Ploče za kuhanje `Hephaestus`: opis, vrste, recenzije

Nedavno su sve više i više popularni ugrađeni modeli površine za kuhanje.

Mogu biti električni i plinovi. Ovaj kućanski aparat idealno je povezan sa stilskim dizajnom. Zbog značajke instalacije, to je jedna jedinica s stolom. Ovo rješenje daje određeni šarm cijelom prostoru kuhinje.

HEPHESTOUS ploče za kuhanje

Kuhinje "Hephaestus"

Razmotriti u ovom pregledu nekoliko modela bjeloruskog proizvođača. Kuhinja "Hephaestus" zaslužuje posebnu pozornost. Recenzije o ovoj marki su u većini slučajeva pozitivne. Svaki potrošač može odabrati uređaj na temelju osobnih preferencija. Sve moderne ploče za kuhanje opremljene su mnogim praktičnim funkcijama i značajno se razlikuju od svojih prethodnika. U ovom članku moći ćete se upoznati s vrstama uređaja i njihovim dodatnim mogućnostima. Ove informacije pomoći će pri odabiru i kupnji opreme.

Trenutno su proizvodi bjeloruskog zaštitnog znaka "Gefest" popularni u Rusiji. Tržište nudi širok spektar različitih modela ploča za kuhanje. Svi oni imaju mnogo razlika. Prije svega, svaki uređaj je izrađen u izvornom dizajnerskom ključu. Proizvod je dostupan u tri izvedbe: električne ploče, plin i kombinirani. Također, svaki od modela ima određene tehničke karakteristike. Njihova popularnost leži u činjenici da Hephaestus proizvodi visoko kvalitetne proizvode koji zadovoljavaju europske standarde. Let`s uzeti bliži pogled na vrste ploča za kuhanje.

Hephaestus Gas Cooktop

Sorti po vrsti hrane

Kao što je već gore spomenuto, plin, električni i kombinirani uređaji mogu se naći u liniji Gefest modela. Plinski plin radi na osnovi plavog goriva, električnog, odnosno struje. Ali što znači kombinacija? Ova vrsta ploče za kuhanje može raditi iz plinskog cilindra, i po potrebi prebaciti na napajanje. S obzirom da je do sada u Ruskoj Federaciji, plavo gorivo jeftinije od električne energije, to su vrlo popularni modeli plina. Oni su uređaj s četiri plamenika (u nekim slučajevima može biti dva ili tri) koji se nalaze izravno na površini i jednostavni jednostavni regulatori. Neki su modeli opremljeni električnim paljenjem. Važno je napomenuti da plinske peći "Gefest" imaju atraktivan izgled i razumljivo svima principu djelovanja. Ovi kriteriji općenito će donijeti puno pozitivnih emocija u radu strojeva.

Električne ploče za kuhanje sigurnije za upotrebu. Prilikom ugradnje ovih pločica morate osigurati da je ožičenje u sobi vrlo moćno. Za razliku od plina, površina električnih modela lako se čisti. Da biste to učinili, samo nanesite poseban proizvod na površinu i ostavite nekoliko minuta. Zatim je lako ukloniti tehniku ​​čistom krpom. U odvojeno želim napomenuti da tvrtka "Hephaestus" brine o svojim kupcima i nastoji osigurati sigurne proizvode visoke kvalitete, najprikladnije u radu.

Glavne značajke električnih ploča za kuhanje

Trenutno, sve više i više kupaca odabiru električne ploče za kuhanje "Hephaestus". Ali to ne čudi. Ova tehnika pruža niz prednosti. Prvo, to je sigurnost u radu. Električni dizajn ne osigurava prisutnost otvorenog plamena, au načinu rada potpuno je isključeno propuštanje plina. Drugo, ovi modeli ne konzumiraju kisik tijekom kuhanja, što je nemoguće s plinskim plamenicima. Treće, u pročišćavanju ove vrste tehnologije nije potrebno napraviti posebne napore, jer se površina ne daje za rešetke i ima ravnu i glatku strukturu. I četvrto, oni se ugrađuju u kuće s visokim podom, gdje nije osigurana sigurnost za cijev plina.

prednosti

Cooktops "Gefest" dugo je zadovoljan domaćim kupcima. Mnogi ljudi znaju o njihovoj kvaliteti, a ne slušajući. Govoreći o prednostima ove vrste tehnologije, vrijedi posebno istaknuti dugi vijek trajanja, pouzdan i visokokvalitetan rad, korištenje kvalitetnih materijala.

Značajna prednost ugrađenih ploča za kuhanje je ušteda kuhinjskog prostora. Nakon instalacije takvog uređaja, soba postaje mnogo prostrana, i što je najvažnije, više funkcionalno.

Prema pregledima ljudi koji već koriste uređaje iz tvrtke "Hephaestus", ploča za kuhanje savršeno se bori sa svim zadacima koji su joj dodijeljeni.

ploča za kuhanje Hefest recenzije

Vrste premaza

Širok raspon modela omogućuje odabir uređaja u kojem će biti emajla ili aluminijska prevlaka radne površine. Tu je i ugrađena ploča za kuhanje "Hephaestus" izrađena od nehrđajućeg čelika ili staklene keramike. Bilo koja prevlaka dobro se obrađuje s toplinskim i mehaničkim opterećenjima. Međutim, svaki od njih ima manjih nedostataka. Na primjer, kada teški predmet pada na oblogu cakline, boja se može odvojiti. No, staklena keramika površine ima više estetskih minus - često ostavlja tragove vode ili prstiju. Manje zahtjevni su uređaji s aluminijskim premazom.

Staklene keramičke ploče izgledaju vrlo impresivno. Svaki kupac će moći odabrati model u crnoj ili bijeloj, a po želji, odaberite radnu površinu na kojoj se uklanja lijepa figura. Takvi modeli opremljeni su s četiri plamenika, malim zaslonom i kontrolnom pločom. Oni pripadaju tipu indukcije.

Gefest CBH 4220

izgrađen-in kuhalo hephaestus

Pogledajmo određeni primjer proizvoda tvrtke "Hephaestus". Kuhinjski električni model SVN 4220 ima sljedeće dimenzije: 5,5 x 76,5 x 53 cm. Površina je prekrivena staklenom keramikom. Samo 4 plamenika, od kojih jedan ima ovalnu zonu grijanja. Upravljačka ploča se nalazi na bočnoj strani, postoji timer, signal zvuka. Prekidači tipa senzora. Nazivna snaga je 7 kW. Jedini nedostatak, prema mišljenju kupaca, je brzo zagađenje keramičkog premaza.

Gefest SG CH 1211 K30

Hephaestus električni kuhalo

Koje druge opcije nude bjeloruska tvrtka Gefest potrošaču? Kuhinjska pločica model plina СГ СН 1211 К30 ima dimenzije: 9,5 х 59 х 51 cm. Površina je prekrivena emajlom. Opremljena s četiri plamenika: najveća - 3 kW, dva srednja - 1,7 kW, mala - 1 kW. Ploča je izrađena od nehrđajućeg čelika, rešetka je od lijevanog željeza. Kontrola se provodi pomoću rotirajućih prekidača. Postoji električno paljenje. Uređaj je opremljen sustavom kontrole plina. Upravljačka ploča nalazi se s desne strane.