Pocketbook 626: recenzije o elektroničkoj knjizi. Poklopac za Pocketbook 626

Elektronički "čitač" PocketBook 626 Touch Lux2 zove se stručnjaci jednog od najnovija tehnoloških linija Touch. Model se razlikuje po stilskom dizajnu, najvišoj kvaliteti zaslona i funkcionalnosti. Najčešća izmjena na tržištu uređaja - PocketBook 626 Grey. Recenzije korisnika i stručnjaka o novostima su raznoliki, ali općenito se svode na pozitivnu procjenu gadgeta.

PocketBook 626 mišljenja

Unatoč činjenici da su neke funkcije koje su bile prisutne u prethodnim modelima bile isključene iz uređaja, stil i performanse svojstvene marki ostali su, kako to priznaju stručnjaci, na razini. Ovo mišljenje dijele i korisnici koji vole ostavljaju povratne informacije o iskustvu rada uređaja.

Koje su najznačajnije značajke PocketBook 626? Recenzije vlasnika koji su proučavali mogućnosti uređaja - kakav je njihov stupanj? Uređaj je hvaljen ili kritiziran?

Tehničke specifikacije

"Čitač" ima 6 inča, od strane E-Ink Pearl Technology, procesor 1 GHz, 4 GB flash memoriju za (proširiti na 32 zbog dužinom microSD). Uređaj je u stanju prepoznati gotovo sve uobičajene formate elektroničkih dokumenata i slika. Ima WiFi podršku. Uređaj radi na Linuxu.

Gore navedene karakteristike "željeza", smatraju stručnjaci, više su nego dovoljno za obavljanje osnovnih zadataka korisnika. „Čitač”, za razliku od svojih „kolega” u obliku tableta, prijenosna računala i pametne telefone su uređaji koji nisu dizajnirani za pokretanje igre i aplikacije koje zahtijevaju visoke performanse.

PocketBook 626

Članovi koji su ostavili na istraživanje mogućnosti torbice 626 recenzije, i naći zbroj njegovih tehničkih karakteristika kao sasvim prikladno povjerena na „čitaonici” zadatke. Na dovoljno prihvatljivoj cijeni (oko 6-7 tisuća kuna. Utrljajte.) Svoj uređaj karakteristike hardvera kao vlasnici gadget vjeruju, kao i stručnjaka, ni na koji način inferiorni onima koji imaju konkurentne rješenja.

izgled

E-knjiga ima moderan dizajn s minimalnim poboljšanjima i vanjskim kontrolama. Materijal kućišta u bazičnoj modifikaciji je siva, mat, plastična, otporna na otiske prstiju. Tu je i bijela verzija - PocketBook 626 White. Komentari o konceptu dizajna ove modifikacije gadgeta, ostavljeni od strane stručnjaka i vlasnika, također su vrlo pozitivni.

Tipke na plastičnom kućištu. Ona apeluje na mnoge velike korisnike, vjeruje se da su gumene analoga ove kontrole, koji su se koristili u prethodnim modelima, nisu bili vrlo uspješni ideja. Članovi koji su ostavili na eksploatacijskom bilježnica Touch 626 recenzije, vjeruje se da je plastika - materijal koji pruža nesrazmjerno veću udobnost u upravljanju uređajem, kao i znatno brži odgovor devaysa na vanjske naredbe. Osim toga, prema mnogim stručnjacima, ovaj materijal je najbolji u kombinaciji s elegantnim stilom „čitaonici”.

Slučaj za PocketBook 626

Funkcije tipki su standardne - "Povratak", "Naprijed" i "Dom". Tipke se vrlo lako pritisnu. Kvaliteta gradnje trupa procjenjuju kako stručnjaci, tako i korisnici kao vrlo visoka. Ne postoje praznine, prelijevanja i prigušenja. U donjem kraju ima utor za USB kabel.

Vrlo mnogo vlasnika PocketBook 626, čiji se odgovori vrlo često susreću, bilježe minimalni dizajn uređaja. Nema dodatnih gumba, pristup glavnim funkcijama otvara se nekoliko jednostavnih postupaka. Isto mišljenje dijele mnogi stručnjaci koji su testirali mogućnosti "čitatelja". Slučaj uređaja je vrlo tanak (8 mm), pa će svaki slučaj za PocketBook 626 izgledati sjajno, bez narušavanja sklada proporcija.

prikaz

Zaslon "čitač" dodijelili su stručnjaci i korisnici najviše ocjene. Mnogo je zabilježilo da se stvarno radi od anti-bljeska mehanizma, prikladno prilagođavanje razine osvjetljenja. Bez obzira na osvjetljenje, uvijek možete odabrati optimalnu svjetlinu zaslona. Tehnologija E-Ink donosi kvalitetu fonta zaslona na "izvorni" papir, što smanjuje opterećenje na očima čitatelja. Što se tiče PocketBook 626 zaslona, ​​korisničke i stručne recenzije izuzetno su pohvalne.

E-knjiga PocketBook 626

Neki stručnjaci koji su proučavali moguće uređaje, žale na nedovoljnu zaslona visoke osjetljivosti na dodir u načinu rada za pomicanje stranica. No, njihovi protivnici kažu da u praksi to funkcionira relativno rijetko - u većini slučajeva možete dobiti uporabu standardnih ključeva ili kretanje kroz sadržaj način prikaza gesta.

mekan

Kao što smo već napomenuli, "čitač" PocketBook 626 kontrolira Linux OS. Jedna od najznačajnijih značajki ovog operacijskog sustava je česti oslobađanje ažuriranja (i to, kao što priznaju stručnjaci, odnosi se na želju programera da svaki put poboljša kvalitetu upravljanja uređajem). Nema problema, prema stručnjacima i korisnicima koji su testirali uređaj, kako bi ažurirali softver putem WiFi-a.

Kontroliranje zaslona

Ključna komponenta softvera "čitač" PocketBook Touch 626 je softversko sučelje za upravljanje zaslonom. On, prema mišljenju stručnjaka i korisnika, uređen je u dovoljnoj udobnosti. Jedan od njegovih glavnih elemenata je izbornik "Nedavni događaji", koji se otvaraju, možete pronaći nedavno pregledane ili preuzete datoteke u sustav. Ikone u donjem dijelu zaslona (mogu se minimalizirati ako je potrebno). Drugi koristan element sučelja zaslona je traka statusa. Uz to možete otvoriti kalendar, izvršiti potrebne postavke za označavanje, pregledati zadatke i vidjeti razinu napunjenosti baterije. Traka stanja Prikazuje se i napredak sinkronizacijskog procesa, kao i status WiFi operacije.

PocketBook Touch 626 mišljenja

Bežični modul PocketBook 626, kako ga priznaju korisnici i stručnjaci, radi bez neuspjeha, veza se savršeno održava. Njegova prisutnost, oni vjeruju, značajno proširuje funkcionalnost uređaja omogućuje da ga koristiti ne samo kao čitanja medijima alata, ali i kao dobro rješenje za društvene komunikacije online pomoću aplikacija kao što su ReadRate. Naravno, korisnici mogu ići putem interneta i raditi s njima pomoću ugrađenog preglednika.

Datoteke

Među ostalim glavnim komponentama softvera - upravitelj datoteka. Vlasnici bilježnica 626 Touch Lux2, koji ga ne pregleda moguće procijeniti kvalitetu uređaja je rečeno o sučelju ovog zahtjeva na vrlo pozitivan način. To i ne čudi: file manager ima velik broj postavki, filteri, sposobnost da se sortirati medija ovisno o žanru, autoru, datumu, itd Tu je sučelje lako pronaći željenu datoteku (podržava vrlo potrebno, po mišljenju mnogih korisnika, prediktivni unos teksta opciju .. sustav nudi cijelu riječ nakon što upišete prvih nekoliko slova). za pogledati slike tu je prikladan program "Fotografije".

Neki korisnici ne vole činjenicu da je e-knjiga PocketBook 626, za razliku od mnogih prethodnih rasponu modela Touch, nije u stanju reproducirati multimedijske datoteke, to ne mora virtualni uređaj. Međutim, vjeruje se njihove protivnike, nedostatak ove opcije je prilično kritična, jer su svi elementi gadget sučelje savršeno dizajniran, prije svega, udoban čitanje knjiga i pregledavanje fotografija. Svaki drugi devaysa funkcija će imati sekundarni značaj, a proizvođač je vjerojatno da će uzeti u obzir tu činjenicu. Što se tiče mogućnosti da ima e-knjiga bilježnica 626 mišljenja gotovo ne utječe na pojam koji se odnosi na nedostatak devaysa mogućnost reprodukcije audio datoteka.

Postoji aplikacija kojom korisnik uređaja može kupiti "virtualnu" literaturu. Radi se o online portalu BookLand. Usput, mnogi se književni radovi mogu besplatno preuzeti od tamo. Koristite sučelje ove internetske trgovine, kao stručnjaci i vlasnici bilješke uređaja, prilično udobni: postoje popisi nedavno objavljenih knjiga, postoji zgodan sustav pretraživanja. Da biste pristupili svim funkcijama portala, morate se registrirati.

E-knjige PocketBook 626 ima softverski modul za bilješke. Korisnik može čitati knjigu, napraviti bilješke virtualnog marker skica komentirati čitati (a ne samo za sebe nego i za naknadne objave u društvenim mrežama koriste ReadRate aplikacije). Međutim, napominje alat usluga je u potpunosti primjenjiva samo na datoteke, kao što su doc., EPUB, txt. Neki od popularnih formata (kao što su PDF) su kompatibilni samo s funkcijom za stvaranje oznake i spremiti u zasebnu datoteku odabranih dijelova teksta.

"Chitalka" je opremljen skupom nekoliko rječnika za prevođenje stranih riječi. Postoji modul rusko-engleskog jezika. Postoji mala enciklopedija dijalekata iz Foggy Albiona. Postoji čak i engleski-njemački rječnik. Možete ih koristiti kao sredstvo za lansiranje u zasebnom prozoru, ili izravno u toku čitanja knjiga: Označite nerazumljiv riječ baš tako odmah pop-up prozor u kojem će biti ponuđene prijevode. Mnogi korisnici priznaju da su tražili uređaj koji ima prikladno sučelje za korištenje stranih rječnika. Izbor Pocketbook, priznaju, postala je prava odluka.

Od ostalih korisnih programa unaprijed instaliranih u „čitač” - servis Dropbox (datoteka u oblaku usluga), trgovina Sync, vijesti čitač sučelja, web preglednik, kalkulator, jednostavne igre. Korisnici primijetiti da je proizvođač tvrtke opremio uređaj više nego dovoljno za obavljanje ključnih zadataka odabirom softvera.

Upravljanje uređajima

Među najznačajnijim značajkama upravljanja uređajima su personalizacija. Ova opcija podrazumijeva odabir željene akcije od strane korisnika nakon devaysa (što može biti, primjerice, otvaranje datoteka), pojava screen saver, tip slova ili teme. Također možete dodijeliti radnje pojedinačnim gumama. Mnogi korisnici i stručnjaci koji proučavaju funkcije prenesene na e-knjige torbice 626, recenzije uređaja, posebno govoriti pozitivno o praktičnosti postavljanja kontrole gadget.

E-knjiga PocketBook 626 mišljenja

Koje druge značajne značajke će nam "čitatelj" ponuditi? Postoje sučelja koja omogućuju sinkronizaciju uređaja s raznim uslugama u oblaku. Podržava stvaranje nekoliko osobnih profila (u svakoj od kojih možete odrediti pojedinačne postavke). Postoji funkcija sigurnosnog kopiranja podataka. Odabir optimalnih intervala za isključivanje zaslona i isključivanje uređaja možete optimizirati potrošnju baterije.

Sučelje za čitanje knjiga

Prijeđite na osnovnu skupinu funkcija "čitatelja" - one koje su povezane s izravnom svrhom uređaja. Sučelje za čitanje knjiga konstruirano je prema korisnicima i stručnjacima, dovoljno zgodan. Naziv književnog djela prikazan je na vrhu prozora. U istom području - alati za pretraživanje, funkcija oznaka, komponenti izbornika. Ako koristite drugu opciju, otvara se prozor u kojem možete vidjeti informacije o datoteci, kao i prilagoditi njegov prikaz na zaslonu (vrstu fonta, margina, vrijednost intervala između redaka, i tako dalje. D.). Na dnu sučelja prikazuje se broj stranice (kao i ukupan broj stranice), zajedno s vezom na sadržaj.

Korisnici i stručnjaci izuzetno su pozitivni oko sučelja koji služi glavnoj funkciji, koju je e-knjiga PocketBook 626 Touch Lux2 osmišljena za izvođenje. Recenzije vlasnika i stručnjaka uglavnom su ispunjeni tezama, što odražava korisnost i praktičnost alata koje je razvio proizvođač gadgeta.

baterija

Uređaj je opremljen akumulatorskim kapacitetom od 1.5 tisuća mAh. Stručnjaci koji su proveli testiranje devaysa vidio da kad ga koristite za dva do tri sata dnevno s prosječnom razinom osvjetljenja tijekom modula baterije rad WiFi traje oko tjedan dana. Ako uopće ne koristite uređaj (ali ga ostavite u "Standby modu"), baterija može trajati oko 14 dana. Korisnici koji su reagirali na svoje iskustvo rada "čitatelja" općenito promatramo slične rezultate.

Usporedba s konkurencijom

Unatoč nešto višu cijenu u odnosu na glavne konkurente (ovi stručnjaci računati uređaje kao što su Amazon Kindle 5, oniks Boox C63), uređaj podržava više različitih formata datoteka. Također, kao što je istaknuto od strane mnogih korisnika koji imaju iskustvo ne samo s ovim uređajem, već i s konkurentnim modelima, PocketBook ima bez premca sučelje za upravljanje.

PocketBook 626 Gray recenzije

Jedinstvene prednosti PocketBook stručnjaka nazivaju snažnim procesorom, velikom baterijom i dovoljno tankim tijelom, dajući uređaj elegantnom stilu. Mnogi korisnici napominju: čak i ako kupite tkaninu od debele tkanine za PocketBook 626, onda će vizualno slučaj postati deblji. Neosporna prednost stručnjaka za uređaje, kao i njihovi vlasnici, zvala se izvrsna kvaliteta zaslona.