Cirkus u Sočiju: opis, recenzije

Sochi je južni grad Rusije, koji po popularnosti nije niži od Moskve i Petrograda. Odmor ovdje smatra se vrlo prestižnom okupacijom. U gradu ima mnogo atrakcija. Turisti koji dolaze ovamo iz cijelog svijeta mogu pronaći široku paletu zabave. Danas ćemo reći o cirkusu u Sočiju. Njegov posjet će biti pravi praznik za odmor, jer ovdje svaki gledatelj može postati bezbrižan i sretan. Jedna od najpoznatijih arena u zemlji privlači ne samo veliki broj gledatelja, nego i umjetnike iz svih ruskih gradova.cirkus u Sočiju

Cirkus u Sočiju

Mnogi čitatelji će biti zainteresirani da znaju da je otvorena 1971. godine, a najpoznatiji i dragi klaun Rusija - Jurij Nikulin - izravno je povezana s njegove izgradnje i uspostave. U različitim vremenima za njegov talent velikodušno dijeli s publikom takvih poznatih umjetnika kao što su Oleg Popov i Igor KIO, Valery Leontyev i Iosif Kobzon Yuri Durov i Mstislav Zapashny.

Cirkus u Soči može ugostiti oko dvije tisuće ljudi. Ovdje ne samo cirkuski nastupi već i koncertni i zabavni programi, kao i razni festivali. Skupine iz raznih gradova Rusije stalno dolaze ovdje s najzanimljivijim i uzbudljivijim programima. Među njima su "Bantamweight Bears", "Royal Tigers of Sumatra", "Kraljevski cirkus Gia Eradze", "Odjek praga" i drugi.

Profesionalnost i šarm cirkuskih umjetnika doslovno osvaja publiku od prvih minuta nastupa. Iznenađujuće sklad, besprijekorna tehnika, kao i elegantna izvedba najsloženijih trikova razlikuju sve cirkuske brojeve u Sočiju. Evo što se obično događa u programu govora:

• brojevi konja;
  • akrobatske predstave;
  • brojevi-atrakcije s obučenim grabežljivcima;
  • nastupi klauna;
  • tightrope hodalice;
  • izvedbe obučenih ptica i drugih životinja;
  • žongleri, šetače;
  • nastupi gimnastičara i još mnogo toga.

Trajanje prezentacije traje do dva sata. Uz raspored cirkusa u Sočiju, možete se upoznati sa stranicom ili nazovite odjel za novce. Ulaznice se najbolje mogu kupiti unaprijed u blagajni cirkusa ili online. Ako želite saznati više o satima cirkusa u Sočiju, raspored se može vidjeti na web mjestu. Cijena ulaznica varira od 700 do 3000 rubalja. Mnogi gledatelji pokušavaju kupiti ulaznice više skupo, iako s bilo kojeg mjesta vidljivost je jednostavno izvrsna.cirkuskih soli u Sočiju

Kako doći

Ako pitate rodom iz Socha: "Kako voziti u cirkus?", Tada će se odgovor odmah i bez poteškoća dati. Omiljena zgrada građana nalazi se na adresi: Deputatskaya ulica, 8. Ovo je mjesto smješteno u blizini park-arboretuma Soči. Stoga gradnja cirkusa neće biti pronađena. Kakvu vrstu prijevoza možete doći ovdje? Nudimo najprikladnije opcije:

• autobusni broj 86, 2, 180 i drugi;
  • taxi za nepokretnu rutu br. 41, 95, 19, 98.

Zaustavite "Cirkus u Sočiju". U cirkusu je mnogo boja, ovdje se često fotografiraju turisti i lokalni stanovnici.

Dodatne usluge

Cirkus u Sočiju nudi svim gostima:

• napraviti fotografiju kao sjećanje sa zvijezdama arene;
  • kupiti suvenire;
  • vožnja na konju ili magarcu;
  • sudjelovati u crtanju besplatnih ulaznica za cirkus i druge darove;
  • fotografirano na slonovima;
  • slušajte koncert zabavljača.

cirkus u Sočiju raspored

Cirque du Soleil u Sočiju

Kao što je gore spomenuto, najpoznatiji cirkusi dolaze u grad ne samo iz Rusije, već i iz svijeta. Jedan od njih bit će detaljnije raspravljen. Legendarni Cirque du Soleil iz Kanade - je besprijekorna tehnika oku-popping zaustave, fenomenalne slike, mistična šarm i još mnogo toga. U srpnju 2017. stanovnici Sochija i gosti grada imat će nevjerojatnu priliku posjetiti nastupe ovog cirkusa.

Omiljeno mjesto za odmor

Zato kažu mnogi lokalni ljudi o cirkusu u Sočiju. Recenzije, koje se lako mogu naći na internetu, pune su samo pozitivnih emocija. Što je publika najčešće primjećuje? Raznolikost žanrova cirkusa, najsloženiji akrobatske zaustave, besprijekoran rad trenera, usklađenost djelovanja svih umjetnika cirkusa. Mnogi se brojevi izvode ovdje bez osiguranja i na granici ljudskih sposobnosti. Vrijedno je spomenuti i nastupe klauna, koji veselo i veselo zabavljaju publiku. Tu je uvijek puna dvorana ljudi svih dobi. I zvuči pljesak tijekom emisije.Cirkus u Sočijima

Cirkus u Sočiju uvijek je najneobičniji i šareni nastupi. U svibnju 2017. godine publici su predstavljeni program "Bears-Rope Walkers". Bilo je vrlo popularno ne samo među gradskim stanovnicima, već i gostima iz Moskve, Petrograda, Rostova na Donu i drugim gradovima. Obitelji s djecom vole doći ovamo. More oluja radosti i oduševljenja izazvati mlade gledatelje ili jahanje magaraca, kao i fotografije s majmunima ili pasa koji su nedavno su se pojavili na sceni cirkusa. Jedinstveni i uzbudljiv cirkuski brojevi impresionirat će vašu maštu, a zasigurno ćete se opet vratiti ovdje.