Ploče `Hephaestus`. Recenzije o pločama "Hephaestus"

Tvrtka "Gefest" osnovana je 1951. godine na osnovi poduzeća "Brestgazoapparat". Prethodno je radilo samo 59 ljudi, koji su bili angažirani u raznim radovima popravka i dizajna. Od 1957. tvrtka "Gefest" prešla je na proizvodnju plinskih peći. Prva kopija svijeta vidjela je 1958. godine. Od 1961. godine sve biljke su modernizirane. Nova oprema omogućila je proizvodnju jedinstvenih dijelova za plinske peći "Hephaestus". Između ostalog, ova je tvrtka aktivno sudjelovala u izgradnji škola, kao i vrtića. Od 1990. više od 2.000 ljudi već je radilo na Hephaestusu.

Hefest ploča recenzije

Proizvodnja plinskih kuhala

Godine 2003. otvorena je nova podružnica Gefest-Technika. Proizvedeno je plinskim pločama različitih modela. U isto vrijeme, električni i kombinirane ploče. Tvrtka je također angažirana u proizvodnji pročistača zraka. Sve je to omogućilo da postane lider u proizvodnji plinskih peći. Do danas, ukupan broj radnika je 4000 ljudi. Istovremeno, područje glavnog poduzeća obuhvaća površinu od oko 100.000 četvornih metara. m.

Electric Hephaestus Cooker Recenzije

Karakteristike plinskog kuhala "Hephaestus 3200-06"

Ovaj model se proizvodi bez prikaza. Električno paljenje se provodi iz plamenika. Nazivni napon uređaja je 220 V, a frekvencija je na razini od 50 Hz. Od značajki ovog plinskog kuhala može se identificirati prisutnost ladice. Na dnu se također mogu podesiti noge. Moć pećnice je 2,7 kW. Općenito, korisni volumen je 42 litre. Grill i konvekcija u ovom modelu nisu dostupni. Timer je također odsutan. Unutarnja prevlaka pećnice izrađena je od topline otporne cakline. To je za ovu ploču "Hephaestus 3200-06" mišljenja među stručnjacima primiti pozitivan.

ploča hephaestus 3200 mišljenja

Ove ploče "Hephaestus" recenzije nisu najbolji. Mnogi kupci žale se na nedostatku pokazatelja temperature u ovom modelu. Također nema teleskopske vodilice. Međutim, dimenzije ove ploče su sasvim prihvatljive. Visina uređaja je 85 cm, širina 50 cm i dubina samo 57 cm. Ukupna težina iznosi 38,5 kg. Od prednosti, vlasnici također primijetiti lijep dizajn plinskog štednjaka. Upravljanje je također ugodno. Sposobnost plamenika dovoljna je za brzo pripremanje hrane, tako da je to štednjak (električni) To zaslužuje "Hephaestus" recenzije. Najveći broj plamenika ima indikator od 3,05 kW. Istovremeno, najmanja od njih imaju snagu od 0,7 kW. Standardna oprema plinskog štednjaka sastoji se od brašna, posude za pečenje i roštilja.

plinski štednjak Hephaestus 3200 mišljenja

Plinski štednjak "Hephaestus 6100-01"

Ovaj plinski štednjak, kao i prethodni model, proizvodi se bez zaslona. Istodobno, električno paljenje je napravljeno pomoću gumba. Snaga plamenika je od 1 kW do 3 kW. Korisni volumen ploče je 52 litre. Odsutni su konvekcija, kao i mjerač vremena u ovom modelu. Također, proizvođači nisu ga opremali s roštiljem. Unutarnja prevlaka uređaja sastoji se od cakline otporne na toplinu. Prisutnost pokazatelja temperature razlikuje se od značajki ovog modela. Također postoji vrlo prikladna pozadinsko osvjetljenje. Zauzvrat, teleskopske vodilice nisu dostupne. Dimenzije ove ploče su srednje: visina je 85 cm, širina i dubina od 60 cm točno. Istovremeno, težina modela iznosi 43,5 kg. Također treba napomenuti da je rešetka koja dolazi s kitom od lijevanog željeza. To je za ovaj plinski štednjak, "Hephaestus" recenzije ("6100-01" model) među stručnjacima su dobre.

plinski štednjak hefest otuklina 6100

Pregled potrošača "Hephaestus 6100-01"

Ove ploče "Hephaestus" recenzije zaslužuju pozitivno. Većina potrošača voljela je ovaj model za svoju moć. Istovremeno, mnogi su se svidjeli čvrstu mrežu koja ide u komplet. Također postoji brašna i posuda. Podstava kit, zauzvrat, izvrsna su za male posude. crtač za skladištenje posuda - u zalihi. Također, proizvođači su opremili ovaj model s pouzdanim termoregulatorom koji se ne može radovati. Pored toga, u pećnici su žičane vodilice. Općenito, kapacitet plamenika iznosi 2,35 kW. Sve što treba kuhati u pećnici je vrlo udobno, tako da ova ploča (električna) "Hephaestus" pregledava i dobije.

"Hephaestus 1500"

Nazivni napon uređaja je 220 V. Frekvencija je na razini od 50 Hz. Nadalje, valja napomenuti da se električno paljenje izvodi iz pećnice, kao i plamenika. Istodobno, kapacitet plamenika iznosi 3,55 kW. S druge strane, roštilj je jednak 2 kW. Građevinsku rešetku proizvodi proizvođač u potpunosti od lijevanog željeza. Korisni volumen plinskog kuhala je 63 litara. Grilanje, kao i brojač u prisutnosti tamo, ali konvekcija je odsutna. Unutarnja prevlaka u ovom modelu izrađena je od topline otporne cakline. Indikator temperature nije instaliran, ali postoji prikladno pozadinsko osvjetljenje. Pećnica može biti izložena toplini ili roštilju.

ploče ima 1500 recenzija

Što vlasnici misle o ploči "Hephaestus 1500"?

Ove ploče općenito "Hephaestus" općenito su dobre. Mnogi vlasnici pohvaljuju ovaj model za praktično upravljanje. Električno paljenje se izvodi praktično, uz pomoć gumba. Također dostupno mehanički timer. Osim toga, proizvođači su se pobrinuli za instalaciju u vodilice s pečatom pećnice. Također su dobivene ploče "Hephaestus 1500" za prikladan termoregulator koji će vam pomoći pri kuhanju mnogih jela. Osim toga, nalazi se ladica u koju možete pohraniti kuhinjski pribor. U kompletnom kompletu plinske ploče nalazi se ražanj, a također i vilica. Za posuđe s malim promjerom osigurana je posebna obloga. Na raspolaganju vam je pećnica i roštilj. Također je uključena zgodna jednodjelna rešetka. Dimenzije ove ploče su vrlo standardne: visina modela je 85 cm, a širina dubine 60 cm. Težina uređaja iznosi 51 kg.

Model "Hephaestus 3200": karakteristike, recenzije stručnjaka

Ova ploča "Hephaestus 3200" mišljenja među stručnjacima je dobra. Mnogi stručnjaci primjećuju njegovu kompaktnost. Visina modela je 85 cm, širina 50 cm, a dubina samo 57 cm. Istovremeno težina ploče iznosi 39 kg. Među nedostatcima može se utvrditi nedostatak teleskopske vodilice i pokazatelji temperature. Pozadinsko osvjetljenje proizvođača je instalirano i dobro radi. Osim toga, postoji pećnica za pećnicu. U ovom modelu nema konvekcije, ali postoji roštilj. Ukupni korisni volumen ploče je 42 litre, što nije mnogo, ali snaga plamenika je dosta impresivna. Najveći od njih daje čak 3 kW. Površina je potpuno enamelirana. Nazivni napon ovog modela je 220 V na frekvenciji 50 Hz. Također je važno znati da snaga plamenika iznosi čak 3,55 kW, tako da ovaj plinski štednjak "Hephaestus 3200" zaslužuje dobro.

Povratne informacije potrošača na modelu Hephaestus 3200

Ove ploče "Hephaestus" recenzije su različite. Većina potrošača voli ovaj model zbog svoje kompaktnosti. Unatoč skromnoj veličini, ima izvrsno električno paljenje za pećnice i plamenike. Istodobno, na njemu se instalira dobar timer koji se lako otkriva. Tu su i šabloni vodiči. Na dnu plinske peći možete vidjeti ladicu. Mala je u veličini, ali u njemu možete pohraniti posude. Također, zbog praktičnosti pripreme hrane je termostat. Noge tanjura, zauzvrat, lako se podesavaju ako je potrebno. U standardnom setu ovog modela možete vidjeti pliticu, brašno i pečenje. Također postoji izvrsna rešetka za pećnicu, koja može izdržati veliko jelo.

ploča hefest 3200 recenzija

Koja je razlika između ploče "Hephaestus 3200-07 K19"?

Ovaj model od većine je vrlo zanimljiv dizajn. Dimenzije ploče nalaze se na srednjoj razini: visina 85 cm, širina 50 cm, dubina - 57 cm. Težina ovog modela je 37,5 kg. Također je važno napomenuti da ima niže zagrijavanje peći. Nema teleskopske vodilice, međutim, ugrađeni su temperaturni pokazatelji i rade ispravno. Od prednosti također se može primijetiti prisutnost udobne rasvjete. Ovaj plinski štednjak se jednostavno čisti. To je u velikoj mjeri zahvaljujući posebnom premazu emajla. Iz nedostatka je moguće dodijeliti odsutnost roštilja konvekcijom. Također nema vremena, tako da unaprijed vrijeme kuhanja neće raditi. Četiri ploče ploče imaju snagu od 0,7 do 3,1 kW. Istodobno, njihovo električno paljenje nije moguće. Snaga plamenika je 2,7 kW pri nominalnoj frekvenciji od 50 Hz. Oprema ovog plinskog kuhala je mala. To uključuje brašno, kao i površinu rešetke. Osim toga, postoji čvrsta i jaka ploča za pečenje. Općenito, ovaj model može se karakterizirati kao jednostavan i ekonomičan. Do danas, to je u velikoj potražnji, pa zaslužuje pažnju.