"Moj mali poni u filmu": recenzije, priča, glasa

Nedavno je uspješno održana premijera animiranog filma "My Little Pony in Cinema". Recenzije publike o projektu animacije samo potvrđuju uspjeh vrpce. Ne samo djeca nego i odrasli postali su obožavatelji povijesti. Što je učinilo da je slika toliko popularna?

Tko prijeti Equestriji?

Publika u svojim odgovorima o "My Little Pony u filmu" kaže da je to bila zanimljiva i jednostavna priča koja bi privukla toliku pozornost. Kao iu istoimenoj animiranoj seriji, glavna ideja projekta je dokaz snage prijateljstva.

Glavni likovi su šest hrabrih ponija. Smatrali su se najboljim prijateljima godinama. Sve nesreće i nesreće koje su navikle podnijeti zajedno, a događaji na slici nisu iznimka.

Sve počinje s pripremom Festivala prijateljstva, što je oko početi u Canterlot - glavnom dijelu čarobnog zemlje Equestria, gdje žive razne ponija i jednoroga i Pegaza. Princess Twilight Sparkle - jedan od šest glavnih likova, konzultira se s drugim kraljevskim ljudima o blagdanima. Djevojka se nada da će učiniti sve što je najbolje moguće i vrlo je zabrinuta.moj mali ponić u kino recenzije

Odjednom se u gradu pojavljuje ogroman zračni brod, odakle ide Admiral Tempest - ponić s razlomljenim rogovima. Ona kaže da djeluje u ime kralja Oluje, koja mora biti vladar Equitya. Naravno, ponije nisu htjeli poslušati nepoznatog napadača. Hrabra Oluja zapovjedi vojsci da započne borbu. Prva stvar neutralizira princeze i pretvara ih u kamene kipove. Međutim, Iskorka i dalje uspijeva pobjeći. Zajedno sa svojim prijateljima odlučuje spriječiti Storm i slobodnu Equestriju.

Kao odgovor na animirani film "My Little Pony in Cinema" (2017), gledatelji opetovano pohvaljuju ideju da su protagonisti ponovo dokazali važnost prijateljstva. Za djecu ovo je dobar ton. Podsjećamo vas da je serija, koja prikazuje priču o šest prijatelja ponija, čak ima i slogan: "Prijateljstvo je magija".

Koji su glavni likovi?

Na internetu često možete pronaći pregled ili odgovor o crtani film "My Little Pony u filmu", koji govori o tome kako se hrabri glavni likovi bore i kako se oni međusobno brane.moja mala ponija u filmskim crtežima

Zajedno sa svojim prijateljima, Iskorka ide u potragu za hippogryphima - stvorenjima koja izgledaju poput polu-špilja i polu-ponija. Samo oni mogu pomoći s Equity. Ali nitko ne zna gdje žive ove nevjerojatne životinje. U međuvremenu, Storm šalje oluju u potrazi za šest prijatelja. Treba joj posljednja princeza, a onda može upotrijebiti čaroliju da koristi svoje moći za svoje vlastite svrhe.

Avanture ponija

Spark i njezini prijatelji susreću se s mačkom pod imenom Sly Tail. Ispada da nova poznanica bude varalica i vara pone. Obećao im je pokazati gdje žive hippogriffs i oni će odlučiti da ih prodaju kako bi isplatili svoje dugove. Na sreću, glavni likovi na vrijeme saznaju o ideji mačke i ometaju njegov plan. Rep je zarobljen od Bure. Kaži heroju gdje su poni odlazili. Kao i posljednji put, lukavstvo odluči pokazati pogrešan način. Međutim, ovaj put mačka ne zavarava za svoju korist, već za spremanje djevojaka.recenzije crtića moje malo ponija u filmu 2017

Djevojke još uvijek uspijevaju naći mjesto hippogrypha. Tamo uče da su neobična stvorenja odavno postala podvodni poni. Tako su se i sami skrivali od Oluje, a skrivali su i čarobni biser, kojeg je zlikovac tražio već dugi niz godina. Publika u svojim recenzijama "My Little Pony u kinu" istaknula je da su umjetnici učinili nevjerojatan posao koji stvara podvodni svijet. Bilo je vrlo šareno i nezaboravno.

Glasovno djelovanje i presnimavanje

Obožavatelji u svojim recenzijama "My Little Pony u filmu" također slave rad glumaca. Neki od njih morali su odmah zvati dva znaka i učiniti ih tako da se likovi razlikuju jedan od drugoga. Bez sumnje, ovaj zadatak nije bio lagan. Međutim, sudionici u projektu bili su u stanju nositi se sa svim poteškoćama, a kao rezultat toga, projekt je postigao uspjeh među publikom.

Angažirana je glasačka Iskorka Tara Strong, Rebecca Shoikhet odgovorila je na vokal likova. Ashley Ball je dobio dvije uloge - Apple Jack i Rainbow. Uloge Pinky Pai i Fluttershy izvodile su Andrea Limbman, no Shannon Chan-Kent pjevala je za Pinkyja. Zadaća nije bila jednostavna za Tabitha Saint-Germain. Djevojka je morala glumiti Rarity, princezu Luna, Granny Smith i Muffinci. Dali su im glasovi Bure i Oluja Emily Blunt i Leo Schreiber.

"My Little Pony u kinu" dobila je mnogo pozitivnih povratnih informacija od publike. Međutim, profesionalni kritičari bili su nezadovoljni onim što su vidjeli. Na jednoj od najpopularnijih filmova s ​​ocjenama Rotten Tomatoes, fanovi su ostavili 89 posto pozitivnih recenzija sa svih recenzija, a drugi je napisao 56 posto odobrenih komentara. Razlika je samo ogromna. Zašto se to dogodilo?moj mali poni u pregledu filma o crtanom pregledu

Činjenica je da ništa osim dobre animacije, crtić nije impresionirala recenzente. Istodobno, gledatelji koji cijene crtu i korisnost mladim obožavateljima bili su zadovoljni.

Obožavatelji također primjećuju da su kreatori izdao kasetu koja može interesirati ne samo djecu nego i odrasle. Prema navijača, u primitivnim projektima za djecu nikada nije drama, sukob, vrhunac, i „My Little Pony u filmu” sadrži sve te stvari, kao i mnoge druge zemljište poteze koji privlače pažnju.