`Warwick`: vodič, opis, značajke i recenzije. Vodič za `Warwick` (Liga legendi)

Do danas, ljubitelji računalnih igara u žanru multiplayer bitke su podijeljeni u dva kampa - neki vole "Dot", drugi poput "Liga legendi". Svatko odabire za sebe igru ​​koju želi provesti, baš kao i lik kojeg želi igrati. Ovdje morate biti vrlo pažljivi, jer upravljanje svima od njih nije tako lako naučiti. Naravno, možete odabrati bilo koji junak i otići u bitku, ali jedna je stvar boriti se upravo takvom, a sasvim drugo da bi mogla pokazati visok rezultat i biti u mogućnosti suprotstaviti se nekim protivnicima visokih profila. Zato se ne biste trebali prskati, ali morate se usredotočiti na podučavanje igre jedan od likova - u ovom slučaju će se razmotriti Warwick. Hyde će vam reći kako najbolje iskoristiti svoje sposobnosti, tko se bojati, koje su prednosti i nedostatci prve pažnje i tako dalje. Trebali biste odmah shvatiti da čitanje ovog članka neće vas učiniti profesionalnim - to će potrajati mnogo sati teškog treninga. Štoviše, trebali biste shvatiti da ovo nije neki jednostavan povremeni junak - vrlo je teško svladati Warwicka. Hyde vam neće učiniti za pet minuta stručnjak, ali će uvelike olakšati proces učenja.

Vječna žeđ

barbarski vodič

Dakle, gdje se počinje upoznati s takvim likom kao i Warwick? Prije svega, Hyde će vam reći o tome što ovaj heroj ima vještine, i kako ih bolje koristiti i kakav učinak imaju. Uostalom, mnogi igrači počinju igrati, bez ikakve ideje o tome što će trebati, a također o vrsti oružja koje će imati protiv neprijatelja. Započinje činjenicom da svaki lik, uključujući i Warwicka, ima pet vještina, a svaki od njih će se razmatrati odvojeno. Prva vještina je pasivna, što znači da ga ne morate pumpati, ne morate akumulirati manu i aktivirati ga - to će uvijek raditi. U slučaju ovog junaka, njegova pasivizacija je vrlo korisna i nevjerojatno zanimljiva za korištenje. Princip njegovog djelovanja na prvi pogled je jednostavan - napadi Warwicka na njegove protivnike vraćaju mu zdravlje. Jednostavno rečeno, on ima svoj vlastiti vampirizam. Sposobnost je vrlo korisna, ali sa svoje nadležne uporabe, možete dobiti još više od njega. Činjenica je da se s ponovljenim napadima na isti neprijatelj svaki put povećava količina obnovljenog zdravlja. A to znači da, ako nenamjerno tučete različite neprijatelje, gubiti ćete svoju pasivnu vještinu. Ako napadate s inteligencijom, vrlo brzo možete shvatiti kako je nepretenciozan u pitanjima vraćanja zdravlja Warwick. Hyde, naravno, neće se usredotočiti isključivo na jednu vještinu pa je vrijeme za razgovor o drugima.

Gladan udarac

lol barbarski vodič

Dovoljno brzo ćete biti sigurni da glavni lik koji ne treba tikvice ili dodatne čarolije za vraćanje zdravlja u LoL - Warwicku. Hyde vam je već opisala svoju pasivnu sposobnost, koja vam omogućuje stalno obnavljanje malih količina zdravlja, ali njegova prva aktivna vještina također je povezana s vampirizmom. To vam omogućuje da se bavite mnogo moćnijim napadom na neprijatelja, ali šteta nije sve što se ta vještina sastoji. Ovisno o tome koliko ste se bavili posebnim udarcem na štetu, vaš lik će povratiti svoje zdravlje, čija će količina biti jednaka osamdeset posto oštećenja. Dakle, ne trebate posebne čarolije za oporavak - samo trebate snažno napasti prave neprijatelje u ligi Legende. Hyde (Warwick, kao što shvaćate, junak koji ne samo s tim vještinama) i dalje vam nudi posebnu pažnju ovoj sposobnosti jer će se temeljiti na većini strategije.

Hunterov poziv

legenda legendi

Poziv lovac - je sposobnost za koje se također savjetuje da obratite pozornost na vodič Warwick. Jungle, Lane, Mid - nije važno gdje točno želite igrati. Važno je da se s tom vještinom ćete biti u mogućnosti da se koža ne samo sebe, nego i svoje suigrače, pa budite sigurni da su svjesni onoga što vaš lik je u mogućnosti. Dakle, Warwick aktiviranje vještine objavljuje piskav cviljenje, što dovodi do činjenice da je brzina od njegovih napada raste za 40-80 posto, ovisno o razini vještine. Međutim, ako pored vašeg lika će biti i druge prijateljske znakove, oni će dobiti povećanje brzine napadu polovice te vrijednosti (tj 20-40 posto). Imajte na umu da je trajanje učinka učinka vještine dosta dugo - 6 sekundi. Tako ga koristiti mudro, a zatim možete dobiti najviše iz takvog karaktera kao Warwick. Hyde posao ili igra savjetuje sposobnost da pumpa barem, kao što to nije vrlo korisno, ali u stvari možete vidjeti za sebe da je s povećana brzina napada svog karaktera postaje snažnije i trajnije, ali osim toga, možete pomoć i njihovi partneri.

Miris krvi

barbarski vodič džungle

Ova je sposobnost jedna od najzanimljivijih u ovom karakteru, i upravo je to razlog što igrači koji kontroliraju Warwick najčešće vode lov na oslabljene protivnike. Bilo koji vodič na Warwicku (6. sezonu) poziva vas da posebnu pozornost obratite principu djelovanja ove vještine, budući da je prvo potrebno pravilno razumjeti, a zatim ga koristiti što učinkovitije. Dakle, bit sposobnosti leži u činjenici da kad je pumpana, vaš junak ima dodatni polumjer prepoznavanja neprijatelja - sa svakom novom razinom se širi. Ali što vam daje? Činjenica je da možete otkriti neprijatelja čak i kada je izvan vidokruga. Međutim, to možete učiniti na taj način samo ako je ostalo manje od polovice vašeg zdravlja. Čim se pojavi detekcija, brzina Warwicka povećava se za 20-40 posto (ovisno o razini sposobnosti). Ovom vještinom možete pronaći protivnike, nadoknaditi ih i ubiti dok ne dobiju vremena za oporavak. Što još može reći o ovom junaku vodiču na Warwicku? Warwick je lik koji mnoge iznenađuje svojim snažnim ultrasima i to je ono što će se raspravljati sljedeće.

Beskonačna okrutnost

barbarski vodič posao ili igra

Svaki lik Lige legendi ima svoju najsnažniju sposobnost. U Warwicku će ta vještina omogućiti da napadne neprijatelja i odmah ga ubije, pogotovo ako nema puno zdravlja (što se lako može odrediti uz pomoć prethodne vještine). Dakle, bit Warwickove ulve leži u činjenici da se baca u izabranog neprijatelja. Prije svega, nalazi se mlin, koji traje gotovo dvije sekunde. Međutim, u ovom trenutku ne možete kontrolirati svoj junak jer provodi niz pet udarnih udaraca, od kojih svaki vraća Warwickovo zdravlje u iznosu od trideset posto oštećenja. Tako Varvik imobilizira neprijatelja i napada ga dok je bespomoćan, dok vraća svoje zdravlje.

Redoslijed crpljenja

vodič barbarskoj sezoni 6

Naravno, svatko ima pravo pumpati svoj lik na način na koji se čini prikladnim. Međutim, postoje neke osnovne savjete u vezi Warwick, koji će vam pomoći stvoriti najviše uravnotežen karakter. Te bi trebao početi s činjenicom da je sve počinje s izravnavanje strategije kako bi se povećala razina prvih vještina u prvom mjestu. Nakon toga, najbolje je da pumpa drugi sposobnost, treći aktivirati samo (u opticaju je na razinu koja je bila aktivna, tj. E. neprijatelja pola zdravlja utvrđene na minimalnoj udaljenosti). Međutim, postoje razlike u mišljenju stručnjaka - neki od njih smatraju da je najbolje Warwick funkcionira je zbog svoje brzine, a ne zbog zavijanja, povećava brzinu napada. Koja strana gore - što se odlučite. Najbolje je isprobati oba načina crpljenja i vidjeti što je najbolje za vas.

Stvarčice

Vodič za Warwick Warwick

Skup vještina ovog junaka po sebi je plus - konstantna obnova zdravlja, izvrsna jednokratna šteta, povećana brzina kretanja i napada, mogućnost praćenja neprijatelja. Sve to čini Warwick vrlo moćnim protivnikom. Prilično je lako igrati, ali nije lako upravljati na visokoj razini.

kontra

Nažalost, osim ulte, lik nema normalne kontrole vještine, nema mogućnosti za brzo smanjiti udaljenost od protivnika ili napustiti bitku, koja ne ide po planu. I najzadovoljnija je činjenica da je samo jedna od vještina zapravo borba, koja ima za cilj nanijeti štetu (čak i konačno se koristi više za logor, a ne zbog napada).

neprijatelji

Ako vam se igra za Warwick, onda morate biti oprezni Jarvan (pogotovo u prvom dijelu igre), Karsquo-Ziksa (ne dopustite da započeti borbu s tobom) i Rekrsquo Sai (ako ne uspiju svoj elektrošoker, onda šanse za pobjedu gotovo da i nema) ,