Kako odabrati kućno kino s karaoke funkcijom: pregled najboljih modela i recenzija

Domaći kazališta gusto su zauzimali nišu na tržištu multimedijalne opreme, au modernoj izvedbi nude veliki izbor funkcija i mogućnosti zabave. Jedna od najpopularnijih opcija već dugo podržava karaoke. Pri odabiru opreme za gledanje filmova, potrošač više pažnje posvećuje kvaliteti slike, a sposobnost reprodukcije glazbe također se širi. Tehnološka sredstva akustičnog dizajna i ergonomije su glavne osobine koje modernom kućnom kinu s karaoke funkcijom nastoje pružiti. Cijena sličnih sustava, nažalost, također neumoljivo raste - modeli poznatih robnih marki u prosjeku iznose od 15 do 40 tisuća rubalja. Ali, kao vlasnici takvih kinematografija, užitak korištenja njima u potpunosti isplati investicije. Glavna stvar je odabrati pravi model.

Sustav kućnog kina s karaoke

kućno kino s karaoke funkcijom

Kako bi se osigurala bogata i jasna "slika", potrebna je osnova kompleksa - TV. Razlika između kućnog kina i velikog zaslona je u tome što stvara osjećaj dubokog uranjanja u atmosferu filma. Druga važna komponenta sustava je akustika, koju mogu predstavljati nekoliko zvučnika i subwoofera. U mnogim aspektima od primjene glazbene komponente ovisi o cjenovnoj cijeni, kojom možete kupiti kućno kino s funkcijom karaoke. Kupite modele s 4-6 stupaca, na primjer, možete za 15-20 tisuća rubalja. Međutim, varijante s širi skup akustičkih sredstava mogu doseći po cijeni od 30 tisuća rubalja. Obratite pozornost na ovu komponentu, potrebno je osigurati i način ugradnje elemenata. Na primjer, zvučnici mogu biti ugrađeni u zid s posebnim fiksatorima ili postavljeni na podnu površinu. Za spajanje dviju komponenti i pružanje sučelja sustava također se nadopunjuju AV prijemnik, multimedijski reproduktor i mikrofon.

Glavne značajke

kućno kino s karaoke funkcijom

Kućno kino je složeni kompleks, pa je skup parametara za procjenu njegove izvedbe vrlo širok. Zapravo, sve se značajke mogu podijeliti u dvije skupine - one koje se odnose na parametre zaslona, ​​i akustiku, koja pruža kućno kino s funkcijom karaoke. Značajke zaslona u odnosu na njegove dimenzije ključne su - prosječna vrijednost iznosi 42-55 inča. Usput, najvišu klasu predstavljaju modeli od 61 do 80 inča. Također će biti suvišno odlučiti rješavanje moći TV, što je najčešće predstavljeno formatima 720p i 1080i. Najnapredniji zasloni podržavaju 3D tehnologiju i UltraHD format.

Ništa manje važne su karakteristike akustike. Temeljni kriterij odabira u ovom slučaju je konfiguracija sustava i ulazna snaga. U standardnim verzijama, kućno kino s karaoke funkcijom uključuje korištenje prednjeg, stražnjeg i jednog središnjeg zvučnika sa subwooferima koji mogu imati formate 5.1 ili 7.2. Što se tiče snage, optimalne vrijednosti su u rasponu od 500 do 720 W.

Funkcija karaoke - što treba uzeti u obzir?

kućno kino s cijenom funkcije karaoke

Minimalni zahtjevi za akustičnost za karaoke uključuju pružanje petkanalnih audio reprodukcija s ukupnom snagom zvučnika od najmanje 300 vata. Zapravo, glazbena oprema će biti osnova za provedbu ove funkcije, ali bez dodatnih pribora njegova uporaba je nemoguća. Poželjno je odmah odabrati kućno kino s karaoke funkcijom s diskom na kojem će se melodije snimiti za izvedbu. Danas možete pronaći ponude s više od 4000 pjesama. Za sofisticirane izvođače, proizvođači također pružaju sustave bodovanja za kvalitetu pjesme. Ako se planira upotrijebiti karaoke duet, potrebno je dati drugi mikrofon, kao u osnovnim kompletnim kompletima koji se obično nalazi u jednoj kopiji.

Samsung HT-J4550K pregled

kućno kino s karaoke funkcijom s diskom

Možemo reći da je ovaj sustav uzorak jeftinog ali funkcionalnog kućnog kina s podrškom za karaoke. Potencijal zvučne snage od 500 W je dovoljan za otkrivanje glazbenih sposobnosti opreme i za udobno gledanje filmova. Prednosti korisnika slike ovog sustava uključuju tehnologiju HDTV. Zahvaljujući ovom standardu, kućno kino s Samsungovom karaoke funkcijom pruža jasnu sliku. U tom se slučaju reprodukcija može izvesti i od vanjskog playera i USB medija. Također, korejski film podržava rad s modernim formatima videozapisa, uključujući Blu-ray. Prema vlasnicima, u kombinaciji s trodimenzionalnom slikom, ovaj standard vam omogućuje da dobijete gotovo savršenu sliku. Što se tiče funkcije karaoke, to ne uzrokuje posebna pojavljivanja među korisnicima, iako su glavne karakteristike modela omogućile da se prilično dobro otkrije.

Pregled LG LHB655

Drugi korejski model, čija je cijena 20 tisuća rubalja. Za ovaj novac, korisnik prima akustiku 5.1, ukupne snage 1000 wata. Moram reći da su programeri LG naglasak u ovom sustavu je napravljen za reprodukciju glazbe znači, dakle, karaoke je jedna od najboljih opcija. To potvrđuje prvenstveno širok raspon dekodera koji podržavaju kućno kino s karaoke funkcijom LG u izvedbi LHB655. Dovoljno je odabrati Dolby TrueHD i najnovije verzije DTS-HD. Što se tiče osnovanosti vlasnika kazališnih su komunikacijske sposobnosti - pruža sučelja USB, Ethernet, DLNA, optički digitalni audio, kao i mogućnost rada s mrežnim uslugama. Ono što je posebno ugodno za ljubitelje karaoke, ovaj model je opremljen s dva mikrofona.

kućno kino s karaoke funkcijom lg

Pregled modela BCS-HW929 tvrtke Pioneer

Ova opcija neznatno premašuje prosječnu razinu cijena, ali njezine su karakteristike također vrijedne pažnje. Unatoč standardnoj snazi ​​od 550 W, model pokazuje vrlo visoku kvalitetu reprodukcije zvuka. Prisutnost dva mikrofona i širok spektar audioizlaza gotovo eliminira sva ograničenja u radu sustava. Osim toga, vrijedno je istaknuti suvremene tehnologije koje pružaju ovaj kućno kino funkcijom karaoke. Recenzije označavaju podršku za Blu-Ray s 3D, dostupnost kompozitnog HDMI formata, kao i komunikacijske mogućnosti. Na primjer, sustav se može povezati s iPod-om, kao i pristup mrežnim uslugama putem Etherneta i Wi-Fi-ja. Jedini nedostatak ove odluke je cijena, koja je oko 50 tisuća rubalja.

Pregled modela tvrtke Sony MHC-GT3D

kućno kino s recenzijama funkcija karaoke

Uspješan primjer upotrebe novih tehnologija u kombinaciji s tradicionalnim akustičkim rješenjima razvoj je tvrtke Sony u izvedbi MHC-GT3D. Sustav nudi akustičku konfiguraciju od 2.1, koja daje izlaz od 720 wata. Prednosti ovog rješenja, koje ističu sami korisnici, uključuju kompaktnu veličinu i pristojnu funkcionalnost. Konkretno, korisnici pohvaljuju širok izbor konektora koji nude kućno kino s karaoke funkcijom. Cijena modela na domaćem tržištu varira od 30 do 35 tisuća rubalja. Možemo reći da je trošak malo pretjeran, ali taj se nedostatak nadoknađuje kvalitetom materijala za stupove i samog skupa. Također, ne zaboravite da je Sony dio uskog asortimana naprednih proizvođača visokokvalitetne audio opreme.

Pregled modela SC-BTT480EEK tvrtke Panasonic

U ovom slučaju razmatramo tipičnu verziju s akustičnom konfiguracijom 5.1, podrškom za trodimenzionalnu reprodukciju videa, bogatim komunikacijskim mogućnostima i sve to s pristojnom kvalitetom. Međutim, u modelu postoji nekoliko izvornih Panasonic rješenja. To, primjerice, omogućuje strujanje glazbe na kućnoj mreži. VIERA Connect sustav također otvara pristup web uslugama. Kao rezultat toga, dobivate višenamjenski i ergonomski kućno kino s karaoke funkcijom koju možete kupiti za 50 tisuća rubalja. Osim skupa opcija i visokokvalitetne reprodukcije glazbe, kompleks je malen. Stavite elemente sustava mogu biti u zasebnoj sobi za kućno kino, au dnevnoj sobi zajedno s drugim namještajem.

kućno kino s karaoke funkcijom

Primjer modernih kućnih kina pokazuje koliko daleko može biti tehnološki napredak od zahtjeva masovnih korisnika. Najnoviji modeli nude opremu koja nudi veliki raspon povezivanja s drugim uređajima, a također pruža visoku snagu. U isto vrijeme, razvija se kućno kino s karaoke funkcijom u smjeru poboljšanja videa. Pored akustičnih zasluga takvog sustava treba osigurati visoku kvalitetu slike. U tom smislu, potrošač može računati na oba formata videozapisa visoke razlučivosti i podršku za 3D "slike". Također, ne zaboravite na estetske osobine kućnog kina. Spomenuti proizvođači u svakom modelu obično odražavaju vlastitu viziju dizajna zvučne opreme koja naglašava visoku ergonomiju i funkcionalnost opreme.