Državna galerija Moskve. Fotografije i recenzije turista

Galerija je mjesto gdje se osoba može opustiti uz dušu, uživajući u umjetničkim djelima majstora. Budući da je Moskva glavni grad, takvo mjesto za nju je rijetkost. Ovdje na svakom koraku postoje izložbe koje će privući publiku. Galerije Moskve, bez sumnje, su raznolike i svatko može odabrati ono što je bliže njemu.

Posveta I. Glazunovu

31. kolovoza 2004., otvaranje galerije umjetnosti koja je imenovana u čast umjetnika Ilya Sergeevich Glazunov. Na ovom mjestu prikazano je više od 700 djela poznatog majstora. Njihovi subjekti su vrlo raznoliki: od povijesnih događaja do suvremenih političara različitih zemalja, od arhitektonskih skica do prizora do ruskih opere. Ta su djela prožeta iskrenost i dubina razumijevanja povijesti Rusije. Oni odmah izazivaju visoke emocije i zadivljuju fotografsku sličnost s prikazanim ljudima (AS Puškin, NA Nekrasov, AA Blok, MY Lermontov i drugi). Sve ove slike predstavljaju veliki svijet, koji je umjetnik stvorio dugi niz godina. Čak i sam unutrašnjost dizajnirao je I. Glazunov.

Vrhunac ove izložbe su drevne ikone, drvene skulpture, Predmeti namještaja koje je umjetnik spasio od uništenja tijekom rata. Ako osoba želi uživati ​​u stvarnoj umjetnosti, najbolja opcija za njega bit će ova galerija. Moskva je veliki grad, ali morate naći vremena da postanete dio nečeg lijepog.

Narodni umjetnik SSSR-a

Još jedno divno mjesto za kulturni razonoda je galerija A. Shilov. To je prilično mlad i kombinira nasljeđe prošlosti i svjetlinu modernosti. Ime je dobio po Aleksandru Maksimovich Shilovu, koji je 1985. dobio titulu Narodnog umjetnika SSSR-a. Uspješno je izlagao svoja djela ne samo u Rusiji nego iu inozemstvu (Francuska, Kanada, Portugal, Njemačka, Japan i drugi). Zanimljiva je činjenica da je ime ovog slikara mali planet u Sunčevom sustavu. Osim toga, član je Ruske akademije umjetnosti, dobio je red za zasluge za domovinu, 4 i 3 stupnja.

Godine 1997. odlučeno je otvoriti galeriju za postavljanje slika, koje je majstor prenio u grad, a to je preko 300 radova. Godine 2003. dovršena je još jedna zgrada, koja je spojena sa starom. Do danas je ovo mjesto izlagalo više od 800 radova u žanru grafike i slikarstva. A. Shilov smatra glavnu temu u svojim radnim portretima, tako da je galerija puna takvih djela. Prošao je slike običnih ljudi u godinama nakon rata. Osim toga, ovdje možete vidjeti i najljepše mirne prirode i krajolike. Galerija Shilova u Moskvi također je poznata po tome što subotom održava koncerte romana i klasične glazbe.

Lutke A. Chizhovoy

U srcu glavnog grada nalazi se galerija A. Chizhove. Ona je u zgradi stare kuce, tako da mnoge galerije u Moskvi mogu zavidjeti. Postoje tri izložbene dvorane. Najzanimljivija je ona u kojoj se izlažu antikne lutke. Svaki detalj u njemu stvara atmosferu proteklih godina. Mnogi eksponati ovdje imaju više od 100 godina. U ostalim dvoranama postoje lutke koje je napravio svjetski poznati majstor Olina Wentzel. Na glavnoj izložbi nalazi se više od 150 izložaka, koje se prikupljaju u projektu "Povijest čovječanstva u lutkama". To su porculanske minijature različitih povijesnih likova. Obučeni su u kostimima koji su odgovarali u njihovom razdoblju. Ovdje također postoje razni likovi poznatih književnih djela, bajkovitih likova i živućih umjetnika i kulture. Muzeji i galerije Moskve mogu se ponositi takvom susjedu, jer uživa veliku popularnost i među lokalnim stanovnicima i posjetiteljima glavnog grada.

Muzeji Moskovske galerije

Vjeruje se da je ovo mjesto utemeljeno 1853. godine, budući da je bilo od tog vremena Pavel Tretjakov Prvi put je stekao umjetničko djelo i odlučio ih je prikupiti. Prvi posjetitelji toga događaja pojavili su se 1881. godine. Moskva je dobila ovu zbirku kao dar 1892. godine. Od tada se samo proširila i nadopunila novim izložbama zbog darova i kupnji. 1985 Galerija slika SSSR-a dodana je Galeriji Tretyakov, zbog čega je zbirka bila nadopunjena zanimljivim primjerima sovjetske umjetnosti. Uz Galeriju Tretyakov, tu je još jedno neobično mjesto koje će privući posjetitelje u glavni grad. Ovo je galerija hotela Voyage. Moskva je puna neobičnih mjesta i zgrada. Radnici Kulturnog centra Tretyakov stalno rade na nečem novo, a nedavno je izložba dvadesetog stoljeća. Tu su i dvorane u kojima se izlaže suvremena umjetnost. Ovo je možda najpoznatija gradska galerija (Moskva) čija je adresa široko poznata.

Državna galerija Moskve

Tehnološka umjetnost

Godine 2012. u glavnom gradu pojavilo se jedinstveno mjesto koje je brzo osvojilo znalce umjetnosti. Ovo je galerija za evoluciju računala. Svi sada mogu uroniti u tehnološki napredak i razumjeti njezinu povijest. Ovo je vrlo popularno mjesto među školskim učenicima, jer mogu vidjeti kakva je tehnika bila u prošlosti i usporediti je s modernom. Izložba galerije je vrlo velika. Ovdje možete pronaći sve verzije računalne opreme, kao što je prvi računalni uređaj ili moderna prijenosna računala i tablete. Također ovdje su sve faze evolucije uređaja za brojenje ljudi (kineski brojanje štapića, prvi abakus, abakus). Izlet, koji se može rezervirati unaprijed, u potpunosti zadovoljava vaše zanimanje za ovo područje, predstavit će informacije o prvim računalima, pružit će vam priliku da pregledate prvu liniju i Leibniz kalkulator. Nakon završetka obilaska možete uživati ​​u filmu o razvoju civilizacije i tehničkom napretku. Dovoljno je zanimljivo mogućnost noćnih izleta. Nijedna državna galerija Moskve, osim ovog, ne može se pohvaliti takvim izložbama i zbirkama, pa je ovo mjesto vrlo neobično.

Moskva galerija adresa

„Govor”

Ova galerija, čija je djelatnost usmjerena na organiziranje majstorskih tečajeva mladih i poznatih slikara. Postoje uređene pjesničke večeri, čitanje i govorenje o kulturnim osobama. Kompleks "Nagornaya" uključuje umjetnički salon. U njemu svatko može kupiti razne slike i proizvode poznatih majstora za njihov dom ili ured. U ugodnoj dvorani često se organiziraju koncerti klasične i pop glazbe. Održava se festival "Opera na Nagornaya", što omogućuje izvođenje glazbe Čajkovskog, Verdija i Leokavalloga. Visoka razina izložbi omogućena je posebnom rasvjetnom opremom koja potvrđuje europsku razinu koju ova galerija ima. Moskva i njegovi stanovnici vole ovo mjesto.

Stella Art Foundation

Ovo je privatna galerija čija su djelatnost usmjerena na populariziranje suvremene umjetnosti. Njezin utemeljitelj, Stella Kesaeva, usmjerio je sve napore na razvoju razmjene kulturnih iskustava s inozemnim autorima i podržavajući domaće umjetnike - početnike. Ovaj fond otvoren je 2003., planira se otvoriti Muzej suvremene kreativnosti na svojoj osnovi. Odnosi se aktivno uspostavljaju sa svim strukturama, privatnim i javnim, te javnim. Kao i sve galerije u Moskvi, ona, kao i svi galeriji u Moskvi, provode aktivni izložbeni rad i istodobno odabiru najbolje od njih za budući muzej koji namjeravaju otvoriti u narednih 10 godina.

„Baština”

Ova neobična riječ prevedena je kao naslijeđe. Zamršen ime je izabran s razlogom, jer je glavni dio rada ovog mjesta je pronaći i vratiti kući taj dio umjetničkih djela ruskih majstora, koji iz raznih razloga bio u inozemstvu. Na njihovim izložbama djeluju i umjetnici ruskog podrijetla koji su živjeli i radili u drugim zemljama. Na primjer, znak kreativnost ruskih umjetnika u Francuskoj bio je djelo Andre Lansky. Ali kod kuće gotovo nitko ne zna o njima, Eritazh pokušava ispraviti tu pogrešku. Učiniti neki posao je na izložbi u ovoj galeriji, potrebno je proći strogu selekciju. Budući da radnici žele da svi izloženi posjedi posjeduju stvarnu umjetničku vrijednost.

"Regina"

Godine 1990. pojavila se nova galerija, koja je bila jedan od prvih privatnih muzeja u glavnom gradu. Koncept rada se nije promijenio tijekom godina - traži mlade i talentirane umjetnike kako u Rusiji tako iu inozemstvu. Osnivači su bili Vladimir i Regina Ovcharenko. Prvi kustos ovog mjesta bio je Oleg Kulik, koji je organizirao nekoliko sjajnih projekata, ali na kraju je odlučio otići. Nakon toga, ljestvica galerije samo je rasla i već je prigrlila strane umjetnike. Do današnjeg dana ovo je mjesto utočište talentiranoj mladosti.

Dakle, galerije Moskve su vrlo raznolike. Svatko može odabrati ono što najviše sviđa i krenuti na kulturni odmor na tim mjestima.