauzimaju cijeli PrimeTime na TNT-a, gledati ga sasvim lijepo, i, najvjerojatnije, svaki gledatelj može sebi naći nešto zanimljivo. Naravno, mnoge scene su pozicionirani kao incidenata iz života, ali vjerojatno većina ljudi koji gledaju tu emisiju, jedva suočeni s takvim situacijama i može niti zamisliti takav. Na primjer, korupcija među dužnosnicima neće nikoga iznenaditi, ali najvjerojatnije gotovo nitko nije mogao vidjeti sve ove nijanse vlastitim očima. Ali, unatoč tome, mnogo pozitivnih emocija koje vas promatraju. Prva sezona ovog projekta već je snimljena i možete ga uživati ​​u cijeloj obitelji i stvoriti svoj vlastiti dojam.

Ako tražite zanimljiv prijenos, onda biste trebali obratiti pažnju na "Jednom davno u Rusiji". Glumci (fotografije koje imate priliku vidjeti u članku) neće vam dosaditi ili požaliti vaš izbor na trenutak.