"Lady Susan", roman Jane Austen: kratak sažetak, glavni likovi, recenzije

Engleska književnost ima bogatstvo žanrova. Prekrasni engleski pisci poznati su diljem svijeta. Radovi mnogih od njih postali su svjetski priznati klasici. Do sada su vrhovi knjiga svih dobnih skupina i naroda popunjeni kreacijama engleskih pisaca.Lady Susan je istina

Poznanstvo s autorom

Engleski pisac Jane Austen ona je napisala u žanru realizma, također se svidjela satiri u svojim djelima i napisala romane o moralu. Njene knjige smatraju se remek-djelima širom svijeta, a svaka je generacija čita ih ekstazom. Koja je tajna ovog pisca? Stvar je na to što je Jane Austen napisala na osobit način - nije htjela ugoditi nekome i stisnuti se u određene književne okvire. Njezine knjige su iskreni, jednostavni, duboki i psihološki romani, u herojima kojih svaki čitatelj prepoznaje sebe. Nemoguće je spominjati originalni humor u Engleskoj - mekan, ironičan, koji ima bilješku dobre zabave.Lady Susan

Osim toga, naziv ovog pisca pripada naslovu "Prva dama" engleske književnosti. Njezine kreacije su uključene u obvezni studij u gotovo svim srednjim i visokim učilištima.

O romanu "Lady Susan"

Za početak valja napomenuti da je roman napisan u epistolarnom stilu. On pripovijeda o složenoj povijesti i složenim likovima. Roman u pismima napisan je na samom početku teškog kreativnog puta Austina. Mlada je djevojka napisala nevjerojatnu priču koja nije tipična za njezinu starost. Mnogi su pogođeni dubokim psihologom i detaljnim prodorom u karakter i osobine svakog heroja povijesti.

Očigledno, pisac nije planirao objaviti knjigu. Jane Austen nikad nije ponudila izdavačima, za razliku od njezinih drugih djela. Kopija romana iz 1805. godine sačuvana je u inačici u kojoj će autor najvjerojatnije htjeti objaviti. Ova pretpostavka izražava većina istraživača u djelu Jane Austen. U tom je obliku objavljena knjiga. Roman u pisama govori o udovici udovici, koji svim metodama postiže postavljene ciljeve. Cijela priča traje 41 slova.jane austin

Glavni likovi

Rimskim slovima uvodi čitatelja na vrlo zanimljive, izvanredne heroji. Svaki od njih ima određenu osobinu karaktera. Interakcija takvih dvosmislenih znakova vrlo je zabavno promatrati. Istodobno se Austin pažljivo približio prikazu unutarnjeg stanja svakog lika. Zato, započnimo poznavanje.

Glavna uloga pripada lady Susan Vernon, 35-godišnjoj ženi koja je izgubila svog muža. Ovo je licemjerna lukavica koja se želi udati za kćerku. Glavna kvaliteta budućeg supružnika, prema majci, je visoka pozicija u društvu i bogatstvu. U sebi, Susan Vernon ne predstavlja ništa vrijedno, ali se navikla postići mnogo laskanjem i koketiranjem u odnosima s muškarcima. Ona smatra njenu kćer Frederik glupa, mekana i spora, a također ne može organizirati svoj budući život.su austin lady susan recenzije

Frederick Suzanne Vernon je 16-godišnja djevojčica, kći Lady Vernona. Ona je sramežljiva, sramežljiva i mirna. Boji se majke koja ju je prezirala od djetinjstva. Ima tajnu sućut.

Charles Vernon - je brat Lady Lady Susan.

Reginald de Courcy je brat gospođe Vernon, koji je na početku priče bio zaljubljen u Lady Susan. Nakon određenog vremena otkriva istinsku suštinu licemjerne žene.

Gospođa Catherine Vernon je žena Charlesa Vernona. Ona je goruća mržnja prema Lady Susan od svoje mladosti, kada je pokušala uništiti obiteljsku sreću jedne mlade obitelji.

Lady de Courcy je Reginaldova majka, koja se brine za svog sina, jer dobro razumije namjere Susanne.

Alicia Johnson - bliska prijateljica Lady Susan, unatoč činjenici da je supružnik protiv komunikacije. Njezina Susan vjeruje svim svojim tajnama i ne skriva pravo lice.

Zaplet u knjizi

"Gospođica Susan" je knjiga koja zapanjila zamršenost i lukavost zemljišta. Sušan Vernon, već stariji, izgubio je muža. Unatoč tome, žena ne očajava, ali pokušava uspostaviti sve sfere njezinog života bilo kojim sredstvima, ide "od strane leševa". Obiteljska imovina, u kojoj je cijela obitelj živjela, prodana je za brojne dugove. Zbog toga se udovska dama više ne preuzimaju u pristojnim kućama okruga. Ta okolnost znatno pogađa život pretenciozne dame, koji je navikao na pozornost, laskanje i skupi ukrasi. Zbog toga je glavni životni cilj gospođe Susan da poboljša svoju financijsku situaciju. Jedan od mogućih načina koji vodi do realizacije ove ideje je uspješan brak mlade kćeri.roman u pismima

Odjednom, udovica prima pozivnicu da ostane s bratom pokojnog muža. Lady Susan ovo vidi kao zanimljivu priliku i odmah se slaže. Prije toga bi trebali tražiti kćeri bogatog Gospodara, majka daje joj stari život, znancima, prijateljima i ide na novo mjesto - pokušati svoju sreću. Obitelj njegova brata živi u pokrajinama. Pažljiva čitatelj shvatiti da je poziv za posjet je čisto formalna, tako da obitelj nije bila oduševljena s novim dolazaka gostiju. Međutim, prema pravilima dobrog ukusa, dobivaju se na pristojan i prijateljski način.

Mladi gospodar kojeg je gospođa brinula za svoju kćer nevjerojatno je glupo. Nije zainteresiran za mlade i dojmljive Frederica, čak i odvratan. Gospodin je, pak, više zainteresiran za stariju gospođu nego s mladom naivnom stvorenju. U međuvremenu, gospođi Susan dolazi brat - Reginald de Courcy - bogati i obrazovani muškarac. Učenje o izvrsnom financijskom stanju rođaka, Lady Vernon vjeruje da može postati dostojan kandidat za ulogu drugog muža. Od tog trenutka gospođa počinje tkati zapanjujuću mrežu intriga, u koju ušutkava apsolutno sve, čak i svoju kćer. Međutim, njezina lukavost na kraju knjige je izložena. Pravo lice intriganta otkriva se svima. Oštećen s takvim lukavostima i gnjevom, mnogi se okreću od nje, dobri pobjeda nad zlom.

Pozitivna povratna informacija

Knjiga Jane Austen "Lady Susan", recenzije o kojima su vrlo brojne i raznovrsne, smatra se klasici svjetske književnosti. Mnogi čitatelji poštuju autorske vještine pisanja.

Glavne pozitivne povratne informacije o knjizi su da je rad izvrstan, sveobuhvatan izvor informacija o likovima ljudi. Raznovrsne slike likova omogućuju detaljan dojam svakog od njih. Istodobno, mnogi od njih su toliko različiti da predstavljaju nevjerojatan kontrast. Najzanimljivija je činjenica da neki likovi sadrže niz neprijateljskih osobina. Vrlo je zanimljivo promatrati činjenicu da će osoba dobiti gornju ruku - dobro ili zlo.frederika suzanne istina

kritika

Kritičnost rada temelji se na činjenici da se priča temelji na vrlo trivijalnoj činjenici. Opisani događaji bili su vrlo tipični za heroji tog vremena. Mnoge žene, izgubivši svog muža, nisu željele odustati od blagodati bogatstva i koristi od ulaska u višu razinu društva. Zbog činjenice da žena zapravo nije mogla zaraditi, mogla je dobiti samo impresivnu baštinu ili steći bogati muž.

Roman u svjetlu drugih djela autora

Knjiga „Lady Susan” - jedan je od prvih djela Jane Austen. Nevjerojatno je koliko je psihologija koju je autor stavio u povijest na samom početku njezine kreativne aktivnosti. U kasnijim djelima, Austin se rijetko pribjegao prikazivanju takvih proturječnih likova. Kao što je pravilo, plaća mnogo pozornosti na unutarnje osjećaje skromnim, razumne junaka koji nije tražio da zauzme istaknuto mjesto u društvu ili dobiti bogat supruga.dama susan knjige

Moderan izgled

Unatoč činjenici da je knjiga davno napisana, ona ostaje vrlo relevantna. Nije se promijenilo da mnoge žene pokušavaju pronaći samostalnu unosnu stranu kroz zamršene intrige. Vjerojatno, takve misli i želje nikada neće nestati. Nije ni poznato što motivira žene na izgradnju takvih lanaca - žeđ za novcem ili želja da raznolik život s događajima i ljudima.