Drvene mazes za djecu: pregled, recenzije. Obrazovne igračke

Povijest drvenih igračaka seže u vrijeme antičkog Egipta. A danas, kada je sve nevjerojatno popularno, mnogi roditelji sve više kupuju za svoje bebe. Drvene igračke za djecu vrlo su jednostavne - to daje veliko polje za razvoj dječje kreativnosti i divlje mašte.drveni labirint za djecu

korist

U potrazi za igračkama za vaše dijete, neophodno je zapamtiti da se igranje s njim treba obučiti, imati koristi i oblikovati korisne vještine i kvalitete. Može biti velika i mala motorička sposobnost, logika, aparati za govor, jačanje tjelesnog zdravlja, pismene vještine, mašta, maštovito razmišljanje i kreativnost.

Drvene igračke za djecu, razvijanje motoričkih sposobnosti, smatraju se jednim od najvažnijih u igrama za djecu. U budućnosti će ove vještine utjecati na rad djeteta. U ovom ćemo članku razmotriti vrste igračaka s drveta i saznajte koji su od njih idealni za vaše blago.

Drvene igračke koje razvijaju motoričke sposobnosti

Među njima su sljedeći:

1. Okviri su savršeni za razvoj logičkog razmišljanja, kao i fine motoričke vještine. Kao i obično, to je šperploča ili drvena ploča, u kojoj je nekoliko utora različitih veličina ili oblika. Nadalje se postavljaju posebni "košuljice" - koji odgovaraju žljebovima figurica. U ovom slučaju, zadatak bebe je pronaći pogodno mjesto na tabletu za svaki dio.
  2. Igračka zagonetka "Pyramidka" pogodna je za najmlađu djecu. Vezivanje na pin prstenje, kocke ili druge figure, dijete uči razumjeti veličinu, dosljednost, uči različite boje.
  3. Drveni labirint (leptir, krug, ovalni, bilo koji drugi oblik) spirale su s malim, figure drva. Premještanjem na određenu putanju, dijete trenira koordinaciju svojih pokreta, a također uči da usredotoče pozornost. Osim toga, ima priliku shvatiti početak računa.
  4. Stol je divna igračka koja pomaže "puštati paru" u vremenu, drugim riječima, dječjom neukrotivom energijom. Lupa drvenim čekićem bodovanje drva noktiju - to je uzbudljiv i nagrađivanje hobi: savršeno razvija mišićnu snagu, koordinaciju i agilnost.
  5. Mozaik slagalica - sljedeći izvrsni priručnik koji promiče razvoj razmišljanja i motoričkih sposobnosti, u sebi kombinira kvalitetu okvirnih košuljica i zagonetki. U ovom slučaju, svi detalji u mozaicima različitih oblika i veličina, a ti detalji su mnogo više. Na tabletu se pojedinačni utori za dijelove ne rezaju (drugim riječima, zadatak je kompliciran).
  6. Igračka "zaglavljivanje" može biti raznih vrsta. Nevjerojatno popularne „probušen” figurice (imitacija cipele, gumbi, povrće, voće drvo), u kojoj morate nit nizu uže. Sljedeća verzija ove igre je kuglice. Velike kuglice (oni mogu biti različiti oblik - na primjer, sve vrste geometrijskih oblika) Dječji nizanje jedan iza drugoga na konac, dobro treniraju motorička sposobnost.
  7. Finger kazalište - šarene drvene figure, izrađene u obliku čavlića. Oni odgovaraju temama raznih poznatih bajki. Uz pomoć njih dijete će vam predstaviti s užitkom na licima "Crvenkapica", "Kolobka" ili neki lik iz druge poznate bajke. Takve kazališne reprezentacije dobro razvijaju djetetovu maštu, pomažu proširiti vokabular i govoriti vlak, pored toga, koordiniraju kretanje pokreta i motoričkih sposobnosti. Takvim spletkama uglavnom su vezane male kuće - polaganje, razvijanje zemljišta.
  8. Glazbeni drvene igračke - zasebna tema. Mogu se opisati kao „zajamčena užitak.” To je, u stvari, nisu igračke, ali pravi glazbeni instrumenti, uglavnom folk: metronom, zvečke, zviždaljke, čegrtaljkama, bubnjevi, zviždaljke i zvona, ksilofoni, maracas, kastanjete, itd može biti odličan alat za proučavanje osnovne glazbene škole. ,
  9. Tradicionalni ruski matrjo nije samo suvenir. To je velika razvojna prednosti jer igra s oslikanim lutkama pomaže u razvoju bebe koordinacije i motorike (na gniježdenje lutke crtanje kompleks pišljivom naučiti vidjeti da se to poklapa s obje polovice), može se koristiti za obuku računa kao uvod u takav pojmovi kao što su „slijed” i „manje-više.”

drvene igračke za djecu

Važnost drvenih labirinta

Asortiman različitih igračaka za djecu danas je tako odličan da trgovina bježi. Trenutni trendovi odgoja diktiraju određeni pristup izboru robe za djecu. Prije su imali dovoljno igrati lutku, kamion, voziti bicikl. Danas roditelji žele osigurati razvoj osjetilnih, motoričkih sposobnosti i inteligencije tijekom njihove zabave.

U tom smislu, možete odabrati drveni labirint igračaka. Ovo je element ranog razvoja djeteta. Najoptimalnije dob za njegovu primjenu je 8 mjeseci - 2 godine. Labirint je izrađen od drveta, nakon čega je ukrašen raznim svijetlim bojama. Ova grupa proizvoda obično ima posebne zahtjeve za toksičnost i zaštitu okoliša, što osigurava njihovu sigurnu upotrebu.

sudbina

Takav drveni labirint za djecu (veliki ili mali, veličina važna samo za igru) osmišljena je za razvoj fine motoričke sposobnosti i koordinaciju pokreta. Liječnici, odgojitelji, psiholozi su dokazali da bebe, koje su u ranoj dobi angažirane s roditeljima, počnu ranije razgovarati, a istodobno rastu inteligentnije. U trgovinama postoje dvije vrste labirinta: volumetrijski i ravni. Naravno, možete kupiti sve igračke u rasutom stanju, ali pokušajte odabrati modele koji stvarno vole vaše mrvice. Suština igre leži u pokušajima djeteta da pomicu prste različitih predmeta, elemenata.igračka puzzle

3D modeli

Volumetrijski modeli opremljeni su bazom od drva, na koje su pričvršćene glatke žice s žicama s obojanim kuglicama na koje su nanizane. Kako bi se komplicirao zadatak, žice se stvaraju u obliku zmija za navijanje. Zadatak djeteta je pomicanje lopte po njemu. Bebe s drvenim labirintom s kuglicama su zanimljive, mogu se koncentrirati i dugo vremena biti privučeni njima. Za djecu koja su naučila stomp, mali gurney s labirintom na njemu može postati vrlo vesela, što se možete povući sa užetom.

Treba napomenuti da postoje drvene labirinte za djecu (sa magnetnom olovkom, velikim i naprednim gaming značajke) su prilično skupe. Ovi dizajni su drvo. Proizvođači dati priliku da igraju u žice elemenata i okretati razne geometrijske figure sa svim vrstama slike, otvaranje i zatvaranje vrata ili prozor, naravno, improvizirali, otvorene viseće brave, uviti u smjeru kazaljke i tako dalje.

Zanimljiva ploča

U principu, drvena labirint dizajner je nastavak umetcima. Važno je napomenuti da postoji mala ploča pretrpio neku sliku o određenim temama, postoji nekoliko mjesta na kojima želite premjestiti stavku, dok ga je dovelo do pravog mjesta u labirintu. To je jednostavan, ali neka takva igračka dvije do tri godina star dijete je! Nije svatko može nositi sa zadatkom odmah. U početku, dijete će shvatiti jednostavno premjestiti navijanje petlje, razmislite sliku koja mu je darovana, i to samo s vremenom, on će shvatiti da postoji dosljednost i pravilnosti u tim akcijama.drveni labirintski leptir

Drveni labirint za djecu u obliku plaketa može biti drugačiji. Nešto se sastoji od prvog elementa, pomaknutog glatkim stazama u nekoliko smjerova. Drugi je složeniji. Razvija logiku djeteta. Najmlađe je bolje nabaviti jednostavne labirinte, kroz koje se mrvica može uvesti u različite geometrijske figure, kao i reći mu o životinjama. Više odrasle djece bit će zainteresirane za igračke izrađene na temelju crtića ili bajki.

Kako igrati?

Dječak u početku jednostavno smatra drveni labirint za djecu. Nakon šest mjeseci, dijete je već zainteresirano za ishod svojih postupaka: što će se dogoditi ako ga uviri, dodirne ili preokrene. Dijete pokušava razumjeti što se s tim može učiniti, zašto je to potrebno. Kreće u spirala perla labirint, on otkriva da su njegovi postupci mogu promijeniti svoj položaj, a on ga usmjerava s rukama naprijed ili natrag na određenoj stazi.

Tijekom igre bebe upoznati s pojmovima kao što su „dolje” i „gore”, „ON” i „OFF” slajdova, pokušava zadržati nit „na” i „kroz” slajda.

Drveni labirint za djecu pomoći će djetetu da početi ploviti u svemiru. Uključuje višeslojne žice, fiksirane i savijene na podnožju drva. Igračka može privući pozornost djeteta svijetlim bojama i neobičnim oblikom. Kroz labirint premjestiti različite figure različitih boja, veličina i oblika. Drveni detalji dobro su ukrašeni i također su oslikani svijetlim bojama. Lijepo je "voziti" od jedne do druge strane. Premještanjem, dijete gradi logički lanac, određeni niz akcija. Budući da su zrnca velika, a spirala je samo jedna, razne prepreke dolaze na put, dok se kuglica mora dovesti do kraja.drvene labirint recenzije

serpentina

Serpentin je igračka s nekoliko nagnutih površina, na njima je figura i slajd. Može biti u obliku stabla ili kuće, samo pjesme koje su sklone, tako da možete lako prevrtati automobile ili kugle. Dok dijete prati kretanje lika, njegova se vizualna percepcija razvija. Ova igračka vam omogućuje razvijanje sposobnosti koncentracije i pozornosti. Pogodno za djecu od 2 do 5 godina.

ploča

Drvena labirint za djecu u obliku tableta je izrađen od ekološki prihvatljivog materijala, nakon što se primjenjuje na šarene i svijetle slike. Odbor ima poseban utor, koji se lako može premjestiti razne figure. Na primjer, to može biti bajka znakova koji se žele vratiti u svoju priču, iz džungle zvijeri koji žele da se vrate kući, i tako dalje. Labirint tableta je informativan igračka. Njegovi mladi istraživači, to pokazuje gdje netko živi i kako to izgleda, pomoći razviti asocijativni razmišljanje, pamćenje, i razvija. To se može koristiti u različitim role-playing dijete.drveni labirint za djecu velik

Takva igračka će biti zanimljiva bebi od 6 mjeseci do 7 godina.

Igra "Roboti"

Da biste to učinili, trebat će vam labirint s glatkim stazama. Neka dijete probati, kontrolira robota (vi), dajući „back” naredba „naprijed”, „lijevo”, „desno”, „dolje”, „gore”, „stop”, figurica vodstvo na željeno mjesto. On je na taj način uči svim smjerovima, naučiti kako dati prave naredbe, kao i da bolje kretati teren. Kako bi igra bila učinkovitija, morate mijenjati mjesta s mrvicama.

Za djecu od 4-5 godina ovaj zadatak može biti kompliciran, dajući naredbe, dodajući česticu "ne": ne idite desno, a ne dolje, a ne gore. Dakle, morate ići lijevo! Ako dijete pravilno izvrši zapovijedi, a on vam može sami zapovijediti, možete se ponositi malim genijem!

Igra "Sve je zbunjeno"

Odmah je vrijedno reći da je to najlakši, u kojem možete igrati s drvenim labirintom. Dječak bi trebao organizirati sve male figure na mjestima, kombinirajući ih sa slikama u značenju i pokušavajući zaobići sve interferirajuće elemente. Ova igra savršeno trenira prste, razvija logičko razmišljanje, omogućuje djetetu strateški razmišljanje.

Značajke

Potrebno je znati značajke mnogih obrazovnih igračaka:

1. Treba ih uzeti kad beba bude u dobrom raspoloženju. Oni bi trebali ostaviti samo pozitivne emocije.
  2. Nakon igre, treba ih očistiti. Inače će moći zamarati dijete.
  3. Uklonite igračku odmah nakon što je dijete izgubilo zanimanje za to.
  4. Nakon što ste pokazali da možete raditi s igračkom, dajte je djetetu na samostalno učenje.
  5. Dijete mora ponoviti akciju mnogo puta, tako da je rezultat fiksan.
  6. Uvijek ga hvale zbog marljivosti i uspjeha.
  7. Za djecu, zadržavanje pozornosti za nekoliko minuta je ogromno postignuće!

Imajte na umu da obrazovna igračka nije samo zabavna zabava, već i simulator koji učinkovito razvija djetetove sposobnosti. Vrijeme koje će provesti s njom otići će mu isključivo u korist! Dok će im roditelji dopustiti da rade ili se opustite.drvena labirint igračka

Drveni labirint: recenzije

Čitajući recenzije o ovoj prekrasnoj igračkoj, možete saznati da to omogućava djetetu da se razvije na najljepši način, daleko ispred svojih vršnjaka. Postoje, naravno, i negativna mišljenja o beskrupuloznim proizvođačima i prodavačima koji prodaju igračke s brakom ili nedostatak pojedinosti.