E-knjiga Digma S675: pregled, specifikacije, priručnici i recenzije

U 2014. godini zloglasna tvrtka Digma objavila je izdavanje nove linije e-knjiga. Sastojala se od tri naprava. Digma S675 - najmlađi model u seriji. Želite li saznati više o ovom uređaju, njegovim prednostima i nedostacima? Obavezno pročitajte ovaj članak!

Digma S675

izgled

Prva stvar koja vas privlači je dizajn uređaja. Stručnjaci iz tvrtke Digma odlučili su otići klasicima. Uređaj izgleda vrlo suzdržan i elegantan. Elektronska knjiga prodaje se u dvije boje: crno i srebrno. Kutovi gadgeta su zaobljeni. Slučaj je napravljen od visokokvalitetnog materijala. Zahvaljujući ovom uređaju lijepo je dodir. Ne klizi u rukama. Uz sve to, elektronička knjiga ne prikuplja otiske prstiju i prašinu. Nije bilo drugačije reakcije, prelijevanja i praznine. Slučaj je vrlo čvrst. U smislu dizajna Digma S675 je univerzalni uređaj. E-knjiga izgleda sjajno kako sa svakodnevnim, tako i uz poslovnu odjeću.

prikaz

E-knjiga Digma S675 ima E-Ink Pearl HD zaslon, čija je rezolucija 1024 x 758 piksela. Indikator je prilično visok. A ovo je više nego dovoljno za čitanje fikcije. Čak su i čitljivi PDF dokumenti koji su nevjerojatno zahtjevni na zaslonu. Možda je jedna od glavnih prednosti uređaja - prisutnost rasvjete. Zahvaljujući tome možete čitati knjige čak iu mraku.

Među ostalim, svidjelo se prisustvu zaslona osjetljivog na dodir. Korištenje je vrlo jednostavno. Također zadovoljan brzinom ažuriranja stranica. Istodobno, tamne trake ne klize na zaslonu, kao što je to bio model E625. Ne može se radovati u visokoj kvaliteti teksta. Likovi i slova nisu pikselirani. Boja pozadine zaslona je svijetlosiva. Tekst na njemu je vidljiv vrlo jasno.

e-knjiga digma s675

Početni zaslon

Glavni zaslon izvodi se na pristojnoj razini. Kada je uređaj u stanju čekanja, prikazuje sve informacije koje korisnik treba. Na vrhu zaslona možete vidjeti trenutačno vrijeme i datum. U gornjem desnom kutu je indikator baterije. Većina prostora na zaslonu zauzima dvije zone.

Na području pod nazivom "Posljednja knjiga" pokriva se posljednji rad koji je korisnik otvorio. U blizini naslovnice možete vidjeti kratke informacije o knjizi: naslovu, autoru, broju stranica i količini čitanja. U drugoj zoni nalaze se 8 glavnih stavki izbornika. To uključuje odjeljke "Nedavne knjige", "Foto", "Bilješka", "Knjige", "Istraži", "Glazba", "Postavke" i "Više". Uključivanje glavnog zaslona provodi se s dodirnog zaslona.

Knjižnica

Digma S675 podržava sve popularne formate kao što su FB2, ERUP, MOBI, itd. Knjižnica predstavlja direktorij koji sadrži korisničke knjige. Jedna od najvažnijih funkcija je razvrstavanje. S ovim, Digma S675 ima sve u savršenom redu. Razvrstavanje može biti autor, naziv djela, datum dodavanja, itd. Također u knjižnici postoji opcija s kojom možete uključiti glazbeni player. Tijekom prijelaza automatski se reproducira zadnji zapis ili prva pjesma na popisu.

digma s675 slučaj

foto

Također s Digma S675 možete vidjeti različite datoteke u grafičkom formatu. Uređaj podržava JPG, GIF, BMP i PNG. Za razliku od gadgeta konkurenata, uređaj čita malo popularan format nazvan TIFF. Kvaliteta prikazivanja grafičkih datoteka je na prihvatljivoj razini, kao i za e-knjigu. Fotografije, poput knjiga, mogu se razvrstati prema različitim kriterijima.

glazba

Između ostalog, Digma S675 Black podržava i glazbene kompozicije. Formati su vrlo standardni: MP3, WMA, OGG, WAV. Sučelje glazbenog izbornika vrlo je minimalno. I ne postoji ništa suvišno u njemu. Kada reproducirate audio datoteku pri dnu zaslona, ​​možete vidjeti prozor. Prikazuje naziv pjesme, vrijeme je brojanje. Kontrola u ovom načinu rada provodi se pomoću senzora. Zahvaljujući njemu, možete se kretati kroz pjesme, pauzirati ih i ponovno uključiti, podesite glasnoću. Osim toga, možete premotati audio datoteku u pravo vrijeme. To se jednostavno ne može radovati.

digma s675 crna

Prethodni modeli tvrtke Digma patili su od bugova, što je uobičajeno kod uređaja koji su načinjeni u Kini. Bit nedostatka bio je sljedeći: ako korisnik pokuša započeti pjesmu s imenom koja sadrži probleme ili ćirilicom, neće funkcionirati - uređaj će se objesiti ili baciti na početni zaslon. Srećom, stručnjaci su se bavili tim problemom. A Digma S675 lišen je takvog bugova.

primjedbe

Digma S675 ima vrlo zanimljivu značajku. Možete koristiti e-knjigu za stvaranje bilješki. To je učinjeno pomoću sekcije pod nazivom "Notepad". Potrebno je priznati da je u prethodnim uređajima ta funkcija bila loše razvijena. Unatoč tome, u Digma S675 još je uvijek bio na umu. Zahvaljujući zaslonu osjetljivom na dodir lako je stvarati bilješke. Takvo postupanje ne traži mnogo vremena.

Digma S675 mišljenja

Povratne informacije o ovom uređaju izrazito su pozitivni. Prije svega, korisnici su zadovoljni visokom ergonomijom gadgeta, elegantnim dizajnom, reprodukcijom raznih formata visoke kvalitete, višenamjenskom funkcijom itd. Osim toga, jedna od glavnih prednosti ovog uređaja je cijena. Trošak tvrtke Digma S675 niži je od konkurencije s sličnim karakteristikama.

Odsutnost službene periferije glavni je nedostatak Digma S675. Poklopac koji bi bio prikladan za uređaj je nevjerojatno teško pronaći. Digma je kineski proizvođač koji ne proizvodi pribor za svoje uređaje na području naše zemlje. I da se isti poklopac, imaju dobru poryskat preko prostranstva na World Wide Webu.

digma s675 mišljenja

Zapravo, S675 je vrsta "rad na bugovima" tvrtke Digma. Prethodni čitatelji iz ove tvrtke bili su poznati po raznim bugovima, vješalicama, nezgodnom sučelju itd. Tvrtka je slušala mišljenje kupaca i ispravila svoje nedostatke. Kao rezultat toga, svijet se pojavio Digma S675 - kineska e-knjiga. Što se tiče kvalitete, može se usporediti s vrhunskim američkim čitateljima. Stoga, ako vam je potrebna dobra i istovremeno jeftina e-knjiga, onda nećete pronaći bolju opciju od Digma S675.