Yota (mobilni operator): recenzije, tarife, veze

U ruskom tržište stanične komunikacije

postojao je novi igrač - tvrtka Yota. Dugo je vremena ova korporacija bila poznata kao davatelj bežičnog pristupa Internetu. U spektru usluga novog operatora, sve one usluge koje su danas potrebne, tj. Glasovne komunikacije, SMS i pristup mreži. Potonji se odlikuju neograničenim i apsolutno realnim uvjetima. Ako tarife ostalih mobilnih operatora primjenjuju ograničenje prometa veće od unaprijed plaćenog iznosa, tada Yota ne koristi ovaj pristup, barem za sada. Kakve su šanse za stjecanje uporišta na ruskom tržištu mobilni operater jednako mlad poput Yote? Recenzije kakve prevladavaju? Koja je upotreba usluge Yota posebno za pretplatnike?

Ulazak na tržište

Stvarno pokretanje novog mobilnog operatera Yota održano je u kolovozu 2014. Izdavanje SIM-kartica marke započeo u Moskvi, St. Petersburgu, Vladimir, Tula i Dalekog istoka gradova Vladivostok i Khabarovsk. Zanimljivo je da prethodne aplikacije za primanje SIM kartica korisnici mogu unaprijed poslati putem mobilne aplikacije. U isto vrijeme, Yota ("mobilni operater") najavio je novi status u travnju. Prije toga, već dugi niz godina, organizacija se prije svega bavila pružanjem bežičnih internetskih usluga. Aktivnosti u tom smjeru i dalje provodi tvrtka: prodaje odgovarajuću vrstu marke modema. Dakle, za pogreške bez odvajanja dvije glavne vrste usluga koje organizacije (mobilni internet i stanična komunikacija) ćemo se odnose na u ovom članku kao tvrtka „Yota-mobilnog operatera”. S druge strane, ako govorimo samo o mobilnom internetu, nazvat ćemo tvrtku "Yota-provider".

Yota mobilni operaterski pregled

Tvrtka planira osigurati prisutnost marke kao davatelja usluga mobilne komunikacije u svim regijama Rusije. Ciljana publika, koji je odredio tvrtka Yota-mobile operator, - entuzijasta za iPad, iPhone i Android. To jest, oni ljudi koji su navikli koristiti mobilni internet. Napominjemo da se Yota može smatrati neovisnim igračem na tržištu mobilnih komunikacija. Stvar je, ova organizacija je podružnica Megafona. Istodobno, kako neki analitičari vjeruju, određeni tržišni udio ostale velike korporacije segmenta ("MTS" i "Beeline") Yota-mobilni operater "win" još uvijek može.

Osnovne tarife

Tarifna politika novog pružatelja mobilnih komunikacija prilično je mlada. Na primjer, u trenutku ulaska na tržište, tvrtka je omogućila korištenje samo jedne tarife, uključujući 300 minuta poziva, neograničen internet i bilo koji broj SMS-a za 750 rubalja mjesečno. One koje nude Yota-mobile operator, tarife danas uglavnom se razlikuju prema broju samo poziva na telefone. To jest, postoji "osnovna" mjesečna isplata od 300 rubalja, jamči neograničen Internet. S druge strane, možete platiti 50 rubalja i dobiti neograničen broj SMS poruka. Minimalni dodatak za glasovne pozive iznosi 140 rubalja (100 minuta), maksimalno - 990 (1200 minuta).

ograničenja

Imajte na umu da je SIM kartica novog mobilnog operatera pogodna samo za pametne telefone, tablete i mobitele. Ne možete ga povezati s računalom, možete koristiti modem tvrtke Yota-provider za pristup Internetu.

Uređaji u kojima SIM kartica, koju je izdao operator Yota-mobile, u potpunosti će funkcionirati, tipa 4PDA. Također uz pomoć mobilnih uređaja s SIM karticom iz Yote, ne možete "distribuirati" internet u Wi-Fi načinu rada. Neki stručnjaci primjećuju da ako davatelj usluga otkrije kršenje korištenja SIM kartice, brzina pristupa mreži može se smanjiti na 32 kbps. Istina nije posve jasna kako će se to provesti u praksi.

Povezivanje Yota mobilnog operatera

Međutim, tvrtka će uvesti slično ograničenje ako se otkrije da vlasnik mobilnog uređaja koristi mreže za razmjenu datoteka, kao što su "bujica" ili preuzimanja velikih datoteka. Za razliku od definicije činjenice distribucije Wi-Fi mreže, problemi sa zapisivanjem zahtjeva za praćenje Yota ne bi trebali biti. Ako na strani korisnika nema kršenja, onda je zajamčena pristup mreži na pristojnoj brzini standardnog 4G i, štoviše, neograničen.

veza

Kako se povezati s uslugama koje nudi operator Yota-mobile? Postoje dva glavna načina. SIM karticu ovog davatelja usluga može se naručiti putem web stranice tvrtke ili koristiti mobilnu aplikaciju. Naručenu SIM karticu će donijeti kurir. Također, može se prikupiti na mjestima izdavanja, čija će adresa biti prikazana u prijavi. Ako se klijenti suoče s poteškoćama u korištenju usluga, operater za konfiguriranje Yota-mobile šalje putem svoje službe za podršku, to je neophodno za ispravan rad SIM kartica. Istodobno, naglasak je na interakciji relevantne strukture dobavljača s kupcima putem online kanala, na primjer preko razgovora.

Operaterima i korisnicima Yota-mobilnih operatera vrlo je različit. Oni se uvjetno mogu svrstati u tri kategorije. Prvi karakterizira kvalitetu pružanja komunikacijskih usluga. Drugo - politika cijena tvrtki. Treće, tržišne perspektive novog operatora. Što se tiče pregleda prvog tipa, možemo reći da su oni općenito pozitivni. I to ne čudi, budući da tvrtka Yota u velikoj mjeri koristi infrastrukturu Megafona, koja vjerojatno nije inferiorna u smislu proizvedivosti prema onima koje koriste drugi operatori. Što se tiče cijena, mišljenja korisnika i stručnjaka su drugačija.

Pokrivač mobilnog operatera Yota

Premium proizvod

Tarife operatora Yota-mobile nude se uglavnom za kupce u premium segmentu. Budući da ih usporedbom uspoređuju čak i s onima iz Megafona, njihove prednosti nisu tako očite. Štoviše, u korištenju Interneta postoje obilježena ograničenja. Postoji još jedna točka gledišta prema kojoj su tarife od Yote prilično fer. Činjenica je da bi se za mjesečnu naknadu od 300 rubalja mjesečno je stvarno neograničen internet (ako ne krše pravila o njegovoj uporabi, nema ograničenja na promet, brzina, itd) ne mogu svaki operater.

Usput, mnogi su korisnici impresionirani prodajnim kanalom, koji je organizirao operator Yota-mobile. Svjedodžbe kupaca ukazuju na to da je isporuka kurirskih usluga prikladna. SIM karticu možete naručiti bilo gdje u gradu, kod kuće, na poslu.

pokrivenost

Koliko je učinkovit novi operater spreman da služi pretplatnicima u području područja pokrivenosti? Sve ovisi, prije svega, o korištenoj komunikacijskoj tehnologiji. Naravno, pokrivenost operatera Yota-mobile prema standardima 2G i 3G pruža gotovo svugdje, ako govorimo o gradovima prisutnosti tvrtke.

Yota mobilni operater cijene

Još jedna stvar, ako govorimo o najnovijoj tehnologiji temeljenoj na 4G. U ovom slučaju, onaj koji operator Yota-mobile jamči, područje pokrivenosti je distribuirano, čak i ako govori o Moskvi, nije uvijek ravnomjerno raspodijeljeno. Istodobno, kako bi zadovoljili osnovne potrebe korištenja Interneta, postoje dovoljno resursa koji uključuju 3G standard. Budući da korisnici Yota ne žele preuzeti velike datoteke, praktična potreba za brzinama većim od 3-4 Mbit, koja daje 3G, može biti niska.

marketing

Zapravo, o odgovorima koje karakteriziraju tržišne izglede za novog davatelja mobilnih usluga, možete razgovarati odvojeno. Postoji mišljenje da Yota, osobito, nije sasvim djelotvoran u aspektu korištenja prodajnih kanala. Kao što smo rekli, distribucija SIM-kartica se vrši putem naloga putem web stranice i dostave putem kurira ili izdavanjem centrima. Ovo nije najoptimalniji način, koji je izabran Yota-mobilnog operatera, zaposlenik daje pregled nekih analitičke agencije su dizajnirani na takav ton. Činjenica je da je za pobjedu značajan udio na tržištu potrebno je osvojiti ciljnu skupinu klijenata za 10 milijuna. Ljudi, treba kanale velikih distribucije, kao što je, na primjer, u maloprodaji brand mreže.

Yota mobilni operater

Inovacije u prodaji

Postoje i stručnjaci koji vjeruju da su resursi Yota odabrani za distribuciju SIM kartica zapravo revolucionarni na svoj način. Činjenica je da se uz korištenje standardnih kanala, posebno maloprodajnih marki, trošak privlačenja klijenta iznosi oko 500-700 rubalja, što je u pravilu minimalno. Ako koristite kurirsku uslugu, indikator se smanjuje za oko pola. Druga stvar je da je dinamika distribucije u ovom slučaju manja. Međutim, sasvim je moguće pretpostaviti da će Yota iskoristiti inovativne metode distribucije samo na samom početku poslovanja, ako je potrebno, koristeći standardne, ali skuplje kanale.

Internet će biti neograničen?

Smatra se da je tijekom vremena u društvu Yota, najavljuje svoju spremnost za pružanje usluga pristupa Internetu u potpunosti bez limita formatu, idite na modelu, koji može ograničiti će se osigurati. Sada operatera mobilne telefonije na temelju samo mali broj korisnika (u usporedbi s brojem pretplatnika isti „megafon” i druge „velike tri”) može pružiti neograničen pristup internetu bez ikakvih nijansi (osim ograničenja o ulaganju „bujica”) , Postoje stručnjaci koji vjeruju da za to ne postoje objektivni preduvjeti. Barem iz razloga što prosječni ruski mobilni internet korisnik preuzimanja datoteka i podataka za oko 3-5 gigabajta mjesečno.

Korisnik ne treba mnogo

Ovaj volumen kao cjelina je zajamčena u „standardnim” tarifnim planovima ostalih mobilnih operatera, ali u okviru prepaid prometa i za isti 300 rubalja mjesečno. Vjerojatno, stručnjaci vjeruju da je, kao prvo, Yota nemaju određenu razloga očekivati ​​da u segmentu, gdje tvrtka će pružiti usluge, prosječna količina prometa će se značajno povećati u odnosu na 3-5 gigabajta (pogotovo s obzirom na ograničenja na „torrent” datoteke i velika veličina), a drugo, tehnologija se i dalje razvija. I tako potencijalni teret na poslužitelju možda neće biti toliko bitan da se odstupi od pravila pružanja neograničenog pristupa internetu.

Segmenti tržišta

Iznad smo rekli da će se Yota vjerojatno koncentrirati na Premium korisnike. To jest, oni koji bi bili spremni preplatiti za dodatne komunikacijske usluge, pod uvjetom da koriste neograničen Internet. Istodobno, postoji verzija koja će spektar klijenata novog operatera nadomjestiti i oni koji su naviknuti na cjenovne tarife. Na to može promovirati, primjerice, povoljnu politiku roaminga Yota.

Postavke Yota mobilnog operatera

Svi pozivi između pretplatnika ovog operatera sada su besplatni diljem Rusije. Osim toga, prema nekim stručnjacima, neograničeni SMS za 50 rubalja prilično je konkurentna cijena čak i na pozadini "standardnih" tarifa drugih operatora. SMS još nije izašao iz mode, unatoč činjenici da su online glasnici sve popularniji. Međutim, stručnjaci teško mogu reći, analizirajući izglede poslovnog modela koji Yota-mobile operater nudi, kada će točno tvrtka upravljati novim ciljnim skupinama kupaca.

Yota - natjecatelj "Megaphone"?

Možemo uzeti u obzir izravnog konkurenta Yota „Megafon”, unatoč činjenici da je ona - podružnica jednog od vodećih ruskih operateri? Stručnjaci vjeruju da to nije tako. Postoje apsolutno radikalne verzije ovog rezultata. Prema jednom od njih, Megafon u načelu nije zainteresiran za uspjeh nove tvrtke koju provodi Yota. Mobilni operater (reference na nekim analitičarima, u najmanju ruku, sadrže takve pretpostavke) pojavio na tržištu kako bi odabrali dio gospodarstva klijenata, koji je sastavni dio. Najvjerojatnije, stručnjaci kažu, to je zbog želje za upravljanje inovativnih tvrtki prilagode radikalno novo za ruskim mobilnim tržišnim nišama.

Područje pokrivenosti mobilnim operaterom Yota

Postoji verzija da je Yota bila prisiljena razviti neuobičajene kanale za distribuciju SIM kartica u određenoj mjeri jer Megafon nije osigurao tvrtki resurs u obliku vlastite prodajne mreže.

Yota i maloprodajnih lanaca

Postoji i mišljenje da mobilni operater može koristiti ovu priliku u budućnosti. No, u međuvremenu, što potvrđuju komentari stručnjaka o aktivnostima koje provodi operater Yota-mobile, recenzije i recenzije na tematskim portalima, tvrtka pokušava postići dogovor s trgovcima Euroset i Svyaznoy. Stoga, čak i ako holding ne daje zeleno svjetlo mreži distributera, Yota će imati zamjenski resurs. Iako je resurs koji ima operatora Yota-Mobile, moguće je brzo povezivanje, a potencijalni klijent nije potreban za traženje drugih opcija, kao što je posjet uredu maloprodajne marke.