Weigar, vodič (6 sezone): opis, značajke i recenzije

Ako želite uspješno igrati u ligi legendi, morat ćete odabrati lik koji vam najbolje odgovara. U ovom slučaju, nemojte gledati popularnost ovog ili onog junaka - nije uvijek najpopularniji lik najjači. Umjesto toga, govori o jednostavnosti svog razvoja, to jest, svaki početnički igrač može izabrati ovaj junak jer se lako razumije i brzo naučio kako ga igrati. Ali koliko ljudi vole lik kao Weygar?

Hyde, koju ćete sada pročitati, pokazat će vam koliko je moćan pothranjeni junak u pravim rukama. Vi ćete naučiti o posebnostima svojim vještinama i moći kompetentno koristiti prednosti i nedostatke biti svjesni o tome, kao i svih ostalih likova, ima Veygar. Hyde, naravno, neće postati knjiga otkrivenja, to jest, ne možete ga pročitati i odmah postati majstor ovog junaka, samo ga naučite puno bolje i može vam olakšati iznimno teškim procesom učenja.

Vodič Weygar

ravnoteža

Kakva pasivna vještina ima Weigar? Hyde uvijek počinje s pregledom Pasivni, budući da je potrebno rastavljati najmanji detalj - to ne treba primijeniti, to se uvijek aktivira. Samo neki od igrača ne može ignorirati, ali je činjenica da nije potrebno da se aktivira svaki put, ne znači da uopće o tome zaboraviti. Na primjer, u Weigaru, pasivizacija je usmjerena na poboljšanje regeneracije mane, a taj pokazatelj ovisi o tome koliko je mana potrošeno. Što manje ostaje za lik, to će se brže obnoviti. U skladu s tim, igrajući za tim likom, ne morate brinuti o tome što troše puno magične moći, jer više ga potrošiti, brže će se vratiti k vama. To također treba biti u mogućnosti koristiti. Tek tada ćete moći shvatiti koliko je stvarno moćan Weigar. Hyde se, naravno, neće usredotočiti isključivo na pasivnu vještinu - još uvijek ima previše zanimljivih i važnih podataka.

Weygar Vodič 5 sezona

Ljutiti udarac

Prva aktivna vještina lika može otuđiti igrače novaka. Što Veigar radi sa svojom pomoći? Hyde (5. sezona igre) može detaljno opisati proces akcije kako biste ga mogli razumjeti i razumjeti zašto zaista nije vrijedno razmišljati da je vještina slaba. Dakle, aktivirajući ovu sposobnost, nanosite štete dvama protivnicima. Magična oštećenja, a ne najviša, tako su mnogi igrači već u ovoj fazi odlučili pogledati drugi lik.

Ali oni ne obraćaju pažnju na činjenicu da ako se s ovom vještinom neprijatelj ubije, tada će se čarobnoj moći lika dodati jedna točka. Štoviše, ako ubojica ili neprijateljski junak ubiju, istodobno će se dodati dvije točke. Dakle, od samog početka igre, bez obzira na razinu junaka, možete početi povećavati magičnu snagu, dovodeći je do kraja igre na takve visine koje drugi mađioničari mogu samo sanjati. To je karakter Weygar. Hyde 6. sezona igre privlači više pažnje na ovo, ali bez ikakve provjere, većina igrača ne može shvatiti kako ova vještina može učiniti vaš karakter jakim.

Vodič Weigar Sezona 6

Tamna tvar

Ova sposobnost je iznimno jaka, to uzrokuje puno štete nije neprijatelj, nego u prostoru, pa je jedan od najopasnijih likova za napad u prostoru u LoL - Veygar. Hyde je, međutim, prisiljen odmah upozoriti da je potrebno koristiti mudro tu vještinu. Činjenica da je njegova animacija zbirka tamne materije u zraku, a tek nakon toga, pada na tlo i naknadnu štetu. Dakle, postoji još jedna odgoda, kada neprijatelji vide gdje će se pogoditi, i mogu je ostaviti prije nego što materija propadne. Prema tome, ovu vještinu preporučuje se koristiti samo kada su neprijatelji u kampu, usporiti ili neki drugi oblik debuffa i kontrole. Ali ovo je samo preporuka, koja vam daje vodič o Weygardu. 6 sezone igre malo je promijenio ravnotežu snage, a sami možete tražiti mogućnosti korištenja ove sposobnosti.

lol Weigar Vodič

Horizont događaja

Govoreći o činjenici da vam je potrebna neka vrsta kontrole za primjenu tamne materije, možete odrediti da ne morate pričekati pomoć od svojih partnera. Činjenica je da Weigar ima izvrsnu vještinu, koja istodobno omamljuje nekoliko neprijatelja. Koristeći ga, lik stvara peterokutno područje, pri prelasku granica koje će bilo koji neprijatelj biti zapanjen. Dakle, idealan je za korištenje, u kojoj protivnici će biti na samom graničnom području, te će biti odmah zapanjen, ali uvijek možete staviti ih u ovoj zoni i upotrijebite tamnu materiju u istom prostoru. Svi oni koji se odluče čekati trajanje uroka i dalje dolaze pod utjecajem snažnih napada s neba i koji odluči pobjeći, dobili logor i da će ostati ranjiva.

Vodič Weigar Sezona 6

Big Bang

Što se tiče ultra, zasluženo se smatra jednim od najjačih u igri. Djeluje, za razliku od mnogih drugih sposobnosti, jednostavno. Napadaš s tom sposobnošću odabranog protivnika i dobiva veliku štetu, ali to nije sve. Činjenica je da osim toga, neprijatelj također prima štetu koja je jednaka 80 posto svoje čarobne moći. To znači da ako koristite ovu čaroliju protiv čarobnjaka i ostalih likova s ​​puno magičnih bodova, možete staviti nevjerojatan gubitak, odmah uništava čak i najmoćniji heroj.

Prednosti i nedostaci karaktera

Ovaj junak smatra se jednim od najmoćnijih profesionalaca u igri, ako mu dajete dobar razvoj i ispravno ga upotrijebite. Kako kažu recenzenti, to može uzrokovati i nevjerojatnu čarobnu štetu za jednu svrhu, te ozbiljno štetiti grupi ciljeva, a također nema problema s logom skupine ciljeva. Štoviše, vrlo brzo povećava svoje čarobne bodove i ubrzava oporavak bodova mane. Ali igračima se savjetuje da obratite pažnju na nedostatke, na primjer, da je na samom početku igre ovaj lik vrlo težak. U igri je nizak preživljavanje, što u kombinaciji s nedostatkom mogućnosti za bijeg značajno komplicira vaš život.