Hansa ploče: recenzije i značajke

Vrlo često u trgovinama kućanskih aparata nalaze se perilice za posuđe i štednjaci Hansa. Recenzije dobavljača pokazuju da prije svega kupci privlače pristupačna cijena i atraktivan dizajn tih modela. Doista, raspon plinskih i električnih peći je vrlo širok, među njima postoje i vrlo jednostavne i jeftine opcije, i izvrsne i skupo. Razmotrimo više pojedinosti o plinu i električni štednjak

sadržaj

i usporedite njihove pro i kontra. Na primjer, Hansa plinski štednjak FCGW50000010 jedan je od najpopularnijih modela ove marke. Puno funkcija se ne može pohvaliti - plinske peći sa rasvjetom, 4 plamenika, od kojih je jedan veliki promjer u pećnici prekriveno cakline lako čišćenje, ladica za spremanje ladice i oblike pečenja vrata pećnice je ukloniti.

Ako ne funkcionira, onda ono što privlači kupce ovaj Hansa štednjak? Povratne informacije od kupaca ukazuju na to da privlači svojim izgledom: uredan, s udobnim ručkama, glatke linije, izgleda puno povoljnije za mnoge nespretni ploče ekonomskoj klasi.

Za usporedbu, možete uzeti model FCMI68263080 - jedan od najskupljih ovog branda. Nitko ne može proći ovu Hanansku ploču. Recenzije o tome samo su oduševljene - lijepe, pouzdane, luksuzne, udobne, s prekrasnom pećnicom. Ona zasluženo zauzima središnje mjesto u kuhinji. Prvenstveno privlači modela dizajn, u kojoj zrcalne površine pametno kombinaciji s nehrđajućeg čelika, čime peći iznimno sofisticirani izgled. Drugo, u ploči sadrži najnovije i korisne „gadgete”: jednom rukom električno paljenje, puna kontrola gasa, katalitički čišćenje pećnice, električna pećnica sa zaslona, ​​ražanj, roštilj, konvekcija, prijenosnih vodiče i još mnogo toga. Naravno, cijena ovog modela je prikladna, ali, po mišljenju kupaca, to je vrijedno!

Osim plina, prodao električni štednjak od Hanse. Recenzije o tim modelima također su uglavnom pozitivne. Postoje tradicionalne električne peći s "palačinke" i cakline na površini, postoje moderni s staklenom keramikom. Tradicionalni su jeftinije, ali puno su sporije. Staklena keramika se zagrijava do maksimuma u nekoliko sekundi, a mnogo je lakše brinuti, ali to će koštati više. Među jednostavnim modelima, električna štednjak Hans FCEW51001011 je u velikoj potražnji. Glavne značajke: model s 4 plamenika, 2 plamenika s snagom od 1,5 kW, a dva snage 1,2 kW, dimenzije su standardni 50 * 60 * 85 cm, pozadinsko osvjetljenje. Tri programa kontrole u pećnici: možete pojedinačno uključiti gornji i donji element za grijanje, a možete i odjednom. Zapravo, to je jednostavna proračunska opcija, opremljena minimalnim potrebnim funkcijama.

Što se tiče ploča s staklenom keramikom, model Hansa FCCX58236030 je u velikoj potražnji. Ploča je od nehrđajućeg čelika i opremljen kontrolnom višenamjenski ploče koja omogućava programiranje pećnicu isključiti, odaberite vrstu grijanja (gore, dolje, konvekcijom i sl). Privlačnost pozornosti i ploča za kuhanje na kojoj jedan od ploča za kuhanje dolazi s dvostrukim krugom. To znači da, ako je potrebno, možete staviti na njega i mali lonac, i veliku tavu. Ako vam se kuhati na velikom plamenik u malom zdjelu, dio električne energije troši uzalud, a ako je suprotno - mala ploča za kuhanje i posuđe široka, obrok je spreman polako. Pećnica je opremljena s rešetkom i tri posude za pečenje (jedna duboka i dvije ravne) i odvojive tračnice. "Pouzdan, prikladan, praktičan" - tako govore o Hanskoj tehnici. U ovom trenutku, proizvodi ove tvrtke nije jako raširena na ruskom tržištu kućanskih aparata, ali sa svakim godine sve više i više potrošači odlučiti upravo na njemu.