Poni Royale: recenzije i opis magičnog ponija

Ne tako davno, tvrtka Razor iz Sjedinjenih Država počela je proizvoditi novu marku - Pony Royale. Plastični princezni konj brzo je postao najomiljeniji dar za djevojčice, a to, naravno, ima logično objašnjenje. Razlog za potražnju za jedinstvenom igračkom je da mališani obožavaju igračke konje, posebno one koji se mogu odijevati i češljati.poni royale recenzije

Stanovnici vila Kraljevstva

Prekrasni poni žive u čarobnoj zemlji bajki, koji se sastoje od kraljevstava, od kojih svaki, poput zodijaka, pripada jednoj od elemenata. Tri čarobna konja nastanjuju bajkovite prostore Vatra, Voda, Zraka i Zemlje, a svega ih ima 12, kao i mjeseci u godini. Internetska trgovina dječjih igračaka predstavlja zbirku konjskih princeza, možete se kretati u ovoj tablici:

KraljevstvoimemaskotaMjesec rođenja
vatraružanarsiječanj
StarfireRubinsrpanj
sunčev zraktopazstudeni
vodakapljica rosePlavi cirkonijprosinac
Brookeperidotkolovoz
misteriozanakvamarinožujak
zraknebeskisafirrujan
ljiljanametistveljača
dijamantdijamanttravanj
zemljaskladCrveni cirkonijlistopad
Silenesmaragdsvibanj
lavandaaleksandritlipanj

Sjajne, ženske kreacije rođene su s čarobnom zvijezdom na čelu u obliku dragog kamena, koji je istodobno talisman i simbol mjeseca rođenja. Svaka djevojka može izabrati ponić koji je rođen u mjesecu, ujediniti stanovnike kraljevstva jednog od elemenata, ili čak skupljati cijelu zbirku stanovnika Fairy Kingdom Poni Royale. Svjedočanstva roditelja ukazuju na to da su djeca vrlo privezana slatkim konjima, češljaju ih užitkom, ukrašavaju i igraju cijele predstave s nekoliko primjeraka odjednom.online trgovina dječjih igračaka

Oblačenje konjskog vila

Svaka princeza Royal poni brand ima s kupnjom dodatnih izvedbi rep i griva zamjenskim bojama, koje se mogu lako biti promijenjen kako bi igračku nakon što je moguće presvući i dotjerati. Odabir garniture za svaki ukus nudi specijalizirane internet - trgovina dječjih igračaka. Uz interes u promjeni imidža svoje omiljene lutke, cure maštaju i naučiti kako stvoriti nove slike modela. Osim zamjene atributa za sve lutke u kompletu je kit koji sadrži sedlo suknju, deku i tijaru, a neki setovi imaju bonus - fin narukvice.brand pony royale

Glavni i dodatni pribor prikladni su za sve princeze linije Pony Royale, tako da svaki novi set ponekad poboljšava mogućnosti modeliranja novih stilova za lutke. Promjenom pribora različitih konja možete stvoriti jedinstvene slike. Na primjer, vlasnici dva seta odjednom mogu reproducirati oko 60 različitih kombinacija. Stoga, što više beba ima, to će više jedinstvenih slika moći doći. Vrijedno je dodati da se atributi konja prodaju i kao nezavisni setovi. Brojne odjeće i nakit su povoljno pohranjeni u ormaru igračaka - "Magic Carousel".

Djevojke različitih dobnih skupina zainteresirane su za modeliranje idealnih opcija koje odgovaraju njihovim princeznim konjima iz serije Poni Royale. Recenzije roditelja koji su kupili igračku, osiguravaju da razvije maštu djeteta, pridonosi stvaranju okusa i kreativnog talenta.lutke i pribor

"Magic carousel" - moderan salon za princeze

Na brojne igračke i ukrase uvijek su pri ruci i nisu izgubljene, tu je "Magic Roundabout" - uređaj za pohranu cijelog asortimana modnih predmeta. Brzo prerušiti se igračka za sudjelovanje na kraljevskim svečanostima, nastupima ili šetnji pomaže vrtuljku "Pony Royal". Lutke i pribor koji im se nude savršeno se nadopunjuju i dopuštaju vam stvaranje kostimografskog sna svake djevojke. Dodatni setovi odjeće i elegantna griva, kao što su, primjerice, "Butterfly Flight" ili "Flower Fantasy", također će se uklopiti u garderobu. Skup je nadopunjen trosmjernim zrcalom i dva suknja za konje. Ako je potrebno, moderan salon se može sklopiti tako da ne zauzima puno prostora.poni royale recenzije

Neka djeca vole Poni Royale? Recenzije kupaca

U posljednjih nekoliko godina, modni lutka uzrokuje više pritužbi profesora i psihologa, jer se smatra da je njihova nestvarno ljepota izaziva kod djevojaka osjećaj manje vrijednosti, stvara potrošača stav prema životu. Međutim, Poni Royale (mišljenje roditelja potvrđuju ovu činjenicu), s druge strane, su skladan odgoj i bebe su edukativne igračke.

Unatoč činjenici da je marka Pony Royale je vrlo popularan i potražnje na tržištu za dječje robe, oni su, prema mišljenju kupaca, nekih minusa. Na primjer, neki korisnici ne vole kvalitetu plastične igračke. Drugi vjeruju da, iako ovi igračke su više poput živih konja, nego sve svoje omiljene Moj mali poni, konji dizajn nije finaliziran, a zapravo nisu tako lijepe kao što se može činiti kada gledate reklame.