Anastasia Novykh: biografija, popis knjiga, kreativnost i recenzije

U današnjem svijetu, mnogo različitih vježbi, od kojih se neke pojavljuju na temelju naizgled umjetničkih djela. Dakle, sada vrlo popularan pisac Anastasia Novi, biografija ne zna za sigurno, a možemo napraviti samo pretpostavke na temelju njezinih djela. Anastasia je već napisala nekoliko knjiga na temelju kojih je stvoren pokret Allatra. Sve će se detaljnije raspravljati u ovom članku.

biografija anastaze

Što je poznato o biografiji pisca

Znači, razgovarajmo o tome tko je Anastasia Novykh. Budući da praktički nema podataka, onda postoje pretpostavke. Naravno, to je pseudonim, i sugerira analogiju s poznatim iz knjiga Megre tažnice Anastasia. Neki općenito vjeruju da pod tim pseudonimom leži skupina pisaca koji su odlučili prenijeti čitateljima svoju viziju svijeta. To je ono što ih ujedinjuje.

Što god bilo, pisac se smatra ruskim, ali mnogi pažljivi čitatelji nalaze u knjigama brzinu i riječi tipične za Ukrajinu. Ovo je tzv. Surzhik. To je vrsta dijalekta zemlje, križ između ukrajinskog jezika i drugih (ruski, bjeloruski, itd.). Dakle, s određenom sigurnošću možemo tvrditi da je pisac ili ukrajinski, govoreći na ruskom ili žive u ovoj zemlji već duže vrijeme, te je apsorbira taj stil razgovora i pisanja tekstova.

Također, ponovno oslanjajući se na informacije iz tih knjiga koje su pisali Novi Anastasia (biografija je apsolutno nepoznata čitateljima), može se ustvrditi da je pisac ili ona bavi borilačkim vještinama, puno njih čita i prožeta duhom. Osim toga, knjiga se može vidjeti da je Anastasia najmanje upućen u ezoterične stvarima kao i maksimumhellip- duhovnog razvoja i mogućnosti nikada poznatih granica.

anastasia novi biografski popis knjiga recenzije

Aktivnost pisca

Ono što Anastasia Novykh čini, čija je biografija toliko misteriozna, nije sigurna (dobro, osim pisanja knjiga). Ipak, možete upoznati informacije da je ona umjetnica i piše slike. Na službenoj internetskoj stranici pisca može naći desetak slika koje su pod njezinim autorstvom. Među njima možete vidjeti krajolike, apstrakcije, simboličke slike.

Osim toga, na temelju knjiga koje je pisac već objavio, nastao je pokret Allatra. Nema pouzdane informacije o tome je li riječ o njezinu lideru ili članu, ali pokret je izgrađen na temelju svojih knjiga. Sada to zbilja zamišlja maštu sa svojim mjerilom, budući da su njezini članovi praktički locirani u svim zemljama svijeta.

tko je anastasis novog

Niz knjiga "Sensei"

To je ono što je započelo karijeru Anastasia. U 2009. godini objavljen je prvi dio ove serije, koju je napisao Novye Anastasia. Knjige su stekle popularnost, a do danas je već izašla četvrta. Razmotrite ih redom:

• "Sensei, Aboridžinska Shambhala."
  • "Sensei II., Aboridžina Shambhala".
  • "Sensei III: Aboridžinska Shambhala."
  • "Sensei IV., Aboridžina Shambhala".

Serija počinje činjenicom da je šesnaestogodišnja djevojčica na rubu smrti. Sve je to toliko uticalo na to da je razmišljala o značenju njezina postojanja i toliko je htjela shvatiti da joj sudbina daje još jednu šansu. Susrela Senseia, koji je bio iznenađujući i mudra osoba, majstor borilačkih vještina, znanja alternativne medicine. Kao rezultat toga, djevojka je počela primati odgovore na njena pitanja, kao i mnoge druge, dok se potpuno oporavlja od bolesti.

U drugom dijelu serije, Sensei, zajedno sa svojom grupom na borilačkim vještinama, otišao je na more. Tu nastavljaju uzbudljive i informativne razgovore, postoji razvoj nadljudske sposobnosti (naime, članovi grupe), a tu je i priča o dvjema usporedbama. Oni daju odgovore na neka pitanja (npr. O potrazi za dušom) i pokazuju nesebičnost neke osobe.

Treći dio serije je nešto drugačiji od prva dva. Ona govori o svjetonazoru potpuno različite osobe koja se slučajno nalazila u šatoru grada Sensei i njegovoj djeci. Njegova se filozofija drukčije razlikuje od filozofije Sensei, a otkriva se u djelu, ali nije sve tako jednostavno kao što se čini. Kao rezultat čitanja knjige, osoba počinje percipirati okolinu i materijal na drugačiji način.

Četvrti dio knjige je još jedna priča o Sensei, koja pripovijeda priču koja je započela u drevnom Egiptu, ali je završila u našim danima. Ovo je vrsta vizije slavnih i poznatih ljudi prošlosti i sadašnjosti, onih koji su ušli u knjige o povijesti, književnosti i znanosti. Neki čak kažu da se taj rad može smatrati neovisnim, jer ima potpuno drugačiji stil pripovijedanja.

nove anastatske knjige

Pisac knjige "Predviđanja budućnosti i istine o prošlosti i sadašnjosti"

Također, Anastasia ima još jednu poznatu knjigu koja je u velikoj potražnji, budući da je većina ljudi našeg vremena stvarno zainteresirana za proročanstvo i budućnost. Naziva se "Predviđanje budućnosti i istine o prošlosti i sadašnjosti". Anastasia Novykh i njena proročanstva vrlo su popularni, to je nevjerojatna analiza svojih sadašnjih i aktualnih događaja u ovom svijetu.

Ovdje možete pronaći opis različitih načina upravljanja masama ljudi, planova za djelovanje snaga koje su uključene u to, a isto tako i ono što može dovesti do toga. Poziv je da se ne podlegne provokacijama i da proučimo ovu aktivnost, tako da postoji prilika da se odupre utjecaju. Naravno, u mnogočemu je autor knjige u pravu. Osoba je vrlo ovisna o nečijem mišljenju, pogotovo ako postoji napad panike. Ali sve se treba procijeniti i usporediti s mnogim čimbenicima i činjenicama.

anastasiya novo i njezino proročanstvo

Ostale knjige pisca

Postoje i drugi radovi koje je napisao Anastasia Novye. Knjige imaju svoje obožavatelje, a mnogi u njima imaju određeno značenje. Navodimo ih:

• "AllatRa".
  • "Ptice i kamen. Aboridžanskog Shambhale. "
  • "Ezoosmos".
  • „nišan. Aboridžanskog Shambhale. "
  • "Duhovne prakse i meditacije".

Unatoč činjenici da je životopis Anastasia Novykh nepoznat, njezine su knjige vrlo popularne. Kao što je gore rečeno, na temelju njih je stvoren čitav pokret koji se proširio gotovo u cijelom svijetu.

anastasia nova biografija

Ako govorimo o recenzijama o knjigama pisca, onda možemo reći da ih ima mnogo, a oni su vrlo raznoliki. Ima čitatelja koji su u njima našli novi glas i viziju svijeta, kao i njezin način. Međutim, većina vjeruje da je kretanje na temelju njezinih knjiga obična sekta, a radovi se plaćaju oglašavanjem. Bilo kako bilo, mnogi čitatelji počinju razmišljati o duhovnoj komponenti njihovih života. Vjerojatno, to je razlog zašto su knjige Anastasia Novykh toliko popularne. Biografija, popis knjiga, recenzije o spisatelju - sve to možete naći u članku i odlučite o sebi, trebate li to znanje.

U ovom članku prikupljeni su svi dostupni podaci o spisateljici Anastasia Novykh. Naravno, neki od njih su samo pretpostavke i pretpostavke, ali samo tako ostaje u nedostatku točnih informacija. Anastasia Novi, biografija koja je tajanstveno, i dalje sakriti od javnosti, ali samo u prošloj godini bilo je izložba njezinih knjiga i slika, ali većina pisca i umjetnika nije mogao vidjeti. U našoj zemlji svatko ima pravo biti anonimno, ali ako imate takav veliki broj obožavatelja, mogli biste malo otvoriti zastor tajnosti. Nadajmo se da će s vremenom biografija Anastasia Novy postati značajnija.