Strategija `Lucky Bum`: recenzije, opis, savjeti

Do danas postoji mnogo projekata igara u kojima možete zaraditi pravi novac. Naravno, mnogi od njih daju prijevare i ne zaslužuju pažnju ljudi koji žele dobiti novac za igru. Istodobno, neke od strategija zaslužuju povjerenje korisnika. U ovom kratkom pregledu ćemo govoriti o igri "Lucky Bum", čije recenzije su više nego pozitivne.sretne bumzh recenzije

Opis strategije

"Lucky Bum" - igra je prilično nova i potpuno drugačija od ostalih projekata s povlačenjem novca. Ovdje ne trebate, kao obični poljoprivrednik, rasti usjeve, graditi ili razviti grad. Prema zapletu, padaš u 90-te i postaješ najčešći beskućnik. A sada morate napraviti svoj lik prilično bogatim građaninom. Na taj način, imate nekoliko prilika da to postignete u igri "Lucky Bum", čije ćete recenzije kasnije naučiti. Vaš lik može postati jednostavan građanin ili oligarh ili kazneno tijelo - sve ovisi o vašoj želji i aktivnosti.sretan bum

Autori su dobro radili na zemljištu i mehanici strategije "Lucky Bum". Ispalo je da je igra vrlo realna u smislu životnih uvjeta. Uostalom, ovdje su prikazane sve poteškoće s kojima se suočavamo u stvarnosti. Na primjer, da biste dobili dobar posao, vaš lik treba prestati biti beskućnik. Da biste otvorili posao, morate lokalnom gradonačelniku "dati šapu". Tako će put do uspjeha biti prilično trnovit.

Načela igre "Lucky Bum"

Strategija vam daje mogućnost da zarade kapital bez ikakvog ulaganja. No imajte na umu da će put od jednostavnog bum-a do uspješnog poduzetnika bez ulaganja dugo trajati. Dakle, kad počnete igrati, razmišljate o tome treba li uložiti malu količinu novca u strategiju "Lucky Bum".

Unos će donijeti 10 rubalja na vaš račun - taj će iznos postati početni kapital. U početku, vaš lik neće imati toliko mogućnosti za zaradu. U početku možete moliti ili raditi u gomili na skupovima. Takav rad ne zahtijeva "povrat", tako da će prihodi od njega redovito ići sami.sretna beskućnica Ali takve lekcije neće vam donijeti ozbiljnu dobit, a kako biste pronašli profitabilniji posao, morat ćete se držati barem nekog stana i imati najmanje 100 rubalja na svom računu. Taj iznos možete zaraditi "hangoutima na skupovima", ali ako smatrate da takve aktivnosti donose 1 rublje dnevno, možete shvatiti da se to neće dogoditi uskoro. No, možete nadoknaditi ravnotežu pravim novcem, što će uvelike ubrzati proces.

Načine kako zaraditi novac

Kao što pokazuje posvećena strategija "Lucky Bum" recenzije, igrači su oduševljeni velikim brojem mogućnosti kroz koje možete zaraditi novac. Ovdje ne samo da možete naći posao, već i otvoriti vlastiti posao, a također imate i osobni račun kod banke koja će platiti dividendu. Osim toga, ova strategija ima priliku razviti kriminalne poslove, iako je ova faza igre još uvijek u razvoju.sretna trkačka strategija

Kako dobiti posao?

U ovoj strategiji postoji mnogo opcija gdje vaš lik može dobiti posao i istovremeno dobiti pristojnu plaću. I iznos novca koji je zaradio ovisi o iznosu povratnog plaćanja koji plaćate kada radite. Što je veći, to je veći prihod. Većina igrača zastrašuje ovaj povratak, jer dobro plaćen položaj morat će platiti okrugli iznos. Ali to nije samo najveća poteškoća u igri, jer ćete platiti povratak samo jednom, nakon čega će posao trajno biti dostupan. Mnogo je gore slučaj s "stambenim", jer vaš lik treba iznajmiti određenu sobu da bi dobio ovaj ili onaj posao. Istodobno, najamnina je 30 dana, stoga ne zaboravite platiti "apartman" jer ako ga izgubite, posao će vam ostaviti. Savjet: ako želite postići uspjeh u strategiji "Lucky Bum" - ulaženje u igru ​​treba biti dnevno. Činjenica je da vam je prihod prikupljen samo u onim danima kada prikupljate dobit.

Otvaranje poslovnog ili bankovnog računa

Nakon što ste postigli određene uspjehe i imaju određenu količinu, vaš lik može početi stvarati vlastiti posao. Da biste to učinili, otvorite karticu "Moja tvrtka" i pogledajte dostupne opcije. Da biste postali uspješan poduzetnik, ne trebate samo platiti povrat i imati odgovarajuće stanovanje, nego i dobiti "povjerenje". A za to morate ići u odjeljak "Uprava" i platiti mito gradonačelniku.sretan bum

Ako ne želite raditi ili poslovati, možete otvoriti bankovni račun, od kojeg će novčanik biti isplaćen dividendama. Istovremeno, postoji nekoliko mogućnosti za otvaranje pologa, od kojih se svaka razlikuje od iznosa pologa i kamatne stope. No imajte na umu da se dobit od pologa mora prikupljati svaki dan. Zato ne zaboravite posjetiti igru.

Partnerski program

Još jedna dobra prilika za zarađivanje novca u igri privlači nove sudionike. Svi prihodi koji dobivate od preporuka automatski se prenose na vaš račun u igri "Lucky Bum". Povlačenje novca je trenutno dostupno, ali minimalni iznos istovremeno treba doseći 10 rubalja. Postotak prihoda od preporuke iznosi 7%, što privlači nove ljude vrlo profitabilnim.

Zaključci o igri "Lucky Bum"

Povratne informacije korisnika o strategiji uglavnom su pozitivni. Do danas nije bilo presedana s nemogućnošću povlačenja sredstava, kao i navodima o prijevari ili prijevari. Većina igrača vjeruje u ovu strategiju, iako ne zaniječe da je vrlo teško brzo zaraditi veliki novac.