Sniper Elite 3: Trikovi, pregled, kodovi, recenzije

Danas ćemo govoriti o igri Sniper Elite 3. Prolazak će se raspravljati u nastavku u potpunosti. Na pozornici ćemo pozornici opisati sve korake koji se moraju poduzeti kako bi prevladali najteža mjesta.

Sniper Elite 3: Siege

snajperska elita 3 prolazaGrad Tobruk, smješten u Sjevernoj Africi, važna je strateška točka. Ne može se dati. Ovdje se razvijaju Sniper Elite 3. Prolaz počinje pojavom vojnika koji traži uklanjanje snajperista. Ostavljamo na ulici. Sjedimo uz zid. Dva protivnika označena su oznakom. Eliminirajte ih. Spuštamo se. Pronašli smo promatrača i eliminirali, tako da protivnici ne napadaju nas od maltera. Na horizontu je neprijateljski strojnica. Istovremeno je pričvršćen za automobil. Uključujemo posebne vidike. Pucamo pod kapuljaču ili u spremniku. Bit će eksplozije. Tu je u igri Sniper Elite 3 (PC) i neprijateljske kontrolne točke. To je ono što moramo pronaći. Igrajte karticu. Odredite približnu lokaciju neprijatelja. Slijedimo planine na sjeveru. Prolazimo kroz klanac. Uklonimo dva protivnika. Napuštamo iz špilje. Na karti se pojavljuju 4 kontrolne točke. Istodobno, svaka od njih ima 3-4 protivnika. Mi ih uklonimo. Djelujemo tiho. Završimo zamah. Avion nam otvara put, pušeći klanac. Idemo dalje dalje.

Gaberun

sniper elite 3 igraU sljedećoj fazi, igra Sniper Elite 3 uvodi nas neprijateljevom generalu Valenu. Ima važne informacije. Moramo pronaći podatke o generalu. Nalazimo se u oazi Gaberuna. Prolazimo kroz grmlje. Uklanjamo neprijatelja. Vidimo garnizona. Potrebno je eliminirati policajca. Kamp možete očistiti izravno s visine. Druga mogućnost sugerira da ćemo slijediti put lijevo, a mi ćemo biti u samom središtu okupljanja protivnika. Mi eliminiramo sve. Mi istražujemo tijelo našeg cilja. Uklanjamo sljedeća tri časnika. Pretražujte tijelo. Slijedimo rijeku. Idemo dalje. Zapadamo na okupljanje protivnika. U njima bacamo bombe. Tražimo truplo službenika i tražimo ga. Onda prolazimo kroz ruševine. Prolazimo cestom. Idemo u šatore. Idemo u prvom. Čekamo policajca. Mi uklanjamo i provjeravamo. Idemo na lijevu stranu garaža. Na putu ćemo raznijeti automobile s streljivom. Prolazimo ravno. Vidimo hram. U njemu - naš zadnji cilj. Nastavljamo put kroz ruševine, a zatim grmlje. Prolazimo kroz prozor zgrade. Tiho eliminirati stražu, kao i cilj. Primili smo poruku. Neprijateljski konvoj u jačanju je u daljini. Stavili smo bombe na cestu. Ostavljamo teritorij preko kontrolne točke.

Khalfaya Gorge

snajperska elita 2I dalje tražimo Valen. Kako bismo osigurali napredak prijateljske odvojenosti, uništavamo protupješačke instalacije i neprijateljski logor. Da biste to učinili, prijeđite na prvu točku. Gledamo kroz dvogled. Primjetimo crvenu cijev koja stoji blizu pištolja. Pucamo na njega. Naš prvi cilj bit će uništen eksplozijom. Pratimo naselje, pridržavamo se stijena koje se nalaze na lijevoj strani. Idite lijevo na raskrižju. Slijedimo put prema planini. Ovdje se igra Sniper Elite 3 priprema za sastanak s drugim ciljem. Može se vidjeti u rupi blizu cijevi. Mi eliminiramo neprijatelja korištenom metodom. Idite desno na lijevu stranu planina. Uspravite se, a zatim ravno naprijed. Brišite posadu s četiri protivnika. Zatim idite gore i desno. Uklonimo čuvara iz tornja. Idite na njegovo mjesto. Uzmi raketni bacač i uništi cilj, koji se nalazi u susjednoj klisuri. Idemo do izlaza. Na putu susrećemo poznati grad i u njemu spremnik. Okružili smo ga. Napadnemo na srednje otvore. Spremnik će eksplodirati nakon četiri precizna pogotka. Povratimo se s odmakom.

Fort Rufigio

snajperska elita 3 komProtivnici su taoci našeg partnera. Mora biti spremljeno. Prije svega dolazimo do tvrđave. Da biste to učinili, idite izravno, zaobilazeći kuću. Uklanjamo stražare, iskoristivši blisku borbu. Idemo u zgradu s lijeve strane. Na bacanje bombe na protivnike s desne strane. Idemo ravno. Idemo u kulu. Uklonimo čuvara u sobi s desne strane, ispitajmo njegovo tijelo. Moramo doći do najudaljenijeg tornja. Idemo tiho. Dolazimo do pravog tornja. Da biste to učinili, idite gore. Otvorite kavez. Razgovaramo s zatvorenikom. Odvest ćemo ga do mjesta s kojeg smo došli. Mi zauzmimo poziciju pucanja. Uklonimo protivnike na putu partnera.

Oasis Siwa

elitna snajperista 3 mehanikaProlazimo kroz grmlje preko čistine na izolirani zatvoreni grad. Središnja regija ima određenu visinu, od koje je lako pratiti protivnike. Spuštamo se. Prolazimo kroz labirinte. Uklanjamo protivnike. Popeli smo se na 3 stube. Pratimo trojicu časnika. Označi sve. Jedan će biti naš cilj. Slijedimo ga dalekozorom. Čim policajac prima potrebne dokumente, uklonit ćemo ga. Mi uklonimo mapu. Idemo desno. U blizini vrata uništavamo spremnik. Ujedinimo se s vojnicima. Uništi preostale neprijatelje u gradu, a zatim ga ostavite.

Kasserin Pass

snajperska elita 3 varatiNa prolaznom dijelu nalazi se vrhunska baza Valena. Moramo doći do nje, a zatim ukrasti važne dokumente iz sefa. Idemo u neprijateljsku bazu kroz klanac izravno. Moramo uništiti tri točke prikupljanja neprijatelja. Podižemo se na planinu. Pucamo na crvene bačve. Idemo na sjever. Prolazimo na područje sjedišta Valena. Proučavamo dokumente koji leže na stolu. Važne informacije skrivene su u sefu. Vraćamo se natrag. Pronašli smo časnika i uklonili ga. Idemo u hram. Otvaramo sef. Sada morate pratiti sastanak s partnerom. Idemo na mjesto gdje su postovi uništeni. Naš prijatelj je ubijen. Trebamo uništiti spremnik. Nakon toga uništimo neprijatelje i pokopamo prijatelja.

Aerodrom Pont Du Fa

Prije nego što počnete zadnji napad, morate oduzeti neprijatelju vojnu potporu. Idemo dolje lijevo i idemo u vojarnu. Prolazimo tiho po hodniku. Zatim slijedite lijevo. Otvaramo vrata, kroz koje možete prodrijeti u podzemni dio vojne baze. Prolazimo kroz bilo koji ulaz. Mi uklanjamo vojnike. Dolazimo do centra. Pregledavamo dokumente. Puštat ćemo saveznike. Vraćamo se na početak misije. Uklanjaju se izviđač, koji se nalazio na desnoj strani tornja, kao i vojnika ispod njega.

Pokretanje i sjeckanje

Ako odlučite koristiti verziju igre "Sniper Elite 3: Mehanika", računalo mora zadovoljiti niz zahtjeva. Bilo koja od trenutačnih verzija sustava Windows trebala bi biti instalirana na njemu. Procesor će stati na Intel 2.0 GHz ili Athlon na 2.4. RAM mora biti najmanje 2 GB. Video kartica je 512 MB. Također, potrebna vam je zvučna kartica kompatibilna s DirectX tehnologijom, mišem, tipkovnicom i 19,5 GB slobodnog prostora na disku.

Sada ćemo pogledati kako da biste dobili okolo pravilima snajper Elite 3. Trikovi su osnovane kao zasebna dodataka koji se prvo mora skinuti. Posebno, pogledajmo mogućnosti trenera MaxTrea. Prvo morate pravilno instalirati program, pre-instalacija sama igra snajper Elite 3. kodovi mogu se unijeti u tijeku igre. Oni su zastupljeni brojevima od 1 do 9, od kojih je svaki odgovoran za određenu sposobnost. Dakle, kako bi se dobio besmrtnost, unesite kod jednog Beskonačno streljivo otvoren brojka 2. Skinite joj prekomjerno punjenje može koristiti tipke 3. objekti i granate mogao biti beskonačan, ako dodirnite 4. Maksimalna preciznost pomaže da radi u trenera kod 6. uništiti neprijatelja s jednim snimak moguće s ključnim 7. Brzo vraćanje srca pomoći Slika 8. kako bi se postigla dućan u 50 rundi kapacitet će shvatiti 9. također možete ubrzati ili usporiti vrijeme igra pomoću „+” i «minus-».

Prethodna verzija

snajperski elitni 3 kodoviSada razgovarajmo kratko o igri Sniper Elite 2, jer je također dostojan pažnje. Događaji opisuju Bitka u Berlinu tijekom travnja i svibnja 1945. Glavni lik je uhvatiti znanstvenike koji su uključeni u stvaranje posebnog raketnog programa pod nazivom V-2. Također, mora uništiti raketu usmjerenu na London prije nego što počne. Glavni lik Sniper Elite 2 zove se Carl Fairbairn. Na kraju rata bačen je u opkoljeni Berlin. Tamo nastupa državni zadatak. Parcela ima neke sličnosti s „isječak” operacija, koja je za cilj zapošljavanje njemačkih znanstvenika na suradnju i rad u SAD-u. Tako smo shvatili sve suptilnosti igre Sniper Elite 3. Prolaz je detaljno opisan.

Konačno, nekoliko riječi o recenzijama. Igra je dobila uglavnom pozitivan odgovor. Među prednostima potrebno je primijetiti lijepu grafiku, dobru lokalizaciju. Nedostaci obično uključuju pogreške u grafici, nedovoljno razrađena umjetna inteligencija, loše predstavljanje parcele. Neki se korisnici žale na monotoniju akcija i preveliku cijenu licencirane verzije. U nekim je recenzijama riječ o činjenici da ponekad protivnik ne može primijetiti junaka ni u njegovoj neposrednoj blizini. Također postoje prigovori zbog prekomjerne sličnosti različitih dijelova serije.