Vologda, Muzej čipke: fotografije i recenzije turista

Poput našeg kapitala, 1147. godine po prvi put u povijesti spominje se Vologda. Muzej čipke za raspravu je znatno mlađi. Otvoren je 2010. godine, 3. studenog.

muzej čipke

Muzej Vologda

U središtu grada, u blizini Kremlja, nalazi se nevjerojatan muzej ljepote i bogatstva izložbe. Drevna kamena zgrada za prikaz svjetski poznate čipke dobila je Vologdu. Muzej čipke (adresa: Kremlevskaya pl., 12) može se posjetiti bilo koji dan, osim ponedjeljka i utorka. Cijena za odrasle košta 200 rubalja. Na osnovi ustanove otvorena je kreativna radionica, trgovina, kafić i učionica.

U koliko sati Muzeja čipke djeluje u Vologdi? Radno vrijeme je pogodno za posjetitelje. Otvoren je od deset ujutro do pet uvečer. Njegovi vodiči na ruskom, engleskom i francuskom, s interesom i dubokim znanjem govore o elegantnoj umjetnosti tkanja čipke.

Izgled muzeja

Muzej čipke (Vologda), čija je povijest malo više od šest godina, otvorena je odlukom guvernera Vologdske regije V.E. Pozgaleva, usvojen 2008. godine. Nalazi se u kamenoj zgradi na dva kata - spomenik arhitekture XIX stoljeća. Njezino područje je tisuću petsto četvornih metara. Od regionalnih i saveznih proračuna, oko tri stotine milijuna rubalja dodijeljeno je za obnovu i stvaranje izložbe.

Član Udruge likovnih umjetnika Rusije, Vologda dizajner S.M. Ievlev je izvodio umjetnički dizajn. Zahvaljujući svim naporima za dvije godine Vologda je pronašla Muzej čipke.

muzej čipke

Svečano otvorenje nazočili su predstavnici Austrije, Njemačke, Belgije, Poljske i Francuske, kao i upravljanje RF IC, guvernera V. Pozgalev, voditelj gradu Vologda, zamjenika.

Što je zastupljeno u muzeju?

Na prvom katu su dvije dvorane, u kojima se mogu ukloniti i putujuće izložbe. Ovdje posjetitelji mogu vidjeti starinski europske čipke, ljubazno pruža gospođa Mick Furisko i izložbe iz zbirke Madame Ruth Shaydegger-Mayer. Interes je predmetna izložba - čipka za tkanje u likovnoj umjetnosti

U prizemlju se nalazi i mala salona umjetnina u kojoj možete kupiti autorska djela izrađena u jednoj kopiji. Zasebna soba dodjeljuje se kreativnoj radionici i učionici. Pokazat će kako ispravno postupati s alatima čipke, održavati nastavu na čipki za tkanje. Nakon posjeta glavne muzejske izložbe na drugom katu, gdje je šest stotina četvornih metara prostora, možete se opustiti u kafiću u prizemlju, jesti šalicu kave prije nadolazeće ceste doma. Tisuće turista godišnje vodi Vologdu, Muzej čipke popularan je s posjetiteljima iz najudaljenijih krajeva zemlje.

muzej čipke Vologda, fotografija

Anfilade na drugom katu

Osam dvorana zauzima glavnu izložbu, koja prikazuje sve sedam stotina izložaka u kronološkom redu. Prva dvorana, Europski centri za čipke, pokazuje kako je umjetnost tkanja čipke rođena u Zapadnoj Europi: Španjolska i Francuska, Njemačka i Belgija, Slovačka i Poljska.

Putovanje kroz muzejske dvorane nastavlja se izloženim kultnim predmetima XVII-XIX stoljeća. Već u XIII stoljeću naši preci znali su čipku, kako to dokazuje Kronika Ipatijeva. Najstariji i najskuplji eksponati sačuvali su nam Vologda. Muzej čipke ima zbirku koja datira iz 17. stoljeća. Ovi jedinstveni proizvodi su tkani od najboljih zlatnih ili srebrnih pređa, koje su se nazivale trikovima. Proces je bio tako dug i mukotrpan da je na ruskom jeziku riječ "čučanj" bila fiksirana nakon vrlo sporog odnosa. Ove su čipke izvagane i time odredile njihovu cijenu. Složenost djela nije utjecala na to. Vodiči će vam reći da riječ "čipka" dolazi iz glagola "surround". U one dane su se kružile duge mjerne trake koje su tada bile ušivene u haljine, pregače i posteljinu.

Posebnim nalogom bili su ušiveni povijesni kostimi, koji su sada ukrašeni čipkastim proizvodima. Sve ove ljepote pokazuju dvorane "Čipka u seljačkom odijelu", koje pokazuju elegantnu seljačku i gradsku odjeću.

Povijest muzeja čipke

Metoda rada kvalificiranih radnika, kako se pojavio prvi ruski jeftin čipke od lana, briljantan i trajan, razgovarati iskusnih vodiča. Oni će također objasniti kako se to radno intenzivno ribarstvo razvilo. Sjeća i cijeni svoje prve gospodare, zna ih po imenima Vologde. Muzej čipke posvetio je pojedinačne vitrine na prikaz svojih proizvoda. Proizvodnja uskih i širokih vrpci (dimenzionalna čipka) poboljšala je predstojnik Anfiya Bryantseva. Ona je postala, zajedno sa svojom kćeri Sofije tkati rtova, ogrlice o posebnim „Vologda navika”, podučava stanovnici grada i okolnih sela ovom lukav znanosti. Čak i lokalne redovnice su uključene u ovo pitanje.

Predratni ribolov

Nakon revolucije, čipkarice su postale vrlo teško "izvući" pređu za tkanje i kerozin za rasvjetu. Svi od njih, razjedinjeni, bili su domaći radnici. Prvo, škola je stvorena za čipkarce jer su mnoge tajne izgubile. Dvije godine kasnije, 1930. godine pojavila se veza Vologdske čipke - pedeset čipki. Od 1935. počeli su raditi pod vodstvom umjetnika koji su stvorili izvorne ukrase za ploče, stolnjake, salvete i ovratnike. Za velike proizvode, kao što su staze, obrasci povezani s industrijalizacijom zemlje bili su poprskani.

čipka Vologda, povijest

Počeli su se pojavljivati ​​sa pet šiljaka zvijezda, avionima, portretima vođa. Puno, jako puno u ovom trenutku je čipka bila okrenuta. Za godinu dana - do sedamsto kilometara! I još sto tisuća komada robe. Ako računamo na težinu, ispada da je za taj iznos preostalo gotovo dvadeset pet tona niti. I dalje je trebalo ogroman broj igala, kartona za skolkov i kerozin za osvjetljenje. Ove radove predratne i predrevolucionarne umjetnosti pažljivo su očuvale u spremištima etnografskom odjelu lokalnog povijesnog muzeja i prenesene u Muzej čipke. Vologda, čuvajući stare proizvode, daje svojim umjetnicima poticaj za stvaranje novih jedinstvenih uzoraka.

Udruga kvalificiranih radnika

Godine 1930. svi proizvođači čipke, a bilo ih je više od četrdeset tisuća, spojili su se u spajalicu Vologdske čipke. Godine 1960. nastaje poduzeće pod nazivom "Snowflake". Sačuvane su sve stare tradicije za koje je izrađena čipka. Vrlo zanimljiva i zapanjujuće lijepa izložba prikazuje Muzej čipke (Vologda). Sljedeća slika prikazuje neiscrpnu maštu obrtnika.

muzej čipke, adresa

Tvrtka muzej nudi mnoge jedinstvene i luksuzne proizvode. Susreću i vide posjetitelje.

Mnogi od onih koji su posjetili Vologdu nisu zanemarili nevjerojatan i fantastičan Muzej čipke. Gosti preporučuju da rezerviraju pojedinačni izlet, a zatim će vas upoznati eruditi vodič o starom ribarstvu u svim njegovim detaljima. Glavna atrakcija Vologde, prema turistima, čipka je izuzetne ljepote, a ne Vologda ulja i rezbarene palice. Udarni i veliki paneli i mali oblici (ovratnici).

Vologda čipka ne dobi. Ljepota ruskog sjevera, utkana u najfinije teme, zadivljuje i ne voli samo ruske žene. Trijumfalno ulazi u svijet, osvajajući međunarodne nagrade na izložbama.