E-knjiga Onyx Boox Amundsen: recenzije, projekti, tehničke specifikacije

Elektronička knjiga Onyx Boox Amundsen, o kojoj ćemo govoriti u članku, jedna je od dostupnih knjigovođa ovog proizvođača i serije odvojeno. Približan trošak je 7 tisuća rubalja. Prethodno je takva kategorija cijena omogućila da se uređaj nalazi među uređajima srednje razine. Do danas se ovaj model odnosi na brojne "državne zaposlenike". Uređaj nema zanimljive i prikladne značajke, poput dodirnog zaslona i podrške za bežične mreže. Ali malo je vjerojatno da je e-knjiga pogoršala obavljanje svojih izravnih dužnosti. Više detalja o uređaju ćemo dalje razgovarati.onyx boox amundsen recenzije

Sadržaj pakiranja

Proizvođač, zajedno s uređajem, isporučuje kabel za spajanje na računalo i dokumentaciju. Komplet je više nego standardni na Onyx Boox Amundsen. Komentari o tome kao neutralni. Na punjaču proizvođač je spremljen.

pakiranje

Ako su ranije kutije uređaja ovog proizvođača bile zanimljive i očaravajuće, sada je ova značajka nestajala. Međutim, standardno pakiranje i dalje savršeno odgovara ulozi darivanja. U sredini poklopca, kupac će primijetiti portret Rual Amundsen. Nalazi se u plavom okviru. Na gornjem i donjem kraju kutije ukrašene su neobične trake. Iznad portreta proizvođač je postavio naziv uređaja. Da ne biste vidjeli to je teško, jer veličina fonta je znatna. Ispod slike možete vidjeti neke podatke iz njegove biografije, kao i kratku priču o tome zašto je norveški putnik postao tako poznat.

U okviru se nalazi tekst. Javit će vam tehničke specifikacije e-knjige. Također opisuje koji jezici i formati podržava uređaj, koliko je udobno raditi s njom, a izvedba je također napisana.format txt

vanjski dizajn

Ova je knjiga dobar primjer stvarno proračunskog uređaja. Proizvođač je odbio sve dodatne mogućnosti ostavljajući samo osnovne funkcije. Kupac u ovom modelu neće naći Bluetooth, bez bežičnog modula, niti jednog igrača. Nedostaje i pokriće, pozadinsko svjetlo i druge funkcije. Istodobno, proizvođač je vodio brigu o dobrom dizajnerskom rješenju. Možemo reći da su se proračunski fondovi pokazali stvarno jeftinima, a ne odvratno od potencijalnih kupaca.

Paket Onyx Boox Amundsen poklopac nije uključen, tako da bilo je njegovo pravo na kupnju ili maksimalnu brigu o zaslonu. Slučaj je napravljen od plastike. Na stražnjoj površini, ponekad postoje neki tragovi. Prednja strana, ali su gotovo nevidljiva, jer je cijela prednja strana zaslona. Ispod možete vidjeti upravljanje upravljačkim tipkama. Da biste uključili uređaj, upotrijebite gumb na gornjem kraju. Ključ, koji se nalazi s lijeve strane, odgovoran je za izbornik akcije. Zahvaljujući njoj se možete vratiti, naprijed, otvoriti knjigu, zatvoriti ga. Budući da je zaslon nepristupačan, potrebno je podsjetiti na stara vremena povezana s upotrebom uređaja s gumbima.32 GB memorijska kartica

karakteristike

Knjiga Onyx Boox Amundsen (mišljenja o tome, vidi dolje) teži samo 170 g Dimenzije su vrlo male :. 17 × 11,7 × 0,8 cm Uređaj je dostupan u nekoliko boja: postoje crne, sive i bijele verzije. Knjiga je jednostavna za držanje s jednom rukom, također se uklapa u džep.

Skup je dobro obavljen, nema pritužbi. Priključak za USB kabel i priključak za vanjski pogon nalaze se na dnu. Mnogi potrošači ugodno su iznenađeni što je moguće raditi s memorijskom karticom.

Uređaj radi na procesoru s frekvencijom sata od 1 Hz. RAM je malo (512 MB), ali je dovoljno za brzu flipping. Malo kočenja vidljivo je kad otvorite knjigu, izbornik. Potrošači se ne žale zbog toga, tvrdeći njihovu poziciju činjenicom da je glavna stvar u takvom uređaju trenutačno flipping stranica. Ugrađena memorija iznosi 8 GB. Prostor se može povećati korištenjem vanjskog pogona. Memorijska kartica od 32 GB omogućit će vam rad s velikim brojem knjiga.

Otvara više od 12 popularnih tekstualnih datoteka. I također 3-4 formata slika. Da biste otvorili datoteku "PDF", ne morate instalirati dodatni softver jer već postoji. Zaslon je brz - trenutačno se otvori TXT format.

E-knjiga radi na verziji Androida 4.2. Nažalost, ako želite promijeniti neki softver, možete koristiti instalacijske datoteke izravno u memoriju uređaja. Proizvođač nije osigurao ugrađenu trgovinu.

Uređaj je predinstaliran standardnim programom za čitanje knjiga, što je više od logike. Tu su izbornik "Galerija", nekoliko rječnika i kalkulator. Sve su postavke standardne za operacijski sustav, nema ništa novo ili prepoznatljivo.e-knjiga onyx boox amundsen

prikaz

Proizvođač je oslobodio dodatnih slojeva zaslona pri izradi Onyx Boox Amundsen. Povratne informacije o ovoj nijansi su pozitivne. Kakav je učinak imao? Naprotiv, percepcija stranica i kontrasta su promijenjena, podloga je postala još bjelji. Međutim, mnogi kupci gotovo ne primjećuju razliku. Dijagonalni je 6 inča. Rezolucija: 768 × 1024 px. Čitaj dobro, oči se ne umore. Tijekom procesa lako je brzo povećati ili smanjiti font. Ako pritisnete navigacijsku tipku, možete pozvati dodatni izbornik. Sadrži opcije za tumače, označite tekst, idite na bilo koju od stranica knjige, odaberite način prikaza, okrećite zaslon i automatsko pomicanje.onyx boox amundsen slučaj

Autonomni rad

Knjiga ima bateriju kapaciteta 1700 mAh. Proizvođač obećava da neće biti potrebno napuniti uređaj više od jednom mjesečno. Takav pokazatelj može se smatrati vrlo realnim, jer nema pozadinskog osvjetljenja i bežične mreže.

Pozitivne ocjene kupaca

Što kupci smatraju pozitivnim? Format TXT i PDF otvoriti što je brže moguće, što olakšava interakciju s uređajem. Svi vlasnici primjećuju kvalitetu sklopa i materijala koji se koriste, nisku cijenu i veliku brzinu rada. Osim toga, tu je jednostavno za korištenje i zanimljivo sučelje. Vanjski dizajn, iako skroman, ali privlači kupce koji vole minimalizam. Dugo samostalno radno vrijeme, impresivna veličina ugrađene memorije i 32 GB memorijska kartica poboljšat će samo osjećaj interakcije s uređajem. Pozitivni komentari zaslužuju i navigaciju. Općenito, nijedan kupac nije žao što je kupio uređaj.

Negativna povratna informacija korisnika

Na ovom modelu, negativne recenzije ne pišu ili se žale zbog nedostatka pozadinskog osvjetljenja, bežičnog modula i drugih "bunjeva". Ova nijansa može se nazvati posebnom značajkom modela Onyx Boox Amundsen. Ponekad se ponekad pojavljuju previše kontradiktorne.

Međutim, nije potrebno govoriti o objektivnosti takvih negativnih komentara. Proizvođač je odmah skrenuo pozornost na jeftinost ovog modela zbog odbijanja već poznate funkcije kupaca. To ne utječe na obavljanje glavnih zadataka dodijeljenih uređaju na bilo koji način.onyx boox amundsen pregled

rezultati

Ako ste kupili knjigu Onyx Boox Amundsen, a njihov pregled dan je u članku u maloprodaji, onda za to će morati platiti više od 10 tisuća. Rubalja. Na internetu su cijene radikalno različite. Ova e-knjiga prikladna je onima kojima je potreban proračunski uređaj s minimalnim skupom funkcija. Ako se format ne otvori, uvijek možete preuzeti dodatni program. Činjenica da je proizvođač instalirala operativni sustav "Android" određuje prisutnost određenih prednosti. Uređaj ima dvije glavne prednosti: dobar i visokokvalitetan zaslon i stabilan softver. Koristite ovu e-knjigu jednostavno.