Klinika Paramonova (Saratov): recenzije

Klinika Paramonova (Saratov) jedna je od prvih privatnih bolnica u Rusiji. Otvoren je 2001. godine. U početku, ustanova je bila u zakupu prostora u bolnici za vojne graditelje. klinika ginekologije paramonovskog saratova

razvoj

Otvaranje klinike Paramonova (Saratov) sastojalo se od tri komore. Mogli bi smjestiti pet pacijenata. Kasnije, soba je proširena na osam soba, dizajniran za 16 pacijenata. Oko 1.000 kirurških postupaka obavljeno je svake godine. U 2007. godini, klinika je izgradila novu zgradu čija je konstrukcija realizirana zahvaljujući refinanciranju. Nakon toga preselila se na područje privatne imovine. U novim prostorijama opremljeno je 11 komora s 28 sjedala. Godine 2012. završena je izgradnja centra za dijagnostiku i liječenje, koji je bio smješten u središnjem dijelu grada Saratov, kao i dodatnu zgradu na glavnoj klinici. To je omogućilo povećanje površine za više od 2,5 puta.

Glavne aktivnosti

Klinika Paramonova (Saratov) pruža visoko kvalificiranu skrb u stacionarnoj i izvanbolničkoj okolini. Ne samo da stanovnici grada i regije imaju adresu institucije, već i druge regije Rusije i stranih zemalja. Danas je to međuregionalna organizacija. Strani državljani čine oko 13% ukupnog broja pacijenata koji su primljeni u kliniku Paramonova (Saratov). Svjedočanstva pacijenata ukazuju na kvalitetu skrbi u ustanovi. Pacijenti su cijenili stav medicinskog osoblja. klinika paramonovskog saratova

oprema

Institucija je opremljena u skladu s europskim standardima. Klinika Paramonova (Saratov) opremljena je imunološkim i biokemijskim laboratorijima, ultrazvučnim uređajima, video endoskopskom dijagnostičkom opremom. Institucija provodi računalna tomografija, Holter monitoring. A to nije potpuni popis aktivnosti koje provodi Paramonovska klinika (Saratov). Telefonski broj ustanove: 8 (8452) 66-03-03.

specijalizacija

Osoblje klinike pruža medicinsku pomoć u ambulantnim i bolničkim ustanovama u više od 60 smjera. Ustanova se bavi operacijom, oftalmologijom. Ovdje rade ginekolozi, terapeuti, proktolozi, endokrinolozi. Profil ustanove uključuje i onkološke, reumatološke, urološke patologije. Klinika Paramonova (Saratov) specijalizirana je za otorinolaringologiju, neurokirurgiju, ortopediju, neurologiju, vaskularnu kirurgiju, masažu. Osoblje uključuje stomatologe, hepatologe i druge stručnjake. U veljači 2009. otvoren je Centar za ljudsku reprodukciju, koji se bavi problemima ženske i muške neplodnosti. U 2013. započinje nova multidisciplinarna jedinica - Središnja poliklinika, koja se nalazi u središtu Saratova, na raskrižju Kutyakova i Chapaevovih ulica. To daje još više mogućnosti za dobivanje medicinske skrbi za stanovnike Saratova i drugih regija Rusije. telefonski broj Paramonov Saratov

Ultrazvučna dijagnoza

Jedan od glavnih smjerova na kojem je specijalizirana Klinika Paramonova (Saratov) je ultrazvuk. Svjedočenja pacijenata potvrđuju visoku stručnu spremu stručnjaka koji provode ovu studiju. Pomoću ove vrste dijagnoze prepoznaju se patološki poremećaji organa i tkiva. Ova vrsta istraživanja temelji se na načelu echolocationa, odnosno prijemu signala koji se šalju, a zatim reflektiraju s površina tkiva. Ultrazvuk je neionizirajuća metoda istraživanja. U ustanovi se široko koristi u kliničkoj praksi zbog nedostatka štetnosti, jednostavnosti primjene i visoke učinkovitosti. Često je ultrazvuk dovoljan za određivanje dijagnoze. U mnogim slučajevima, ultrazvuk se kombinira s drugim dijagnostičkim metodama.

Prednosti ultrazvuka:

- velika brzina dobivanja informacija, njegova točnost;

- odsutnost izloženosti zračenju;

- bezbolan;

- cjelovitost kože;

- sigurnost;

- Jednostavnost izvođenja dijagnostike;

- širok raspon primjena. klinika Paramonov Saratov recenzije

Značajke ultrazvuka

U zdravstvenoj ustanovi postoji mogućnost visoke opreme (Sonix, Philips, itd.) dopplerografija posuda, s visokom rezolucijom, s trodimenzionalnom i četverodimenzionalnom slikom. Dijagnoza se provodi visoko kvalificiranih stručnjaka. Osim toga, moguće je pohraniti informacije o rezultatima ultrazvuka na CD-ROM. Bolnica obavlja ultrazvučni pregled svih organa ljudskog tijela. Posebno se ispituju:

- trbušne šupljine;

- urinarni sustav;

- prsni organi;

- prostate i štitnjače, kao i mliječne žlijezde;

- skrotum;

- zglobne kosti;

- limfni čvorovi;

- mekih tkiva;

- nadbubrežne žlijezde;

- očne arterije;

- posude na vratu i mozgu, donji i gornji udovi, srce.

Ona izvodi i duplex skeniranje organa, neurosonografije, transkranijalnog istraživanja cerebralnih žila. klinici gastroenterologa Paramonov Saratov

Klinika Paramonova (Saratov). ginekologija

Prema statistikama, oko 15% brakova je neplodno. Stoga su ginekološke usluge sada vrlo tražene. Ginekološki centar radi u bolnici. Poliklinica Paramonova ima sve potrebno za pružanje ginekološke njege pacijenata na najvišoj razini. Koristi moderna dijagnostička oprema, najnoviji računalni tomograf, kolposkop, endoskopska oprema, uključujući histeroskopske aparate. Koristeći citološku metodu, možete otkriti bilo koji tumor u roku od nekoliko minuta. Ponos klinike su vrhunski liječnici. Ovakvi vodeći stručnjaci kao Valery Alexandrovich Glebov, Marina Vladimirovna Fadeyeva, Nina Baranov, Nikolaj Ivanovich Serdyukov obavljaju svoje aktivnosti. Oni su u stanju provoditi opsežne komplekse mjera za liječenje i dijagnozu ginekoloških bolesti. To uključuje onkološke bolesti, neplodnost i dovode do poremećaja, patologija koje se očituju hiperplastičnim procesima reproduktivnog sustava, cisti jajnika, fibroidi. Liječnici klinike prakticiraju sve vrste ginekoloških operacija, uključujući operaciju temeljenu na minimalno invazivnim i endoskopskim metodama. Osim toga, izvode se plastične operacije različitih stupnjeva složenosti. klinika Paramonov Saratov uzi recenzije

Kirurška endoskopija

Centar za endoskopsku kirurgiju jedna je od osnovnih jedinica, koja uključuje Kliniku Paramonova (Saratov). Gastroenterolog, ginekolog, kirurg, koji rade u tom smjeru, imaju visoku kvalifikaciju i veliko iskustvo. Endoskopska metoda omogućava pristup organa kroz mali rez 1-2 cm. Operaciju izvode kirurzi koji promatraju proces na zaslonu monitora. Ova metoda daje visoku učinkovitost u liječenju mnogih bolesti ginekologije, s uklanjanjem žučnog mjehura, polipima i crijevima želuca. Prednosti endoskopske kirurgije su:

- mogućnost izbjegavanja komplikacija nakon operacije;

- brzi oporavak u postoperativnom razdoblju;

- mali broj kontraindikacija.

- nenametljiv ožiljak nakon operacije.

Endoskopske operacije provesti liječnike visoke razine specijalizacije: Marina Vladimirovna Fadeeva i Valery Aleksandrovich Glebov. Imaju veliko iskustvo u kirurgiji i visokoj kvalifikaciji, posjeduju profesionalnost. Klinika također pruža endoskopske dijagnostičke testove za grkljan, pluća i gastrointestinalni trakt, koji se izvode pomoću visokokvalitetne opreme. Ispitivanje pacijenta povjereno je jednom od najboljih stručnjaka za endoskopsku dijagnozu Mikhailu Vladimirovich Aladyshkinu.