Barlinek (parketna ploča): specifikacije i recenzije

Sintetično se sve više nalazi u rasponu materijala za završnu obradu. Čini se, prema tom kontekstu, tradicionalni prirodni lijekovi uređenje zidova i podova moraju povući u prošlost. Drvo u tom pogledu je nezamjenjiv alat koji osigurava njegovu očuvanja potražnje. U tom slučaju, ako najpopularniji drveni podovi u obliku podnice još uvijek nije dostupan za mnoge potrošače, je dizajniran za takve svrhe, odbora poljskog proizvođača barlinek manje zahtjevne za instalaciju i atraktivan zbog svoje cijene.

Veličine i parametri

Barlinek-proizvedena parketna ploča orijentirana je za točkastično pozicioniranje elemenata među sobom. Kao rezultat, ponovno se pojavljuje izgled klasičnog parketa. Za to se materijal prilagođava određenim parametrima. Standard je standardna veličina, gdje je duljina 220 cm, širina - 20,7 cm, a debljina ploče - 1,4 cm.

barlinek parketna ploča

Ovisno o drvu, parket će imati različitu gustoću. Dakle, za hrast i pepeo bit će 700 kg / m3. Usput, ovo je najpopularniji brand u redu „barlinek” pasmine. Tvrdoća od tih istih sorti varira - prema Brinell hrastove sustava dodijeljen faktor 3,8 na skali i podnice Barlinek „Ash” ima indeks tvrdoće od 4.1.

Operativne prednosti

barlinek jednoslojne parketne ploče

Za bilo koji premaz drva posebni zahtjevi se nameću za otpornost na habanje. Ovaj kriterij je glavni čimbenik konkurencije između prirodnog materijala i njegovih umjetnih kolega. S obzirom na to, brand Barlinek (parketna ploča ima nekoliko krutih slojeva) koristi sve raspoložive načine za poboljšanje otpornosti na mehaničku otpornost. U jednodijelnoj ploči, donji sloj predstavlja jeftin, ali jak i kruti sloj šperploče. Slijedi gusta crnogorična podloga, nakon čega slijedi ukrasni međusloj i konačna prevlaka s zaštitnim i estetskim funkcijama.

Ukrasne kvalitete

parketna ploča barlinek

Ljudi su voljeli parket zbog svojih jedinstvenih estetskih svojstava. Za to je oprostiti neraspoloženje u brizi i restauracije. Francuski dizajneri odlučili da pokriva ljepotu i olakšati teret napora za održavanje. U tom smislu, Barlinek floorboard rafiniran, prirodnu teksturu, odražavajući obrasce određenog stabla. Povećati estetski učinak posebnog premaza i preradu znači: laminiranje, brušenog, laka ili očuvanje prirodnog mat teksture - širok raspon dizajn podnih površina čini neograničene izbor odbora za određeni stil interijera.

Vladar modela

Tvornica proizvodi nekoliko vrsta parketa. Ovo je proračunska serija, jedinstveni vintage modeli i sofisticirani moderni luksuzni premazi. Posebno, parketna ploča Barlinekov "hrast" zastupljen je u zbirci Senses, a u nizu okusa života. U prvom slučaju predloženi su veliki elementi s originalnom bojom, uz pomoć kojih je moguće oblikovati luksuzni parket u baroknom stilu. Druga opcija je približna sadašnjosti - preporučuje se postavljanje okusa ţivota u tehnoloąkom prostoru s naglaskom na avangardu. Mnogi fanovi i zbirka vintage linije, čiji su kreatori nastojali prenijeti estetiku stabla, koja može organski ući u bilo koji unutarnji sastav.

Značajke ugradnje

Na temeljne razlike između klasičnog parketa i njegovih varijacija u obliku ploče i laminirane ploče odnosi se na metodu fiksacije. Barlinek također nudi posebne zaključavanje veze. Parketna ploča Jednopratna traka postavljena je tako da je šiljka za zaključavanje 5G orijentirana na zid. Izravna je veza izvedena na krajevima - uobičajena tehnika "spike-groove", u kojoj majstor umetne profilirane elemente, uz održavanje paralelne konfiguracije.

parketna ploča barlinek hrast

Kao podloge, valoviti karton, preporučene su prešane lamele od žetona ili čaša od pluta. Pod uvjetom da je pouzdana i ravnomjerna osnova, što zahtijevaju programeri Barlinek, parketna ploča trajat će godinama bez gubitka izvornog izgleda. Naravno, za ovu svrhu preporučuje se održavanje podnih obloga sa specijalnim proizvodima za njegu parketa.

U očima cijena oznaka za Barlinek proizvode, mnogi potencijalnih kupaca postoji puno pitanja o kvaliteti ploče. Bilo, u načelu, elementi visoke kvalitete moderne parketa košta 1800-2300 rubalja? To dovodi do slike nedostataka tipičnih niske kvalitete drva premazima - obilje čvorova, udubljenja, čips, nezadovoljavajućih zaključavanje sustava, itd Međutim, u praksi, korisnik prijaviti podnice Barlinek manifestira adekvatno ...

parketna ploča barlinek pepela

Potrošači su zadovoljni što mnoga svojstva tvrtka izvorno spominje u opisu za modele. Na temelju toga moguće je odabrati točno niz koji odgovara specifičnim uvjetima korištenja, glavna stvar je uzeti u obzir preporuke tehničara Barlinek. Parketna ploča, prema onima koji su ga koristili, okreće se oštrim promjenama temperature, a također omogućuje polaganje na sustave podnog grijanja. Treba napomenuti da je proizvođač organizirao rad nadzornog odjela, koji isključuje prolaz braka na tržište.

U odgovorima potrošača koji su postavili takve premaze, nedostaci u pločama rijetko se spominju. Nema očitih nedostataka u izvođenju vanjskih slojeva: bez obzira radi li se o mat površine ili obradi lakova - u svakom slučaju, ne samo da su crteži određene šume izričito preneseni, već i teksture.