Sigma pločica: opis, upute i recenzije

Keramičke pločice danas su jedan od najčešćih materijala za završnu obradu, jer ima praktičnost, izdržljivost i atraktivan izgled. Može se koristiti u gotovo svakoj sobi, kombinirajući se s drugim materijalima. Osim toga, nije tako skupo rješenje. No, ako želite još više uštedjeti, možete se posvetiti samoizloženoj, odbijanju stručne pomoći. Da biste izvršili ovu vrstu posla, potrebne su vam određene vještine i alate, od kojih je posljednja pločica. Ovaj uređaj je najlakši i najpotrebniji za rad s takvim omotačem.

Pravi izbor

Sigma za rezanje pločica

Prilikom odabira rezača pločica mnogo ovisi o kvalitetnim karakteristikama pločica, stoga najprije morate kupiti, a zatim početi odabrati alat za rezanje. Prije svega, važno je obratiti pozornost na proizvođača koji bi trebao imati pozitivan ugled na tržištu odgovarajuće robe. Sigma, na primjer, danas je prilično zajednički alat među potrošačima. O tome i o tome će se raspravljati u nastavku, točnije o nekim modelima ovog proizvođača, nakon što se upoznate s kojima možete odabrati.

opis Ručni rezači pločica od marke Sigma 2G SERIE 3

cijena stroj za rezanje pločica

Sigurnosni rezač 2G SERIE 3 Sigma je model ručnog tipa koji može pružiti visinu i duljinu rezanja od 15 mm do 37 cm. Proizvođač je opremio alat s pokretnim separatorom, kao i rezačem valjka, promjer koji može varirati od 6 do 12 mm. Ovaj model je prilično lagan i kompaktan i namijenjen je za rezanje "od sebe". To omogućuje majstoru da izvodi jasne pokrete, što rez čini preciznijim i bržim.

Razotkriti uz pomoć ovog uređaja možete pločice, debljina koja doseže 15 mm. Prilikom rezanja primjenjuju se naponi do 600 kg. Male dimenzije ne sprečavaju vam rezanje na znatnoj dubini, zbog čega možete kupiti pločice velike veličine. Jednostavnost upotrebe povećava dostupnost mjernog ravnala, koji se nalazi u blizini majstora. Na vladaru možete pronaći dvije ljestvice, kao i ručku za pričvršćivanje.

raspon rotacijskog kuta raspona može varirati od -45 do +45 ° C. Ako vaš aktivnost je povezana s profesionalnim polaganje pločica, onda sigurno ćete često morati prijevoz alata i opreme vezane, nije iznimka i pločica, koji se može pripremiti osiguranje liniju na kućištu prije isporuke.

Dodatne značajke

rezanje pločica

Sigma pločica za rezanje gore navedene marke ima patentirani sustav brzog podešavanja visine željeza, ovaj parametar ovisit će o visini pločice. Ručka na tračnici će se dovoljno brzo i točno kretati zahvaljujući prisutnosti sustava kugličastog ležaja, opremljen je ručnim separatorom.

Kao dodatnu značajku modela, vrijedi naglasiti mogućnost brze zamjene separatora. Radna površina je napunjena oprugom, tako da ćete osjetiti prigušni efekt kada je materijal napuknut. To značajno smanjuje krutost rezanja, što je važno pri korištenju krhkih materijala. Alat ima rezač valjka koji je izrađen od volfram karbida. Promjer mu je dvanaest mm.

Upute za uporabu Sigma rucnog glodalice

profesionalni stroj za rezanje pločica

Rezanje pločica s ručnom rezačem pločica ne daje majstora posebne vještine. Alat se prije uporabe mora provjeriti zbog vidljivog oštećenja, valjak za rezanje mora se bez poteškoća rotirati. Njegova površina mora nužno biti ispravna, kao i bez ruševina i brazda. Vozilo se mora pomicati bez ometanja ili trzanja. Za to je osiguran radijalni ležaj.

Potrebno je provjeriti stanje kreveta, njezina površina mora biti bez vidljivih onečišćenja. Prije nego što obavite rezanje pločica, njezina površina mora biti označena olovkom, slijedeći potrebne dimenzije. Proizvod se stavlja na okvir tako da označena crta podudara s putanjom kretanja kotača. Udaljenost od rezka s ruba pločice treba biti oko 10 mm, inače nećete dobiti uredan rub. Pričvršćivanje se treba provesti uz oznaku s nekim tlakom, u trenutku kada trebate osjetiti potrebni intenzitet prešanja. To je kako bi se osiguralo da pločica nije pritisnuta, glazura treba smanjiti.

Možete se okrenuti samo jednom, inače se rez može pokazati neravnomjerno. Sada se ručica treba okrenuti na radni položaj, nakon toga naglo pada, pa se proizvod prekida duž rezanja. Prije no što koristite glodalicu, preporuča se potapanje keramičkih pločica jer to uvelike pojednostavljuje rezanje. Uzduž linije za rezanje možete staviti kap ulja, što će olakšati pomicanje radne površine alata.

rezač pločica ručno sigma

Profesionalne pločice 3BM možete kupiti za 12.500 rubalja. Prema korisnicima, alat je izuzetno snažan, jer je sila odvajanja od 1150 kg. Iako je potrebno minimalno truda od strane operatera, rezultat će biti precizno rezanje. Rezač pločica, čija cijena je gore spomenuta, može smanjiti reljef i vrlo tvrde guste materijale. Takva velika snaga kombinira se sa glatkim rezanjem i glatkom, postalo je moguće zahvaljujući ručnom separatoru.

Kako kažu korisnici duljinu rezanja 60 cm, a dijagonala je 42x42 cm. Prema korisnicima, stol je prilično širok, ova postavka je ograničena na 34 m. Sustav za rezanje „po sebi”, danas je vrlo čest, dokaz za to su brojni recenzije iz profesionalci. Opisan alat - dobar crijep rezač, prema mišljenju stručnjaka popločavanje što manje prometne šestar možete ga prevesti iz položaja rezanja do položaja za odvajanje. Linija se okreće, on je usmjeren, tako da možete brzo poboljšati bilo kojeg kuta. Alat ima poseban gumb koji vam odmah popraviti liniju koristi za kutova. Za zgodan kreće linija je priključen na platformi uz ogradu.

Opis Sigma 2D4 rezača pločica

pločica rezača sigma 2d4

Crijep Sigma 2D4 - je profesionalni ručni alati, koji će morati platiti 17340 rubalja. Duljina rezanja može biti i do 610 mm, a debljina je rez od 22 mm. Težina opreme - 8.2 od pločica, čija cijena je gore spomenuto, pripada TECNICA serije i namijenjen je za rezanje pločica do 22 mm debljine. Kapacitet je 800 kg, a majstor će smanjiti pomicanjem radnog komad po sebi. Linija je opremljena dvostrukim skali, vrti, te u središtu, a također osigurava veliku preciznost rezanja. Ova Sigma pločica opremljena s 16 mm rola, i limitator, što omogućuje serijski rezanje. Stol pristran da je, prema mišljenju kupaca je potrebna funkcionalnost.

Opis Sigma ručne pločice marke za rezanje 7A

dobar alat za rezanje pločica

Ovaj alat je ručni uređaj čija je visina rezanja 12 mm. Duljina rezanja iznosi 33 cm. Promjer reznog valjka može varirati od 6 do 12 mm. Uključeno je i slučaj. Ovaj ručica za rezanje pločica Sigma namijenjena je za rezanje porculanskih pločica, kao i keramičkih pločica. Snaga separatora iznosi 500 kg, a na dnu sjekutića nalazi se titan.

Ako vam je potrebna za provedbu izrezane rupe, to je najbolje da napuste model marke Sigma 7A, jer ta funkcija nije ovdje, kao i izgrađen-in okretni domet i brzo promijeniti ručka sustav.