NZXT kućište računala: pregled, opis, recenzije

Kada korisnik samostalno gradi osobno računalo, on obično plaća puno vremena komponentu. Pažljivo proučavajući video kartice, pokušavajući pronaći ravnotežu između cijene i performansi, tražeći procesor koji bi se mogao nositi sa svim zadacima. On pokušava podići u svim uspješnim matična ploča, koja ne samo da bi usvojio sve kupila, ali potencijalno mogao biti stavljen na samoj budućnosti „nadogradnje”.

Dakle, korisnik, nakon što je kupio sve potrebne uređaje, nakon što je prikupio sustav, suočava se s dva problema: ili nema nigdje staviti tu cjelokupnu platformu, ili njegov slučaj nije toliko opsežan koliko bi se to svidjelo.

Što da radim?

Da bi se izbjegle takve situacije, vrijedno je razmisliti o najmanjim detaljima. "Kutija" za PC je jednako važna kao i sve što će biti. Slučaj je takva stvar koja je još uvijek zaboravljena, kao i kvalitetna napajanja. Ali oprezni pristup kontejneru ne samo da će izbjeći probleme s instalacijom, već će otvoriti i nove mogućnosti i olakšati rad sustava.

O nama

Danas moramo obratiti pažnju na slučaj NZXT. Ali za početak nekoliko riječi o tvrtki. To je mlada tvrtka koja radi od 2004. godine. Stvorena je u Americi i sada se nalazi u Los Angelesu (Kalifornija). Tvrtka se smatra najboljim u svom segmentu i izvrstan je mladi proizvođač kućišta, komponenti i pribora za računala za igru.tijelo nzxt

Ako je netko čuo o proizvodima tvrtke, onda se može sjetiti kućište za PC. NZXT poznati modeli stvorio u paru s Razer H440 i S340, kao fantomski modela Phantom. Danas ćemo ih razmotriti.

novost

Inteligentne su jedinice sustava NZXT i Razer. Oba modela dolaze u isto vrijeme, tako da nema smisla da ih nekako razlikovati: tko je prvi, a tko drugi, tko je bolji a tko gori. Započnimo s NZXT H440. Slučaj je isporučen u velikoj kutiji, što se ne govori. Crna je sa zelenim grafičkim elementima, što nas odmah podsjeća na partnera proizvođača, tvrtke Razer.

Dizajn H440

Pojava se opravdava - slučaj NZXT H440 izgleda elegantno i originalno.

Zanimljivo je da su dizajneri odlučili ne provesti ovaj put s neobičnim oblicima i zrakoplovima. Ta je opcija, naprotiv, "prozaic", ali ne dolazi do gore. Obično je iz američkog proizvođača bilo masivne plastične podloge na kojoj je bio pričvršćen metalni list. Sada su prednja i gornja ploča izrađena od metala, koja je prekrivena mekanim premazom. Vrlo je lijepo dotaknuti, tako da se mnogi teško odmiču od svog novog ljubimca.trg nzxt h440Prednja ploča je čvrsta, ali da ne izgleda tužno, u sredini neodoljivih flaunts logotip Razer. Vanjski ulazi, koji se često nalaze na prednjoj ploči, ovaj put su otišli na vrh i postavljeni na prednji rub, što je sasvim prikladno. Na lijevoj strani nalazi se veliki prekidač za matu, koji se, usput, nije prepoznao ni s čime. I nad njom jedva vidljiv "gumb" ponovno podizanje sustava. S lijeva na desno su pomaknut na desnu stranu su dva priključka za slušalice i mikrofon, također je istaknuo zelene luka USB 3.0, te u blizini nekoliko USB 2.0.

Unatoč činjenici da na gornjoj ploči ne dolazi do prozračivanja, zapravo je vrlo blizu: na lijevoj i stražnjoj strani poklopca. Ovaj raspored rešetka je povezan sa željom da se smanji buka iz sustava. Lijeva lijeva površina zauzima mali prozor, koji je odvojen od ploče monolita. Sve je uklonjeno i pričvršćeno na dva kotača. Desni je kraj dobio monolitnu ploču bez ikakvih prozora, ali prekrivena zvučno izoliranim slojem.

LED traka je sakrila na dnu sistemske jedinice. U isključenom stanju bijeli su, au uključenom su zeleni. Odmah vidljiva učvršćenja pogona. Noge su bile velike i gumirane.

Unutar H440

Slučaj NZXT ovog modela podržava matične ploče čimbenika faktora ATX, MicroATX i Mini-ITX. Prozirni hladnjak ne smije biti veći od 12 cm. Prostorne ploče ne smiju biti duže od 30 cm ako su postavljene nasuprot kante tvrdog diska, inače je moguće dopustiti duljinu do 406 mm. U sustav se može postaviti do tri ventilatora od 120 mm.PC slučaj nzxt

Za mjesto matične ploče možete vidjeti puno žica, hladnijih upravljačkih kartica, kao i funkcioniranje pozadinskog osvjetljenja. Općenito, zbirka slučaja ne traži puno vremena, sve je jasno napisano u uputama, tako da s tim ne bi trebalo postavljati pitanja.

Sličan slučaj NZXT (Razer) nije mogao zadovoljiti obožavatelje periferije igara. Ovaj sustavnik - izvrstan dodatak računalu za igre. Šasija je prikupila mnoge pozitivne recenzije. Hvaljen sve što je moguće, od materijala iz ljuske, za smještaj sve rupe, i, naravno, prisutnost pozadinskog osvjetljenja.

Model S340

Sljedeći model postao je još zanimljiviji s gledišta izgleda. Ambalaža i ambalaža su isti kao i prethodni modeli, ali izgled je nešto drugačiji. Na strogosti i laconism modela kaže prednja ploča, oslobođena svih nepotrebnih detalja. U sredini, samo poznati logotip "zelene" tvrtke.

Luka je također ostala na trupu, ali malo je mijenjala broj i mjesto. Gumb za napajanje je preselio u donjem desnom kutu, pored nje su osvijetljene luke USB 2.0, ispod slušalice i mikrofon i mali gumb za ponovno podizanje sustava. Zanimljivo je, ispred ovih utora, veliki priključak u tijelu - izrez, kroz koji zrak cirkulira unutar sustava.nzxt razer ograđivanje

Pojedinosti na poklopcu nisu završile tamo. Iznad je vidljiv i ventilacijska rešetka, kroz koje možete vidjeti ventilator od 120 ili 140 mm. NZXT S340 opremljen je striktnom lijevom bočnom pločom, koju predstavlja jednostavni metalni list. Desna stražnjica je gotovo jednaka, ali opremljena je dimnim prozorom kroz koji možete gledati sustav.

Stražnja ploča također je ostala standardna. Gumb za pozadinsko svjetlo se preselio u sredinu vrha. Vidljiva je ventilacijska rešetka, mjesta za proširenje smještena su pored druge ventilacijske rešetke. Za napajanje, posebna uklonjiva ploča koja pomaže ugradnju napajanja, jer se to može učiniti samo preko stražnjeg kraja. Na dnu kućišta ponovno se vide zelene LED diode.

Općenito, sustav je gotovo identičan s prethodnim u unutrašnjosti i dimenzijama komponente koju treba ugraditi. Za hladnjak visina je smanjena za 2 cm, a kartice za proširenje mogu biti 364 mm. Unutar možete vidjeti odjeljak gdje se nalazi napajanje, kao i jedan ili dva odvojiva pogona.

Slučaj NZXT S340 se istaknuo u svom izgledu. Ostaje sve iste stroge, ali istodobno elegantan i svijetao. Korisnici su bili oduševljeni ne samo u dizajnu, već i u zamišljenom internom smještaju. Model ove šasije pripada srednjem segmentu cijena, pa je vrlo teško pronaći takve modele. Jedino što može postaviti pitanja jest hlađenje HDD-a i odsutnost izolacije vibracija.nzxt s340

„Duh”

Pa, još jedan ne manje hladan slučaj NZXT - Phantom. Ovaj model nije pogodan za sve, budući da ističe svoj dizajn, što je prilično ekstravagantan. Stvarni ljubitelji industrije igara definitivno će cijeniti ovu letjelicu. Izgleda kao robot ili svemirski brod. Ona odjekuje klaunove-oluje iz filma "Ratovi zvijezda".

Osim bijele verzije, crvena je dostupna, što nije manje ekstravagantno, a crna je rezervirana i obična. Dimenzije su bile čvrste, nalik na toranj: visina je gotovo 55 cm. Prednja ploča nije dosadna kao u prethodnim modelima. Ne samo da ima neravnu površinu, već i bijela boja razrijeđena je crnom bojom. I glavno iznenađenje leži u otvorima "vrata", pod kojima su crni perforirani utikači od pet inčni odjeljci.

Općenito, izgled ovog tijela NZXT dobio je vrlo bizarno i teško je detaljno opisati, bolje je vidjeti osobu sistematike ili pregledati nekoliko recenzija prije kupnje. Priključci se nalaze na gornjem dijelu kućišta, ovdje su slušalice, mikrofon, par za USB i eSATA. Uz zanimljivi oblik gumba za napajanje, a na suprotnoj strani je pet-kanalni reobas.nzxt fantomska ogradaNa bočnim pločama također su dobili zanimljiva rješenja, zahvaljujući kojoj možete vidjeti par ventilatora na 120 mm i jedan za matičnu ploču na 200-230 mm. Glavna prednost, iako za neke može se činiti nedostatak, to je dubina sustava. Ovdje, čini se, možete instalirati više od jednog sustava. Mnogo prostora, pogodno za postavljanje dodatne košare za željeznicu.

Ovo tijelo NZXT recenzija postalo je pozitivno. Korisnici su pohvalili kvalitetu izvedbe, mogućnost proširenja i prostora. Također nije bilo poteškoća sa skupštinom: sve komponente će stati ovdje, a ne u jednoj kopiji. Negativno je govorio samo o tome kako instalirati tvrdih diskova, što je nešto teško, kao i neefikasnost sustava hlađenja u usporedbi sa sličnim modelima zgrada.