Recenzije: projektor za kućno kino. Opis, karakteristike i savjeti o izboru

Za ljubitelje tradicionalnih kina, moderni proizvođači projektantske opreme pružaju priliku da se uranjaju u atmosferu filma bez napuštanja doma. Usporedba učinaka govora ne ide, ali, kao iskustvo korisnika, kompaktni uređaj također može pružiti nezaboravan doživljaj. Istina, možete računati na dobar rezultat iz sesije kućnog filma samo ako koristite kvalitetnu opremu. Proizvođači ne ograničavaju izbor potrošača, nudeći sve nove tehnološke napore. Glavne značajke i pregled projektora za kućno kino će vam pomoći da napravite pravu odluku pri kupnji.

Značajke modela za kućno kino

recenzije projektora za kućno kino

U početku, projektori su dizajnirani za uporabu u velikim prostorijama, kao što su dvorane, škole i druge institucije. I do danas, taj imenik nastavlja pomicati model prema razvoju, što ukazuje na podjelu u smislu upotrebe. Stoga postoje uređaji za upotrebu na poslovnim konferencijama, u procesima obuke itd. Značaj takvih modela je sposobnost rada s umjetnom rasvjetom. S druge strane, uređaji za kućnu upotrebu dizajnirani su za gledanje filmova s ​​isključenim svjetlima. Do neke mjere, ova nijansa olakšava zadaće proizvođača koji proizvodi kuću projektor. Kako odabrati takav model? Među glavnim kriterijima vrijedi spomenuti povezanost, svjetlinu, fokus i druge parametre uređaja, određujući njegovu funkcionalnost i kvalitetu rada.

Mogućnosti povezivanja

U pravilu, projektori nemaju sredstva za "čitanje" informacija iz izravnih medija. To razlikuje takve uređaje od uobičajenih video rekordera i DVD playera. U tom slučaju, računalo, laptop, telefon i isti DVD uređaj mogu poslužiti kao izvor. Glavna stvar je osigurati mogućnost povezivanja. Većina modela koristi priključke za digitalni signal, iako, čudno, postoje i analogni kanali. Potonji sadrže kompozitne ulaze, bezvremenski format S-Video, BNC i VGA. No češće postoje više suvremenih digitalnih HDMI, DVI i DispalyPort priključaka. Kao što pokazuje recenzije, projektor za kućno kino s HDMI pruža najbolju kvalitetu slike. Osim toga, moderna oprema je spremnija komunicirati s takvim lukama bez potrebe za adapterima. Istina, ne možemo vam pomoći sjetiti se analognih ulaza, što može biti potrebno za rad s igračima iz prošlog stoljeća.

kućni projektor kako odabrati

Što bi trebala biti svjetlina?

Ovo je jedan od najvažnijih, ali ujedno i jedva primjetan opcijama laika. Činjenica je da ta obilježja nije naznačena u oznaci, budući da na njega uglavnom utječu neizravni čimbenici koji se javljaju u procesu promatranja filma. Ipak, prilikom kupnje možete obratiti pažnju na vrijednost svjetlosnog toka, koji se mjeri u lumenima (Lm) i određuje snagu svjetlosti. Ne može se reći da svjetlina izravno ovisi o tome, ali svjetlost može utjecati na balansiranje načina prikazivanja boja. Zato bi trebao biti izbor projektora za kućno kino s obzirom na svjetlinu, vođeni vrijednostima lumena. Dakle, ako je dijagonala 130 inča, onda možemo sigurno uzeti opciju za 1 500 lm. Ovo će biti dovoljno za gledanje filma u mraku. Za 80-inčni format vrijedi dati opciju za 600 lm. Važno je uzeti u obzir da prevelika svjetlina također ne ulazi u plus, pa "rezervirana" za pohranu svojih vrijednosti nema smisla. Iako, ako se sesije planiraju uz svjetlo, trebate računati na pokazatelje od 3-4 tisuće Lm. Takve se vrijednosti, usput, obično koriste u modelima uredskog projektora.

projektori za cijene kućnog kina

Kontrast projektora

U specifikacijama ovaj parametar također nije naveden. Zapravo, u nekim je slučajevima teško odrediti, a u kontekstu osvjetljenja kontrast ne utječe na kvalitetu, budući da je osvjetljenje prirodno. Međutim, ponekad možete pronaći određene vrijednosti u opisima modela. Na primjer, projektori za kućno kino BenQ često sadrže omjer od 1000: 1 u specifikacijama. Ali to ne znači da korisnik može očekivati ​​da će dobiti opsežnu i detaljnu "sliku".

Jedina stvar koju može procijeniti neiskusni potrošač u ovom parametru je prisutnost automatske dijafragme. U biti, ova funkcija omogućuje optimalnu kontrolu ravnoteže svjetline. U praksi se to izražava u pojačanju ili suzbijanju određenih nijansi kako bi se bolje emitirala boja. Nažalost, ova je opcija važna samo u "obradi" mračnih prizora u kojima nema zasićenih objekata u boji. Ova metoda korekcije kontrasta zove se dinamična. Za razliku od izravnih vrijednosti kontrasta, prisutnost ove funkcije doista zaslužuje pozornost. Kao što potvrđuju recenzije, Kućno kino projektor S automatskim dijafragmom dobro se rukuje svojim zadatkom u odsutnosti uvjeta osvjetljenja.

projektori za kućno kazalište benq

Optimalna razlučivost

U slučaju rješavanje moći sve je očito. Što je veći, to će detaljnije i općenito bolje biti slika. Međutim, još uvijek je nužno u početku misliti kroz zadatke koje projektor mora riješiti, budući da je ovaj ili taj format pogodan u nekim slučajevima i manje učinkovit u drugima. Na primjer, za filmove u Full HD, potreban vam je odgovarajući model s podrškom za ovaj format 1920 × 1080. Ako nema posebnih zahtjeva za kvalitetom, možete spremiti odabirom modela s WXGA formatu - u ovom slučaju razlučivost je 1280 x 800. No, najbolji projektori za kućno kino još uvijek imaju veću razlučivost - na primjer, format 4K postaje sve popularniji. Maksimalna razlučivost dopuštena ovom tehnologijom iznosi 4096 × 2160. Za gledanje videozapisa s DVD ureñaja bit će dovoljno i format SVGA, koji odašilje sliku rezolucije 800 × 600. Usput, ovo je optimalni format, ako se također planira koristiti uređaj za prezentacije.

Izbor zanata po fokusu

3D hd projektori

Svaki projektor ima takvu karakteristiku kao i projekcijski omjer. Ovo je parametar koji označava omjer širine zaslona i udaljenosti od njega do projektora. Modeli s dugim fokusom imaju visoku razlučivost projekcije. Na primjer, omjer 2: 1 će pružiti sliku širine 2 metra, što je prikladno gledati na udaljenosti od 4 metra. Prema tome, potrebno je usporediti prostorije i optimalnu rezoluciju projekcije. Ali čak i u prisutnosti dugih zidova nije uvijek korisno stjecati modele s dugim fokusom. Oni ne jamče kvalitetu slike - barem, ovo je ono što recenzenti kažu. Projektor za kućno kino može biti kratki fokus. Konkretno, neki proizvođači se odnose na ove grupne uređaje u formatu 0,55: 1. Ali nema jasnih standarda, tako da ovdje možete uključiti omjer 1,5: 1. Usput, izbor modela kratkog fokusiranja nije uvijek zbog nedostatka dovoljno prostora u sobi. Na primjer, kako bi se izbjeglo zatvaranje svjetlosnog toka, ponekad su dostupni projektori ultra kratkog fokusa koji se mogu nalaziti blizu zaslona na udaljenosti od 15-20 cm.

3D HD projektori

Val popularnosti 3D tehnologija nije mogao zaobići tehniku ​​dizajna. Postoji nekoliko različitih formata koji pružaju učinak stereo para. Na primjer, proizvođači koriste konfiguracije "poredane" i "top-bottom". Ako planirate raditi s Blu-rayom ​​u 3D, trebali biste osigurati prisutnost HDMI sučelja u uređaju, dok je minimalna verzija konektora za takve svrhe 1.4. Moderni 3D HD projektori također uključuju upotrebu posebnih naočala. No, to nije običan pribor za opažanje trodimenzionalne slike, ali uređaje koji se razvijaju na temelju polarizacijske filtre. U kompleksu s 3D projektorom, takve naočale nisu jeftine, ali njihov vizualni efekt uvelike se poboljšava.

Dizajn i dimenzije projektora

najbolji projektori za kućno kino

Možda je to najlakši izbor, gdje se svatko može osloniti na vlastiti ukus, unatoč tehničkim suptilnosti i značajkama dizajna. Moram reći da su kućni uređaji koji imaju najfiniji i najizgledniji dizajn. Postoje mogućnosti s točnim geometrijskim oblicima, mnogim uređajima s ujednačenim tijelima - glavna stvar je da projektor u skladu s unutrašnjosti. Jedino ograničenje u tom pogledu može biti zbog veličine. Kao što recenzenti kažu, projektor za kućno kino s malim dimenzijama zahtijeva osjetljivi pristup rukovanja. No postoje očiti nedostaci i za velike modele - takvi uređaji ne bi se trebali kupiti ako planirate uzeti uređaj s vama na čestim izletima.

Modeli ove tvrtke redovito su uključeni u ocjene najboljih projektora. To je olakšano njihovom funkcionalnošću i uvođenjem novih tehnoloških rješenja. Korisnici primjećuju dobru svjetlinu, sposobnost rada u svim modernim formatima, uključujući Full HD. Također u liniji proizvođača, možete pronaći prilično dobre uređaje koji podržavaju trodimenzionalnu sliku. No, tu su i nedostaci da su projektori za kućno kino Benq u gotovo svim segmentima. Na primjer, često se korisnici žale na zvuk i nisku razinu buke. U svakom slučaju, linija ima širok raspon opcija s različitim operativnim parametrima, pa će svaki projektor pronaći Benqov projektor.

Među stručnjacima u segmentu, Epson je poznat kao trendsetter i proizvođač high-tech uređaja. Druga stvar je da široki potrošač bavi modelima različitih razina, koje karakteriziraju ne samo vrline, već i nedostatke. Ako govorimo o pozitivnim aspektima, projektor za kućno kino Epson u gotovo svim verzijama pruža kvalitetnu sliku. Vlasnici ga opisuju kao sočno i zasićeno. Usput, s obzirom na kontrast, proizvodi ove marke smatraju se najboljom mogućnošću.

Ipak, sve zasluge slike ponovno su zasjenjene slabim zvukom. Također, u nekim modelima se čuje zvuk s uređaja - na primjer, zvučna izolacija pri 30 dB se ne osjeća na najbolji način. Osim toga, u srednjem je segmentu velika cijena Epsonovih modela - do 70-80 tisuća rubalja. Istina, postoje proračunski projektori za kućno kino, čije cijene variraju između 20 i 30 tisuća, ali takvi uređaji ne otkrivaju sve tehnološke prednosti opreme za gledanje filmova.

3D projektori za kućno kino

Proizvod ove marke također je kritiziran zbog visokih troškova, ali u ovom se slučaju potpuno opravdava. To je programeri tvrtke Sony danas nude najvišu razlučivost na širokom zaslonu. Vlasnici primjećuju čistoću slike, svjetlinu i dubinu kontrasta. Ovaj efekt pružaju projektori za kućno kino, čija je cijena veća od 200 tisuća rubalja. Korisnici ove tehnologije naglašavaju da je praktički oslobođen nedostataka, koje promatraju konkurenti. To znači da projektori nisu bučni, pružaju visoku kvalitetu zvuka i sve to - u pozadini besprijekorne slike.

Kad se upoznaju s karakteristikama i suptilnosti izbora projektora, mnogi će postaviti pitanje: Nije li lakše kupiti TV s velikim zaslonom? Štoviše, po cijeni obje opcije su približno usporedive. No, sve se odvija na velikom zaslonu - u centimetarima usporedba neće biti pogodna za TV, a to je glavna prednost u procesu gledanja filma. A to ne spominje zadovoljstvo što 3D projektori omogućuju kućno kino širokog formata. Međutim, u ovom slučaju, razlika u cijeni bit će impresivna. Za projektore postoje i druge prednosti, među kojima su kompaktne dimenzije i minimalni naprezanje očiju. A ako postoji misao otići u zemlju i tamo organizirati film? Naravno, kompaktni uređaj također ima koristi u praktičnosti. Ali u svakom slučaju važno je osigurati sve nijanse eksploatacije, tako da kupnja opravdava očekivanja.