Arma 3: igra koja prolazi

Danas ćemo govoriti o igri Arma 3. Njegov prolaz će se detaljnije razmotriti. Također ćemo se baviti taktikom borbe, kontrolom različitih uređaja i transporta.

opstanak

prolazak arme 3Prolazimo do prve epizode igre Arma 3. Prolaz počinje zgradom zvanom "Redukcija 2035". Idemo na helikopter. Zaprgivaju na suvozačevo sjedalo. Nakon slijetanja, pristupamo zapovjedniku na brifingu. Sjedimo za upravljanje teškim traktorom. Čekamo da partner sjedne na suvozačevu sjedalu. Napuštamo logor. Idemo ravno ulijevo. Zatim se zadržavamo do kontrolne točke. Zaustavljamo se na kontrolnoj točki. Čekamo da se barijera otvori. Pažljivo slijedite dalje. Narednik Adams pita da se zaustavi. Zaključali smo. Pokušava ponovno zivjeti pokojnog vojnika. Slijedimo zajedno s partnerom u šumi. Počinje razmjena vatre. Iz mrtvih uzmemo strojnicu, kao i kacigu i prsluk bez metaka. Uspjeli smo iza narednika do planine. Pregledava horizont. Slijedimo ga. Ispred neprijatelja. Nakon sastanka s njima idemo dolje na desnoj strani. Uklanjamo neprijatelja. Slijedimo Adams. Na brdu se ponovno susrećemo s neprijateljem. Ulazimo u bitku. Odabrali smo snajpersku pušku. Bježimo u šumu.

Situacija je normalna

Prolazak oružja za igru ​​3Sljedeća je sljedeća zadaća u igri Arma 3. Prolazak počinje zajedničkim putovanjem s narednikom. Umire u eksploziji. Otvorite kartu. Pronašli smo mjesto vojnika koji su izašli s nama da komuniciramo. Mi zaobilazimo minsko polje. Idemo za vojnike. Došli smo do točke gdje su saveznici bili stacionirani. S lijeve strane nalaze se neprijatelji s oklopljenim automobilom. Pristupamo zapovijedi. Napuštamo šumu kao dio velike skupine. Na putu smo pronašli dva zasjeda. Upoznajemo drugu odvojenost. U sljedećoj fazi idemo naprijed. Sami ispitamo. Idemo do mjesta gdje počinje brifing. Uzimamo patrone i granate. Idemo do točke zbirke. Da biste je vidjeli, otvorite kartu.

Pad Blackfoota

Prolazak igre Arma 3 nastavlja se sa sljedećom misijom. Spuštamo se. Uklonimo stražu u blizini helikoptera. Mi zauzimamo poziciju za naknadnu obranu. Neprijatelj napada s istoka, kao i sa sjevera. U prisutnosti protupješačkih mina postavili smo ih na padini u sjevernom smjeru. Eksplozija će signalizirati početak napada. Uklanjamo protivnike. Zapovjednik otpreme zatražio je da raznijeti helikopter. Mi uzeti ljuske od mrtvih. Instaliramo eksploziv u slomljenom helikopteru. Čekamo saveznike da se povuku. Eksplodirati. Nalazimo se u kampu. Pristupamo zajednici koja se nalazi u blizini zapovjednika. Odaberite zadatak.

Arma 3: prolaz - dolina smrti

prolazak doline smrtiSlijedimo tim. Jedan član grupe je ozlijeđen. Protivnici su napadali. Mi ih uklonimo. Mi se krećemo za tim. Zapovjednik nas šalje na lijevu stranu. Usponamo do planine. Pokrili smo odvajanje odozgo. Neprijatelj u gradu. Mi zauzimamo poziciju, s obzirom na moguću vatru u smjeru naselja. Nakon uklanjanja protivnika, idemo naprijed s timom. Počinje granatiranje žbuke. Slijedimo pokojnika. Uzmemo njegovu opremu. Dalje, moramo upravljati dronićem. Da bismo to učinili, uklonit ćemo ruksak, kao i kontrolni terminal. Ostavljamo na jednakom prostoru. Mi instaliramo zrakoplov na tlo. Napuštamo. Mi počnemo upravljati uređajem. Carat se otvara. Istražujemo oznaku dronea. Koristimo ga. Uključiti. Pustimo se upravljanju. Usponamo do visine. Mi se okrećemo moru s leđima. Krenimo dalje na kontrolu vatre. Aktivirajte funkciju termičkog vida. Označite cilj pomoću lasera. Primamo poruku o vidljivosti cilja. Uništiti vatreno oružje. S ograničenjem brzine vraćamo se. Sada znate sve što trebate o igri Arma 3. Prolazak najtežih stadija bio je gore opisan.

Dijelite na društvenim mrežama:

Povezan
Analiziramo odlomak "Stalker: Apocalypse"Analiziramo odlomak "Stalker: Apocalypse"
`Stalker`. Opcija "Omega": prolaz, savjet`Stalker`. Opcija "Omega": prolaz, savjet
Igra STALKER Lost Alpha: prolazak, sprema, lozinke i tajne. STALKER izgubio alfa: prolaz X1Igra STALKER Lost Alpha: prolazak, sprema, lozinke i tajne. STALKER izgubio alfa: prolaz X1
Batmen Arkham Knight: prolazakBatmen Arkham Knight: prolazak
Legende Eisenwald: prolazakLegende Eisenwald: prolazak
Planet bezvrijedan: prolazakPlanet bezvrijedan: prolazak
Igra BioShock Infiniti ("Bioshok Infiniti"): prolazakIgra BioShock Infiniti ("Bioshok Infiniti"): prolazak
Spin Gume: ProlazakSpin Gume: Prolazak
Detaljno Styx: Majstor sjenaDetaljno Styx: Majstor sjena
"Stalker: Put do Pripyata": prolazak igra, opis, tajne i vodiči"Stalker: Put do Pripyata": prolazak igra, opis, tajne i vodiči