Državni Kharkov Cirkus: opis, program i recenzije

Kharkov cirkus jedan je od najstarijih u Ukrajini, ima bogatu prošlost i slavne tradicije. U narodu je započeo povijest modernog cirkusa Kharkov - na trgovima, folklornim festivalima, gdje su nastupi imali stalni uspjeh.

Prve izložbene kabine

Cirkuska zajednica rođena je u drvenim zgradama druge polovice devetnaestog stoljeća. Prvi grijani cirkus pojavio se u Kharkovu naporima Wilhelma Sura. Dogodilo se u tisuću osam stotina šezdeset i dvije. G. Sur izgradio je drveni cirkus koji je kasnije bio okružen zidom od opeke, u blizini ugrađenih peći za grijanje, čija je toplina izravno odvodena u cirkus. Zgrada je bila prekrivena platnom stotinu metara. Nastupi u sobi dani su do duboke zime.

Kharkov cirkusAli nema početka bez konkurencije. U sedamdesetoj godini istog stoljeća, ravnatelj moskovskog cirkusa, Joseph Darsen, pokraj cirkuskog suru otvorio je svoju arenu. Treći natjecatelj bio je Johann Fritz, koji je otvorio cirkus na jednom od trgova. Gustoća trupa i prostora za izvedbu prisilili su poduzetnike da pokažu izvanredan talent, pozivajući ruske slavne osobe svojeg vremena na svoje arene.

Cirkus Grikke

Popularnost cirkuske umjetnosti povećana, predstavnici trgovaca počeli su uložiti znatan novac u svoje cirkuske poslove. Godine 1906. Henri Griecke je izgradio cirkuski kazalište na arhitektonskom projektu Kornienko, Khrustalev, Kornienko. U zatvorenim cirkuskim i kazališnim tvrtkama nastupali su. Zahvaljujući konstruktivnim rješenjima, dvorana je pretvorena u cirkusku arenu ili kazališnu dvoranu.

Kharkov cirkuske karte

Sada se ta zgrade u narodu zove Stara Cirkus. cirkus Grikke je opremljen najmodernijom opremom u to vrijeme. Na areni su nastupali poznati umjetnici i kazališne skupine s svjetskim ugledom. S osnivanjem sovjetske moći, cirkus je nacionaliziran i postao poznat kao "Kharkov državni cirkus".

Zvijezde cirkusa

Unutar njegovih zidina rođeni eminentnih umjetnika: braću Durov - majstori kroćenje i klauniranje, svjetski poznati klaun - Berman klaunovi, tamers grabežljivaca A. i I. Buslaev Bugrimova poznati duo kupletistov „Beebe - Bob” (G. Rashkovsky i S.Skalov ). Tijekom godina, Kharkov cirkus je na svojoj pozornici klaun Olovka, majstori jigginga Enrica Truciija, velika vođa Marta Sur, legendarni dvojac Jurij Nikulin i Mikhail Shuidin i mnogi drugi. Poznati umjetnici bili su počašćeni nastupiti na areni najstarijeg cirkusa u Ukrajini.

program Kharkovskog cirkusa

U Starom Cirkusu su se održavale do tisuću devetsto sedamdeset i četiri godine, sve do otvaranja "New Circusa" na ulici Uritsky (sada trg po imenu. Irina Bugrimova). Sada bivši cirkus Grikke obavlja druge poslove - služi kao uprava ukrajinskih cirkusa, ovdje se stvaraju cirkuski programi i atrakcije.

Od 1934. do 1982, pola stoljeća, čovjek koji je postao legenda u cirkusu - Fred Yashinov - bio je zadužen za cirkus. Pod svojim vodstvom, svijet je vidio brojeve i atrakcije koje su postale klasične cirkuske umjetnosti. Upalio je mnogo zvijezda u areni.

Kharkov cirkus: tradicija i suvremenost

Prva izvedba na cirkuskoj areni na š. I. Bugrimova se održao 9. travnja 1974. u nazočnosti dvije tisuće gledatelja. Cirkus je bio prepun svjetla, program je potvrdio naslov cirkusa - jedan od najboljih u cijelom SSSR-u. Nova zgrada opremljena je najnovijom tehnologijom, uzimaju se u obzir visoki standardi sigurnosti i udobnosti za umjetnike i one koji se bave životinjskim programima. Na drugom katu umjetnika opremljenih udobnim salonima za šminkanje, nalazi se sportska i probaška baza, veličanstvena glazbena i dirigentska soba.

Za četveronožne umjetnike u cirkuskom kompleksu nalaze se slonovi, odlična staja i prostor za grabežljivce. Također, cirkus može pohvaliti tuševima za životinje i trgovinu krmnom smjesom.

Kharkov cirkusZa uglednu publiku - udobne stolice, pregled arene iz bilo koje točke amfiteatra, izvrstan zvuk tijekom nastupa. U očekivanju početka za publiku uvjetom buffeta s raznim grickalicama, foto prilika sa životinjama, vidi stavove i upoznati povijest trupe, gost umjetnika.

Kharkiv State Circus: Svakodnevni život

Današnji cirkus Kharkov je kreativan krivotvorac umjetnika za ukrajinsku i svjetsku arenu. Od 2001. godine predsjedatelj redatelja i šefica cirkusa Kharkov zauzima A.A. Zhitnickii.

Kharkov državni cirkusTijekom posljednjih deset godina je program objavljen za različite žanrove cirkuske umjetnosti. Zračne akrobacije obogaćen programa „Prizemlje bijeg” (ruke Shatalov.), „Leteći bez net”, „Zrak bijeg” u dva tumačenja, zahvaljujući dvije glave (ruke M.Serdyukova.): S.Manchuku i S. Kovalenko. Mali poniji molimo djeci i odraslima s programom "Besplatno ponija" (na čelu s A. Spectorom). Čovjekovo srce dano je programu "Igrajte s kukcima ZORRO-a". Također, javnost uživa sa zadovoljstvom talentiranom igrom klauna, akrobatskim brojevima, žongleri, skokovima virtuoznih jahača. Arena za talente je Kharkov cirkus. Raspored prezentacija se ažurira primjetnom pravilnošću, dodaju joj se novi brojevi, a poznata imena blista.

Svjetla cirkusa Kharkova

Kharkoviti, poput starih vremena, vole odmarati i provoditi slobodno vrijeme u optimističnoj atmosferi nastupa cirkuskih izvođača. Djeca i odrasli pronađu favorite u kazališnim cirkuskim brojevima, bogatim programom Kharkovskog cirkusa. Umjetnici i njihovi četveronožni prijatelji stalno poboljšavaju svoju tehniku, izrađuju nove brojeve za ljubitelje cirkuske umjetnosti. Puno pobjeda, nalaza, svijetlih poduzeća znaju Kharkov cirkus. Ulaznice za nastupe mogu se kupiti neposredno prije nastupa, a za one koji se vole pripremiti unaprijed, postoji mogućnost rezerviranja i plaćanja ulaznica u cirkus putem Interneta.

Raspored u KharkivuKomentari publike uvijek su oduševljeni. Za odrasle, cirkus je prilika da se vrati u djetinjstvo, a za djecu - nevjerojatan svijet nevjerojatnih preobrazbi, dobrih životinja i hrabrih ljudi.