PocketBook 623 Touch 2: recenzije, upute

Uoči pojave PocketBook 623 Touch 2 za prodaju, proizvođač je odlučio potpuno ažurirati liniju proizvoda. Novi uređaji morali su postati što jednostavniji u radu. I to je bio model koji je bio rezultat dugog i napornog rada usmjerenog na promjenu funkcionalnog, sučelja i tako dalje.

Činjenica da tvrtka povremeno mora potpuno ažurirati svoje proizvode poznata je svim uspješnim igračima na tržištu. Na primjer, drugi div industrije - Amazon - učinio je isto.

Glavne značajke

Budući da je to drugi model u seriji, usporedbe s prethodnikom su neizbježne. Izgled gotovo da nije drukčiji. Međutim, u prodaji su se pojavile različite boje rješenja. Slučaj može biti bijeli, crni i srebrni. Prednji dio je napravljen od ne-sjajne i glatke plastike. Stražnja strana se razlikuje od prednje strane. Koristi drugačiju vrstu plastike, koja se naziva i "soft-touch". Zbog svoje strukture, uređaj se čvrsto drži u ruci. Zadržite ga udobno i čak i lijepo, pa čak i proces dugog čitanja neće uzrokovati nelagodu.

Težina je gotovo nepromijenjena i jednaka je 198 gramu. Dimenzije uređaja također su odabrane s očekivanjem da je lako i praktično nošenje oko sebe. Donji dio tijela uređaja posebno je zadebljan u tu svrhu. Zaslon je zaštićen staklom, što je standard za ovu vrstu uređaja.

bilježnica 623

dizajn

Većina prednje ploče je zaslon osjetljiv na dodir, s kojim je najprikladnija interakcija s funkcijom. Drugi važan element je pokazatelj statusa. Ključni blok nalazi se ispod zaslona. Ovi gumbi omogućuju vam zakretanje stranica ili prebacivanje između dijelova izbornika. Također, ovdje je dostupna funkcija "Home". Ako je knjiga otvorena, možete pozvati kontekstni izbornik koristeći blok ključa.

Na donjem kraju PocketBook 623 su svi uobičajeni funkcionalni elementi. To je mini priključak za povezivanje slušalica, USB priključak, prikladan kao način interakcije s osobnim računalom i punjenje, te gumb za isključivanje. Također postoji priključak za mikro-SD kartice. Ali na gornjim i bočnim krajevima nema luka i gnijezda. Stoga, sve je pogodno smješteno na jednom mjestu, prema korisnicima.

bilježnica 623 touch 2

prikaz

Prva inovacija koja privlači vaše oči kada pokupite PocketBook 623 je, naravno, HD zaslon i redizajnirano pozadinsko osvjetljenje. Kvaliteta slike bila je red veličine veća od prethodnih modela. Uključena pozadinsko osvjetljenje čini sliku još više šarenim. Čitanje na ovom zaslonu je lijepo i praktično, kupci to potvrđuju. Tekst je glatki i izražajan. Osim toga, uvijek možete mijenjati pojedinačne postavke kako biste slova učinili što želite. Klasična inačica crnih slova na bijeloj pozadini nekim korisnicima može se činiti nepotrebno trivijalnom, stoga parametri uključuju različite kombinacije. To vam omogućuje da PocketBook 623 doista osobni alat koji se prilagođava prema ukusima i potrebama kupca.

Uređaj je lišen učinka "treptaja", zbog čega tekst počinje zamućiti pri okretanju. Mnogi kritičari e-knjiga odbacuju ovaj format upravo iz tog razloga. Sada PocketBook 623 ostavlja ovaj problem u prošlosti, sprečavajući neke da se prilagode čitanju iz elektroničkih medija.

pocketbook touch 2 623 mišljenja

Pozadinsko svjetlo i svjetlina

Za pozadinsko osvjetljenje koriste se popularne LED diode. Nalaze se ispod donjeg ruba uređaja. Svjetlo se ravnomjerno širi kroz film koji je opremljen PocketBook 623 Touch 2. Ova tehnologija je također dizajnirana kako bi zaštitila viziju čitatelja.

Svjetlina se može podesiti po vlastitom nahođenju. Ponekad intenzivno pozadinsko osvjetljenje jednostavno nije potrebno, i to će samo trošiti naplatu uređaja. U ovom slučaju možete promijeniti svjetlinu, na primjer, za 50% u usporedbi s maksimumom. No noću, kada je posebno važno jasno vidjeti sliku na zaslonu ispred vas, cijela snaga LED-a ide u igru. Matte zaslon je značajka PocketBook Touch 2 623. Recenzije o svojstvima obično su pozitivni, mnogi kažu da je čitanje na ovom zaslonu puno ugodnije. Kapacitivna površina je zaštićena od sunčano svjetlo i druge nedostatke na slici.

popravak džepa 623 touch 2 zamjenskog zaslona

Unutarnje punjenje

Novi PocketBook Touch 2 623, recenzije o tome koji su često pozitivni, dobili su visokokvalitetni procesor. Njegova je frekvencija jednaka 800 MHz. Dovoljno je 4 gigabajta ugrađene fizičke memorije za prilagodbu uređaju i razumjeti što je u stanju. U budućnosti, možete kupiti SD pogon, koji će učiniti dostupnu količinu informacija još veći. Operativna memorija je 128 megabajta. Ovo je dovoljno za otvorenu knjigu na uređaju za pomicanje bez problema i visi.

To se odnosi i na jednostavan FB2 format i na složenije analoge (PDF, DJVU, DOC). Pristup takvim datotekama otvara velike mogućnosti za čitatelja pomoću PocketBook 623. Korisnički priručnik će vam pomoći u rješavanju najčešćih poteškoća u procesu rada. Ali ne dajte dojam da je funkcionalnost prilagodbe komplicirana u svladavanju. U stvari, uređaj je intuitivno jasan. Njegov izbornik i postavke su raspoređeni prema prikladnoj shemi, koju je lako zapamtiti. Mnogi kupci to zabilježiti.

Stupanj interakcije s tekstom također ovisi o samoj datoteci. Ako PDF ima sloj prepoznatog teksta, možete je kopirati ili ga odabrati za bilježenje. To su vrlo korisne funkcije - tako da možete stvoriti bilješke i označiti potrebne dijelove teksta. Sve datoteke imaju oznake. Pomoći će vam da se vratite na traženu stranicu klikom na potvrdni okvir u tablici sadržaja. Ovaj korisni trenutak također sviđaju korisnici.

Format DJVU nije funkcionalan kao PDF, ali je manje težak i kompaktan. Osim toga, takve su datoteke često faksimile tih knjiga. Ako je riječ o starom izdanju, čitatelj može vidjeti stare tipografske tehnike kao i izgled stranice.

bilježnica 623 se ne uključuje

Internet

Prvi modeli "čitatelja" pokušali su diverzificirati, nadopunjavajući ih raznim prijedlozima, čineći uređaj malim PDA-om. Međutim, sada svi proizvođači (kao što je PocketBook) prije svega pokušavaju dati kupcima priliku da se udobno otvore s interneta s novog uređaja. Za to su čitatelji opremljeni Wi-Fi mrežom.

PocketBook 623, recenzije o tome koji su on-line alat pozitivni, nije iznimka. Prema zadanim postavkama uvijek postoji gumb na glavnom izborniku zaslona koji preusmjerava korisnika na mrežnu trgovinu. To je brandiran. Ovdje se račun može sinkronizirati s uređajem, što je izuzetno pogodno za interakciju. Bogat izbor knjiga pomaže i onima koji traže određeni glas u svojoj knjižnici i onima koji ne znaju što čitati.

Međutim, za ovo drugo postoji još jedna funkcionalna usluga. Ovo je društvena mreža za ljubitelje knjige ReadRate. Prijavite se na mnoge načine - za stvaranje vlastitog računa ili sinkronizaciju sa svojim Facebookom. Čitatelj koji žudi u izboru i ne zna s kojom knjigom provesti večer može otvoriti ocjene i kompilacije ili pročitati komentare koje ostave isti korisnici. Prikladno sučelje i širok izbor - to je ono što ReadRate daje svakom korisniku.

preglednik

Ali za internet surfanje ovaj uređaj nije baš pogodan. Izbornik ima ugrađeni preglednik, pomoću kojeg možete hipotetički otvoriti bilo koju stranicu World Wide Weba. Međutim, aplikacija ima neke probleme. Neke osobito velike stranice će se dugo otvoriti, a uređaj će početi usporavati. Sve to je neizbježan trošak formata PocketBook 623. Upute za korištenje svakog programa nalaze se u korisničkom priručniku koji se nalazi u kutiji s uređajem.

naputke 623

aplikacije

Od ostalih dodataka, prva stvar koju treba napomenuti jest ugrađeni rječnik stranih jezika. Osim toga, postoje jednostavne standardne igre, kalendar, kalkulator, funkcija bilješke - općenito, sve što je potrebno za bilo koji organizator.

Uređaj podržava pregledavanje fotografija u popularnim formatima. Također ovdje je mp3 player, koji će biti izvrstan dodatak zabavnom čitanju. Ona, kao u knjižnici, ima svoju glazbenu knjižnicu. Player čita oznake pa neće biti teško brzo kretati se između datoteka na uređaju ili tražiti nešto u pretraživanju ključnih riječi.

popravak džepa 623 touch 2

Greške i popravci

Ako se PocketBook 623 ne uključi, vjerojatno je uređaj potrošio trošak. Prikladno sučelje neće vam dopustiti da zaboravite na nedostatak energije (ikona s baterijom i status je vidljiv u bilo kojem načinu rada). S druge strane, može postojati neispravnost punjača ili drugog dijela čitača. Zatim je najbolje kontaktirati specijalizirani centar u kojem će osoblje biti u mogućnosti provoditi kvalitativnu dijagnostiku uz pomoć posebne opreme.

Kao i kod bilo kojeg drugog uređaja, nevolje se mogu dogoditi s PocketBook 623. Popravak zaslona (na primjer) najčešće je povezan s oštećenjem matrice, kada zaslon ne pokazuje dio slike ili potpuno prestaje reagirati na pritiskanje gumba. To može poslužiti različitim razlozima. Najčešće su povezani s neurednim eksploatacijom, kako kažu i korisnici. Popravak PocketBook 623 Touch 2 (zamjena zaslona i pribora) može se izvršiti i pod jamstvom, ako njegov pojam još nije istekao. Stoga, prije odlaska na stručnjaka, vrijedi provjeriti sve dokumente i dokumente koji su primljeni tijekom kupnje.

Popravak PocketBook 623 Touch 2 često je potreban u slučaju mehaničkih oštećenja. Proizvođač je učinio sve kako bi se osiguralo da se kućište i zaslon ne bi mogli slomiti odgovarajućom skrbi. Sve što je potrebno od korisnika je da budete oprezni pri rukovanju opremom.