`Tourski.ru`: recenzije i savjeti turistima

Rusi vole putovati. U mnogim turističkim središtima na svijetu prevladava ruski govor nad jezicima drugih naroda. Zbog visoke aktivnosti ruskih građana u pogledu putovanja u inozemstvo, različite online usluge povezane su s pružanjem turističkih usluga. Jedna od najpoznatijih tvrtki koje rade u tom smjeru je tvrtka "Turiskidi Tochka Ru" (njegova službena web stranica nije teško pronaći). Turistima se nudi organiziranje izleta uz značajan popust.

Ukratko o tvrtki

Tvrtka "Tourski Tochka Ru", čije se recenzije često mogu naći na tematskim forumima i portalima za putnike, djeluje od ranih 2000-ih godina. Na stranicama ove tvrtke ili u uredu (tvrtka ima predstavništva u najvećim ruskim gradovima) možete rezervirati izlete iz raznih zemalja s velikim brojem operatera s značajnim popustom na različite zemlje svijeta.

Recenzije Tours Rouge

Među najvećim regionalnim tržištima za prisustvo tvrtke "Toursdki.ru" - Moskva (recenzije od stanovnika kapitala o iskustvu korištenja usluga tvrtke nalaze se na mreži redovito).

Poslovni model

Sustav "Tourski.ru.ru" uglavnom je dizajniran za putnike koji su aktivni korisnici Interneta. Koriste se za rezervaciju online ture pomoću bilo kojeg dostupnog uređaja - pametnog telefona, tableta, računala. Na ruskom mrežnom tržištu rezervacija, postojala su tri glavna modela interakcije između pružatelja usluga putovanja i putničkih klijenata. Prvo, možete otići do stranice operatera - izravnog pružatelja usluga. Drugo, postoji mogućnost kupnje turneje od posrednika (agencije). Treće, možete samostalno kombinirati turneju rezerviranjem mjesta u hotelu, kupnjom zrakoplovne karte i izdavanjem vize.

Tourpoints Point Roux

Tvrtka "Tourskid.ru" radi u drugom segmentu - to je posrednik između skupine operatora i klijenta. U skladu s agencijskim ugovorima, ova tvrtka dobiva postotak prodaje turneje, čak i uz popust od operatora. Također, značajan prihod tvrtke dovodi do prodaje diskontiranih kartica s markom.

Specifičnost popusta

Tvrtka „Turskidki.ru” (mišljenja mnogih putnika potvrditi) može ponuditi popuste čine, prema različitim izvorima, do 50% od izvorne cijene turneje.

Turistička mjesta Ru službene web stranice

Standardna opcija je kada putnik kupi karticu koja može dobiti popuste za putovanja u određene zemlje od određenih operatora. Popust u sustavu "Tourski.com.ru" (recenzije mnogih kupaca često se odnose na ovaj aspekt) mogu se ponuditi ne samo za putovanja, već i za zrakoplovne karte.

Popust kartice

Povremeno, tvrtka "Tourskid.ru", ne računajući standardni popusti za rezervacije putovanja, također nudi svoj model popusta na temelju prodaje kartica. Na primjer, kao što je Classic (što podrazumijeva popust od 5%), Gold (popust od 7%) i Business (popust od 10%). Cards Classic - najjeftiniji, odnosno, Business - najskuplji. Možda drži dionice za koje putnik može dobiti neke vrste kartica za besplatno (pod određenim uvjetima - na primjer, ako ulazite u „Turskidki.ru” rukovodi grupe na društvenoj mreži).

Kako odabrati turoperator s popustom?

Glavna stvar koju web site nudi je "Tourski.ru" - obilazak turneje među brojnim ponudama operatera. Stručnjaci turističkog tržišta smatraju da ključni kriterij odabira određene ponude ne bi bio cijena, već i drugi uvjeti koje nudi operator. Stručnjaci na tržištu savjetuju da se obratite pozornost na brojne čimbenike koji određuju pouzdanost pružatelja turističkih usluga.

Pretraživanje turneje Ru

Prvo, to je trajanje rada tvrtke na tržištu. Tvrtke koje imaju veliko poslovno iskustvo imaju tendenciju da imaju partnersku mrežu, pa je vjerojatnost rješavanja mogućih problema veća nego kod mladih organizacija. Osim toga, analitičari vjeruju, činjenica da je tvrtka doživjela teško kriza 2008-2009 godina, kada je turističko tržište pala znatno, može ukazivati ​​na njegovu relativnu stabilnost.

Drugo, stručnjaci savjetuju da budu oprezni previše jeftinim (kao i skupim) ponudama. Iz nekog razloga, najvjerojatnije objektivan i značajan, ljudi ne žele otići u određeni grad ili hotel, zbog čega je cijena turneje pada od operatora (ili se popust povećava od putničke agencije).

Treće, prije odabira ponudu na portalima kao što su „Turskidki.ru”, to je poželjno da ide na web stranici operatora i saznati uvjete za odobrenje usluge, usporediti ih. To svibanj dobro biti da različiti operatori mogu ponuditi različite set usluga (na primjer, jedna tvrtka u cijenu obilazak uključuje transfer iz zračne luke, a drugo - ne) s jednakom cijeni od turneje na istom mjestu. Naravno, korisno je pročitati, s obzirom na prijedloge "Tourski.com.ru", putničke recenzije o iskustvu kupnje putovanja.

smjerovi

Najvjerojatnije će naći popust tour u zemljama kao što su Grčka, Egipat, Tajland, Ujedinjeni Arapski Emirati, ali i česti popusti u Kini, Izraelu, Nizozemskoj, Dominikanskoj Republici.

Tours Tochka Ru službena web stranica

Postoje i popustne ponude za popularna skijališta u Francuskoj, Švicarskoj, izletničke ture u Skandinaviju. U većini slučajeva, minimalni turistički popust iznosi 10%.

Koliko je obećavajući ovaj poslovni model?

Prema analitičarima, online booking tours u Rusiji svake godine postaje sve popularniji alat za putnike. Rast na tržištu, kažu stručnjaci, s obzirom na činjenicu da je povećana internet penetracija (žičnu i mobilni), aktivno razvija on-line trgovanje, da razviju naviku mnogih Rusa za kupnju u trgovinama.

Putničke recenzije

U stranim zemljama, udio online rezervacija na turističkom tržištu dosegao impresivne vrijednosti: u SAD-u je oko 60%, u Europi - 30-50%. Velika popularnost ovog segmenta u Indiji - gdje je udio online rezervacija oko 30%. Analitičari vjeruju da postoji svaki razlog za očekivati ​​da će rusko tržište rasti na sličnim pokazateljima. Statistike daju priliku o tome razgovarati prilično samouvjereno: prema procjenama nekih istraživača, u razdoblju od 2009. do 2012. taj je segment rastao u Rusiji za 4,6 puta.

Ako uzmete samo segment online rezervacije hotela, tada je volumen u 2013. godini, kako je izračunat u RBC, iznosio 36,2 milijarde rubalja. (to je oko 34,8% online transakcija vezanih uz dizajn putovanja). Zapravo, kao takvi, ture ("paket") zauzimale su 30,5% s pokazateljem od 31,7 milijardi rubalja. Analitičari su također zabilježili da je oko 80-90% turističkih usluga odabranih putem Interneta, Rusi su radije platili u uredima operatera i putničkih agenata. Možda, dakle, tvrtka "Tourskidki.ru" pruža aktivnu prisutnost u "offline" otvaranjem predstavništva u mnogim gradovima. Reference klijenata tvrtke dostupne na Internetu često uključuju komentare o razini usluge u određenom uredu.

Značajke ruskog tržišta online rezervacija putovanja

Prema mišljenju stručnjaka, mnogi turistički operateri u Rusiji nemaju dovoljno razvijenu internetsku infrastrukturu, što ga čini povoljnim za rezervaciju putovanja. Rusi, recimo analitičari, nisu toliko skloni povjerenju on-line plaćanja, pa stoga idu u urede operatora i agencija. U isto vrijeme, kao i mnogi klijenti tvrtke "Tourskid.ru" bilješku u svojim online recenzije, službena web stranica tvrtke je prilično user-friendly.

Vodeći segment u online rezervaciji putničkih usluga je prodaja zrakoplovnih karata (u 2013. godini Rusi su potrošili 4,7 milijarde dolara na njihovu online kupnju). Drugi najveći segment - rezervacija hoteli (2,4 milijarde dolara). Kao takav, ture - 0,3 milijarde, što je još manje od prometa segmenta povezanih s prodajom željezničkih karata (0,9 milijardi eura). Ukupni volumen online tržišta turističkih usluga, kako je izračunat u RBC, iznosio je 8,3 milijarde dolara u 2013. godini (dok je turističko tržište u cjelini - 45 milijardi eura).

Izgledi tržišta

Prema nekim stručnjacima, ruski putnici su vrlo osjetljivi na vijesti iz turističkog poslovanja. Stečaj najvećih operatera utječe na razinu povjerenja Rusa na kupnju ture, osobito on-line. Međutim, postoji suprotno gledište.

Recenzije o Tourdeskie Ru

Njegovi zagovornici vjeruju da je niska cijena online ture (kao i znatno veći dobitak u obraćanju turoperatora u usporedbi s neovisnim planiranje putovanja) zadržava svoju ulogu kao značajan faktor za ruske putnike. Mnogi recenzije "Tourskid.ru" posredno potvrđuju ovo - ljudi su zainteresirani za priliku da putuju u inozemstvo jeftinije.